16 t/m 31 mei 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Moaatje, 3 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happyone

happyone Niet meer actief

hier nog 9 weken tot mijn verlof..heerlijk vooruitzicht.. maar goed ik heb al 2 kinderen dus echt rustig is het nooit hier hahahha

2. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Cassiere in een supermarkt
    Nieuwegein
    Ik nog tien weken geloof ik.

3. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Ik nog 10 weken. Benieuwd hoe ik er op het eind bij loop. Nu gaat het allemaal nog wel soepeltjes maar straks met dozen tillen, door mn knieën zakken om in kastjes te kijken? Denk niet dat dat tot het eind gaat. Gelukkig heb ik een superlieve baas die elke keer maar weer blijft aangeven dat als iets niet gaat ik het écht moet zeggen en dat ze dan wel andere klusjes voor me heeft waarbij ik kan zitten.

Zit nu al twee dagen thuis met keelontsteking en ben verkouden en slapjes. Word wel heerlijk in de watten gelegd door mn vriend, hoef echt geen poot uit te steken. Hij vroeg gisteren zelfs of ik het wel goed vond als hij ging trainen :) Ben wel ziek maar zó erg is het ook weer niet haha zo schattig. Volgens mij hoor ik hem nu stofzuigen?! Weet niet wat ik meemaak!

Verder vannacht weer eens over de babykamer gedroomd dus ik ga als ik weer op de been ben echt even verder actie ondernemen! Het meeste is er al maar moet veel nog in elkaar zetten en wil een kastje nog overschilderen.

4. blues

blues Actief lid

29 jun 2011
    370
    6
    18
    Ik ga ervan genieten, lekker thuis niks doen:) hopelijk komt de kleine wel een beetje optijd of iets eerder anders duurt het wel heel lang! Gelukkig gaan we de tijd in dat het wat beter weer word, dus ik zie mezelf al met een boekje in de tuin zitten haha.. Ik ben ook nog jarig als ik net met verlof ben, maar ik heb me voorgenomen om het gewoon op de dag zelf te doen, op maandag. Op die manier hoop ik op weinig visite ☺️

5. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Ik nog 10wk, lijkt lang, maar de tijd gaat supersnel sinds ik zwanger ben merk ik haha. Ik kan het nu nog goed aan, werk 34u per week. Het is onze eerste, ik heb wel echt het gevoel dat ik thuis en in het weekend goed kan uitrusten. Maar ik zie het wel, missch dat ik over een paar weken ook wel tegen dingen aan ga lopen waardoor het werken zwaar wordt...en dat weten ze op mijn werk ook dat die kans er is.

6. Yara3626

Yara3626 Bekend lid

6 apr 2011
    774
    0
    0
    thuiszorg
    omg utrecht
    Hier nog 11 weken waarvan 1 vakantie heerlijk 20 april met verlof kan niet wachten lekker genieten van mijn zwangerschap en mijn kleine meisje!!

7. joja81

joja81 Lid

6 sep 2011
    69
    0
    0
    Ik zit al 2 weken thuis in de ziekte wet. In principe kan ik tot na de zwangerschapsverlof thuis blijven. 2 weken geleden geopereerd aan mijn hand. De genezing gaat goed maar kan er nog weinig mee.

8. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Nieuwegein
    Dan zou ik lekker thuis blijven.

Pfff ben blij als deze dag voorbij is.
    Dan heb ik eindelijk weekend.
    Ga nu toch wel merken dat ik sneller moe ben etc.
    Van het weekend lekker rustig aan doen en alles op m'n eigen tempo.

9. djoon

djoon Niet meer actief

Hier word me werk nu echt al zwaar! Werk met kleine kids. Dus heb aangeven niet hele dagen meer te kunnen werken. Maar heb nog zoveel overuren dat het makkelijk kan.

10. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Nieuwegein
    We hebben vandaag behang gekocht, ondervloer voor onder het nieuwe laminaat.
    en bij baby dump nog een badstopje, muggennetje voor over maxi cosi, muggennetje voor over kinderwagen en 2 hoeslakentjes.
    de dingen bij baby dump heb ik van mijn ouders gekregen.

11. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Nieuwegein
    Kijk hoe schattig!
    gekregen van schoonouders die 5 dagen naar London zijn geweest.

12. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Leuk Ivy!!!

13. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Leuk Ivy :) Ziet er ook heerlijk zacht uit!!

14. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Nieuwegein
    Is het ook.
    En aangezien wij een Disney kamer gaan maken is dit echt leuk!

Ik ga vanaf 36 weken met verlof en een week daarvoor nog vakantie.
    Dus vanaf 35 weken niet meer werken.

15. Mystje79

Mystje79 Lid

4 jun 2013
    99
    0
    0
    Rotterdam e.o.
    Inclusief deze week hoef ik nog maar 8 weken en dan kan ik per 1 april met verlof! Kijk er zo naar uit, maar dat komt ook omdat het echt niet gezellig is op mijn werk. Gelukkig volgende week ook nog een weekje vrij en dan is het nog 6 weken werken en dan start mijn verlof. Heerlijk Ben zo aan het aftellen naar het verlof!

Wat een leuke dingen komen er voorbij! Kamers/pakjes :) Wat een gezelligheid!

16. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Nieuwegein
    Ik ga zo bij een goede kennis nog wat spullen ophalen die zij nog heeft liggen van haar meiden.
    Ze hoeft er niks voor te hebben maar ik neem gewoon even een plantje mee.

17. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Nieuwegein
    Gaat alles wel goed hier met iedereen?

18. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Haha jahoor ! We kletsen alleen heel veel via fb :)

19. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier wat meer last van harde buiken. Dus eventjes rustig aan doen en kijken of het wat minder wordt. Gelukkig nu lekker 3 daagjes weekend, dus alle tijd om niks te doen :D

20. djoon

djoon Niet meer actief

Hier ook alls goed:) de meubels komen bij mij eind feb:)

Deel Deze Pagina