Hallo allemaal, Ik kom ook graag meekletsen in dit topic Ik ben 25 jaar, zwanger van ons eerste kindje en 24 mei uitgerekend. 1 oktober mag ik voor het eerst naar de vk. De eerste echo moet nog gepland worden. Doen ze hier pas vanaf een week of 10/11. Dus het liefst wil ik voor mezelf nog een pretecho met 8 weken, anders duurt het me veel te lang @Emily, ik las even terug. Wat vreselijk, wat een schok zal dat zijn. Ik hoop voor je dat het mee valt. En idd gewoon de vk bellen, dan kan ze het gelijk voor je nakijken! Sterkte!
Emily ik zou ook de vk even bellen, ook al kunnen ze er niks aan doen je weet dan tenminste wat. Nieuwe zwanger welkom.
Emily jeetje oh nee toch Kim belachelijk die reactie je bent toch blij en wil het toch vertellen. Vind dat altijd zo onzin. Zal nooit vergeten dat een vriendin van mij me helemaal overstuur opbelde dat ze een miskraam had gehad, ik had echt zoiets van was je zwanger dan. Lijkt me zo erg dat je het dan eigenlijk met niemand kan delen die het weet Koali Welkom
Hi meiden! Goedemorgen! @Emily: Hoe gaat het nu? Ik raad je toch aan je VK even te bellen. Wie weet kan ze je een beetje geruststellen. @nieuwe dames: Van harte welkom en uiteraard van harte gefeliciteerd! De lijst wordt steeds iets langer! Gezellig! @kwaaltjes: Gisteren niet veel last van misselijkheid gehad, maar vandaag is het al weer vroeg begonnen. Het is niet zo erg dat ik moet overgeven, meer een soort wagenziek... Gisteren het gezellig gemaakt met VL. Daarna BUIKPIJN!!! Ik schrok écht! Ik kan het het best omschrijven als de beginweeen van mijn vorige bevalling. Het trok na een kwartiertje weg. Pff was wel even heftig! Herkenbaar? en verder: vandaag 5 weken!!! Fijne dag meiden!
hallo iedereen.. even terug gelezen... als eerste emely.. veel sterkte..bel maar vlug naar vk en vragen of ze een echo kan doen..hoop dat het vals alarm is.pfff hoor wel vaker dat bloedverlies normaal kan zijn..maar ja hoeveel en wat weet ik ook niet. ik heb gisteren al echo gehad in zhuis..ik ben bekend in het zhuis..mijn vorige 2 meiden..zijn allebei te vroeg geboren.dus ik sta onder controle. wel erg spannend weer. Op de echo kon ze niet veel zien..alleen dat ik zwanger ben..dat het op de goede plaats zit..verder was het nog te pril. Gelukkig mag ik volgende week weer terug..dan moet er een vruchtje te zien zijn en een hartje!..
Heb helaas geen vk om te bellen, maar ben wel vanmorgen bij de huisarts geweest. Die heeft met eendenbek naar binnen gekeken en vond het wel veel bloedverlies en ze zag ook geen beschadiging aan de bmm die het zou verklaren. Ze zag ook nog geen vruchtzakje naar buiten komen, dus dat is dan weer goed. Moet volgende week woensdag terugkomen en volgende week donderdag naar de gyn voor een echo om te kijken of er dan nog wat zit. Omdat het nog zo pril is heeft eerder een echo doen geen zin. Nu dus maar afwachten, maar icm het feit dat ik toch al alsmaar geen goed gevoel had bij deze zwangerschap ga ik ervan uit dat het een mk is. Dan dus maar hopen dat het snel echt op gang komt zodat we verder kunnen.
even een egopost: Net weer CB Digi gedaan. Vandaag 5 weken zwanger. Ik weet niet waarom, maar ik maak me ergens zorgen om. De lijntjes op de KV 2v5 blijven mooi donker, maar worden niet donkerder (blijven net iets onder de controlestreep qua kleur) (dit is al 3 dagen dezelfde streep) en de CB digitaal heeft erg veel tijd nodig om uberhaupt 'zwanger' te zeggen en vervolgens komt ie na lang wachten met een 2-3 uitslag. Vandaag 5 weken zwanger, dus had ook 3+ mogen zijn. Ik voel me een enorme aansteller, maar ik kan het niet loslaten... x
@Emily: heel veel sterkte, ik ga voor je hopen dat alles goed is..... @kim: Ik denk dat die zorgen er gewoon bij horen Kim. Als je testen wel gewoon mooi donker blijven en niet lichter worden gaat het allemaal goed toch? En bij mijn weten heeft de CB digital altijd veel tijd nodig, is gewoon een beetje een trage test.
