16 t/m 31 mei 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Moaatje, 3 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djoon

djoon Niet meer actief

Lief lief, oow meis fijn dat de pijn al iets minder is!
    Maar toch nog echt aan jezelf denken hoor! Idd zoals de rest al zegt je beebje gaat voor alles!!

2. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Cassiere in een supermarkt
    Nieuwegein
    Fijn dat het al beter gaat lieflief.

Ik heb zaterdag avond mijn verjaardag gevierd.
    Maar het was voor mij eigenlijk echt te laat.
    Lag om 12 uur pas in bed.
    En omdat ik de hele avond op een stoel had gezeten waar ik normaal alleen met het avond eten op zit had ik echt last van mijn rug.
    Zondag dus wat rustiger aan gedaan.
    Ik moet ook nog steeds een gesprek hebben met mijn baas over wanneer ik met verlof wil en mijn rooster en vakantie erna.
    Maar iedere keer als ik wil praten met hem en mijn leidinggevende van de afdeling, dan is hij er niet.

3. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Ooh meiden ik heb een nieuwe buddy in bed, slaap nu met een kussen om op te leunen want zoals ik eerder nog half op mn buik sliep kan nu echt niet meer. Heb ook al een winterjas die nu niet meer past dus het wordt nu wel steeds echter hoor!
    Ga donderdag het laatste beetje troep uit de babykamer opruimen rn dan lekker inrichten :D

4. djoon

djoon Niet meer actief

@hippydepippy, heb je geen. Voedingskussen? Dat is vanaf de kerstvakantie al me beste vriend:) ik heb zo'n doomoo echt heerlijk

5. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Nieuwegein
    Ik mag vandaag weer even spieken.
    Heb weer controle vanavond.
    Ik heb sterk het idee dat ze veel in stuit ligt, want voel dr vaak alleen maar onderin.
    Maar dat ik d'r veel onderin voel wil toch niks zeggen over de grote van het kindje toch?

6. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Neehoor, ik denk hier ook in stuit voel alleen maar getrap beneden en in me blaas grrr

7. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Ze kunnen nog veel draaien op deze termijn sowieso. Ons beebje wisselt ongeveer 50/50 onder of boven. Alleen recht aan de voorkant voel ik hem niet, maar dat is missch door de placenta die daar ligt. Merken jullie ook dat de bewegingen vaker komen en sterker worden dan rond de 19wk? In een paar weken ging het van zacht kietelig plopje naar POK-POK:D

8. blues

blues Actief lid

29 jun 2011
    370
    6
    18
    Die van ons ligt ook onderin tegen me blaas te schoppen! En voorkeur voor de linkerkant bij mij. Bij echo was inderdaad ook te zien dat hij in een stuit ligt. Dit kan nog veranderen hoor! Zelfs nog in de laatste weken heb ik weleens begrepen. Veel plezier vanavond!

9. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Nieuwegein
    We gaan zondag waarschijnlijk een box ophalen.
    Via marktplaats voor 35,-

En ik ben ook een wiegje op het spoor.

As we speak is er iemand flink aan het duwen in m'n buik.
    Niet eens schopjes geven, nee echt duwen net of ze het nodig vind om meer ruimte te maken.

10. djoon

djoon Niet meer actief

Hier ook een stuit ligger. De beeb ligt met het hoofdje aan de rechterkant van me bovenbuik en voeten links onder! Lekker overdwars:)
    En het geplop was bij mij al vanaf week 18 getrap! En nu zelfs al zo flink dat ik soms echt zoiets heb van wow wat moet dat over 10weken zijn:0

11. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    haha Djoon dat wil je helemaal niet weten, op een gegeven moment wordt het ook echt pijnlijk. Van Sylvano had ik gekneusde ribben was blij dat ik gestript werd met 38 weken pff

12. kim198

kim198 Bekend lid

29 jun 2011
    898
    0
    0
    **Breekt weer even in***

Hi meiden! Jeetje! Allemaal 23/24 weken alweer! Wat vliegt de tijd. Gek dat ik nu ook zo lang zwanger zou zijn geweest..

@LiefLief: Jeetje, wat spannend die buikpijn. Gelukkig nu weg!

Jongens: ZIE MIJN TICKER!!!! Nog 13 dagen tot de eerste echo! Vind het zoooooo spannend!!!