@emily, ik duim voor je meis dat het toch goed zit! @kim, cb digitaal is altijd heel traag. En bij 5 weken kan ie het nog wel zeggen 2-3 want je kan net nog iets minder hcg hebben als ik jou was zou ik dan over 3 dagen ofzo nog een x die test doen!
Mei mama's (16-31 mei) 16. Moaatje 3e kindje Twis88 1e kindje 7nov12 2e kindje Jose1710 5e kindje 17. 18. Zwanger2014 1e kindje 19. Djoon 1e kindje ?/bv Lieflief 1e kindje Mogumogu 2e kindje zh/bv Madje 2e kindje 20. Vlindertje12 2e kindje zh/fv Jolin 1e kindje tb/bv Happyone 3e kindje 21. Kim198 2e kindje Lw85 Nimou 1e kindje 22. Emily 27 2e kindje 23. Tetta 2e kindje 24. Koali 1e kindje 25. Beapy81 4e kindje 26. Kahlan83 1e kindje Hanneke88 2e kindje 27. 28. 29. 30. 31. Jongens: Meisjes: Vlindertjes:1 Afspraken lijst: 19-9 twis 88 1e echo 25-9 nimou 1e echo 27-9 jolin 1e echo 30-9 kim 198 1e echo 1-10 Lieflief 1e echo 1-10 tetta 1e echo 1-10 koali vk 1-10 jose1710 1e echo 3-10 djoon 1e echo 9-10 Kahlan 1e echo 10-10 vlindertje 12 1e echo 17-10 Hanneke88 Gyn + eerste echo
@ Kahlan... Gelukkig!! Ja, ik denk idd dat de meeste van ons hele leuke reacties krijgen.. Heb ook wel een anders gehoord... Ik kan echt niet wachten om het te vertellen...!! @ Emily .. Jeetje dat is schrikken meid Ik hoop echt dat alles toch nog goed zit... @ Kim...Dat zijn rare reacties zeg... Nee logisch dat je dan wacht..! Ik vind zelf dat je altijd van het goede uit moet gaan...Volgens mij gaat het gaat vaker goed dan mis in de eerste weken...(na nod).. En over de buikpijn.. wel gehoord dat wel normaal is, vanwege het samentrekken van je bm. Zelf alleen geen ervaring mee.. Ik durf het nog niet zo goed gezellig te maken met vl ... @ Koali.. je bent er! Welkom
@ Hier.. vandaag werd ik even duizelig, toen ik voor de school van mijn meid stond om haar op te halen.. schrok er wel van hoor! Komt het vaker voor? En verder..aanwezige steken achter schaambot en licht misselijk... Ook nog meer afscheiding dan de afgelopen weken.. Mag eigenlijk niet echt klagen...
Blunder nummer 1 al gemaakt: kwam een pakketje met mijn zw bh. Staat er vet groot op de zeikant noppies dus me mama oow heb je wat besteld ik zo nee denk vriend zegt ze oow iets van noppies:0 Oeeehh hahaha stom kop dat ik ben. Had niet gedacht dat zalando het in een doos doet van noppies:0
Mogu mogu wij zijn even ver leuk Ik heb super pijnlijke borsten sinds gisterem en vanmiddag behoorlijke buikpiin maar kan er ook aan liggen dat ik 4 tosti's op heb hahaha. Verder heel erg moe. Keek me moeder bijna de deur uit wilde zo graag liggen op de bank.
Hier ook last van duizeligheid. Vooral als ik opsta dat t zwart voor mijn ogen word. Hebben er meer trouwens last van pijn in de onderrug? Beetje weeig gevoel? Emily: is dat wel zo slim om bij een zwangere vrouw met een eendenbek naar binnen te gaan?
Hahaha... jaaa had jij ook niet kunnen weten!! We zijn idd even ver... leuk hoor! Hoe groot acht je de kans dat we op dezelfde dag bevallen? Hahahah... Bij mijn eerste was ik twee dagen na uitgerekende datum... Zo vier tosti's .. waar laat je het? @ Tetta.. Ja dat gevoel had ik twee dagen geleden ong.. Maar duurde niet zo gek lang. Daarna geen last meer van gehad..
Tetta, ik heb super last van me rug! Mogumogu haha umm 1% haha nou ik denk dat ik een jongentje krijg en dat ik 2 weken over tijd zal raken haha weet niet zo'n gevoel heb ik. Maar mij lijkt de 21 ofzo wel leuk
Tis idd weer ver weg. Ben steeds zo bang dat ik ongi wordt heb allemaal last van dingen waar ik tijdens mijn ongi ook last van heb. Volgens mij zitten mijn darmen ook vol lucht. Ik en mijn vriend zijn allebei op 15 mei jarig, met een beetje pech hebben we straks 3 verjaardagen op 15 mei...