Succes allemaal met het tweede gedeelte van jullie zwangerschap. Ik blijf af en toe spieken en inbreken! :)

13. happyone

happyone Niet meer actief

kim...van harte gefeliciteerd..super fijn zeg..lekker gaan genieten.

hier ligt de baby ook in een stuit..maar ze kunnen tot 34 weken nog draaien dus daar hopen we maar op.

verder is het plop plop nu ook bewuste schopjes..je ziet het ook vanaf de buitenkant ondanks dat mijn placenta voor ligt.
    Ik heb zelfs enige regelmaat ontdekt..
    in de avond rond 20 uur en 23 uur en in de nacht rond 4 uur is baby lekker bezig in mijn buik.

zullen dan waarschijnlijk ook de tijden zijn die als die geboren is aan houdt hahah tenminste dat was bij die andere 2 ook zo..
    nou we zullen zien..:)

14. hippydepippy

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Oh ik geniet ook zo van de schopjes en golfjes! Hier is het echt het ene moment boven, dan weer beneden, links, rechts. Echt all over the place. Buik is nu ook niet meer te missen, zal ff kijken of ik zo weer eens een foto kan plaatsen.

15. hippydepippy

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Vind het wel een aardig verschil sinds vorige week :$

Bijgevoegde bestanden:

16. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Nieuwegein
    Is inderdaad wel een verschil!

Ik maak morgen weer een foto.

17. djoon

djoon Niet meer actief

Kim, waaah i love he ticker:) zoo cool gefeliciteerd:)
    Spannend weer hoor. En ik vind het hardstikke leuk als je blijft inbreken:)

@fleur, aah pijnlijk zeg we zullen zien wat deze beeb allemaal gaat uitspoken:0

Happyone, oow jij ook al zo'n lekker schopper:)
    Hier is dd beeb rond 22;00 heel actief en s'ochtends vroeg ook! Nu voel ik de beeb alstie gaat draaien ook dt is weer een nieuw gevoel haha best gek:)

Oow mooi hippy:) idd verschil:)

18. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.714
    205
    63
    Coƶrdinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Wat fijn dat iedereen (?) de baby's zo goed voelen bewegen.
    Ik kan niet zeggen hoe ons kleintje ligt. Het ene moment trapt hij omhoog, het andere moment naar beneden. Verder gebruikt hij mijn baarmoeder als springkussen. Ik vind het heerlijk om mijn buik dan te zien bewegen. De bewegingen worden steeds sterker, logisch ook, maar ook ik denk wel, hoe moet dat als hij straks nog veel sterker wordt. Ik kan me dan die gekneusde ribben wel voorstellen, haha.

Hier gaat het verder redelijk. Ben ff een tijdje wat afwezig geweest van het forum, het lukte gewoon even niet. De afgelopen week heeft er behoorlijk ingehakt en ml en ik waren/zijn allebei goed kapot. Gelukkig gaat het met mijn buik wel steeds beter en hoef ik niet meer continu te liggen. Ik mag nou een beetje aanrommelen in huis, maar nog niet echte huishoudelijke taken zoals stofzuigen, dweilen e.d Ik ben al lang blij dat ik weer een beetje in de benen mag komen. Ik merk nog wel snel dat iets te veel is/wordt. Ik moet gewoon goed op mijn tellen passen en het is nog erg zoeken naar de juiste balans. Maar als het zo blijft gaan teken ik ervoor. Zoals ik hierboven al zei voel ik de kleine veel en goed bewegen, zeker nu ik zoveel lig. Heerlijk. Ons mannetje doet het iig goed en dat is voor mij het belangrijkste.
    Totdat we de uitslagen uit het ziekenhuis krijgen (4 feb) moet ik echt nog heel rustig aan doen. Daarna zien we wel weer.
    Zondag zitten we op de 24 weken en dat vind ik ergens wel een prettig idee. Als er dan wat gebeurd, gaan ze ook het kindje behandelen, dat vind ik een geruststellend idee, al hoop ik natuurlijk niet dat er de komende 15 weken wat gebeurd :)
    Zo, dat was de update.

19. happyone

happyone Niet meer actief

buik van vanmorgen..bijna 24 weken!!

wel zwanger van nummer 3 he hahahha vind hem zelf echt mega..maar goed ik eet ook alles wat ik lekker vind haha

Bijgevoegde bestanden:

20. blues

blues Actief lid

29 jun 2011
    370
    6
    18
    Gefeliciteerd Kim! Wat fijn zeg! Hoe voel je je?

Happyone, flinke buik zeg, mar dat mag ook wel bij nr 3!

Deel Deze Pagina