Vanavond weer controle. En even spieken hihihi. Ik voel me er fijner bij als de verloskundige iedere controle even kijkt. Dat geeft een fijner gevoel tot de volgende controle.
Wat een luxe dat ze dat iedere keer doen! Dat lijkt me ook wel wat Hier alleen termijnecho en 20-weken echo. En evt. een groeiecho als ze vermoeden dat daarin iets afwijkt.
Koali: Is bij ons net zo hoor. 24 februari hebben we een 3D echo, dan kunnen we nog een keer kijken en dan nemen we gelijk de opa's en oma's mee. Hebben jullie soms ook het idee dat jullie kleintje zich door de buik naar buiten probeert te wurmen. Hier doet het schoppen enzo helemaal (nog) geen pijn of vervelend (tenzij hij op mijn blaas schopt), maar hij kan helemaal naar de buikwand zwemmen ( en voor de visueel ingestelden onder ons, in schoolslag, haha) en dan proberen door te drukken. Dat is wel een beetje een vervelend gevoel. Ik druk hem dan ook echt ff terug. Ik vind het mooi om te voelen dat hij zo goed groeit en ergens maakt dat het gevoel ook wel leuk, maar het gevoel zelf is niet zo prettig.
Goedzo ivy!! Haha lieflief heel herkenbaar bij mij zwemt ie dan naar boven dus druk ik hem ook altijd ff terug en keijg dan een eigenwijze resctie met een schop
Elke keer een echo?? Wat een luxe ! Ik mag pas weer echo met 34 weken ofzo hier is het alleen hartje luisteren .. Bij mij ligt ze ook heel laag denk ik. Voel de schopjes ook altijd heel laag in m'n buik. Vooral in de ochtend rond een uurtje of 9 en S avonds als k op de bank zit.
http://www.zwangerschapspagina.nl/voeding/497115-borstvoeding-flesvoeding-2.html#post16594702 even een topic geopend
Haha ivy ik las jou bericht en dacht oow dat zal wel flinkediscussies opleveren. Dus hierbij mijn antwoord: Ik zou hedl graag borstvoeding willen geven en zoals ik er nu over denk zou ik dat heel lang willen doen (max 1jaar) Onderandere op deze keuze gekomen omdat er bij ons aan beiden kanten astma voor komt en veel allergieen
Ik heb ook gereageerd in je topic. Proberen kan altijd, van fv naar bv is geen optie dus IK zou zelfs na mijn horror ervaring met bv het opnieuw proberen puur omdat het gratis is en het beste voor je kindje , ja ze worden ook groot op fv maar dat is niet het beste voor je kindje heel simpel Doe waar jij je goed bij voelt..
Ik ga ook voor bv, naast dat het het beste is is het ook makkelijk en altijd bij de hand, vooral voor de nacht lijkt mij het het beste.. En het lijkt me heerlijk moment voor ons samen. Vanmiddag weer controle bij verloskundige ben benieuwd!
Hi meiden! Het schiet al op voor jullie! Ik blijf jullie trouw af en toe volgen hoor Ondertussen ziet het er naar uit dat ik écht een September mama word! Gisteren de tweede echo gehad en deze was perfect! Zelfs het hartje even gehoord, wat bijzonder weer! Geen heel mooi plaatje van de echo, wat op het beeld zag het er veel meer uit als een kindje en waren de armpjes, beentjes en het hoofdje duidelijker zichtbaar, maar ik ben apetrots! Helemaal in love met kleine spruit!
Het is al weer heel lang geleden dat ik wat heb gepost, sorry. Hier gaat het goed, ik ben inmiddels 26 weken zwanger en voel me best goed, eerste harde buiken zijn alweer gesignaleerd maar zolang ik rustig aan doe (lukt niet altijd met een 3jarig mannetje om me heen die graag dingen wil doen die niet mogen) gaat het goed Laatste controle bij de verloskundige was goed, hartje klopte mooi. Heb echt een half uur bij haar binnen gezeten om rustig te praten over de zwangerschap, we hebben het over de bevalling gehad, wat ik zou willen en toen kwamen er tranen, mijn moeder die mee was begon ook al met tranen en dus zaten we daar beide te 'janken' o zegt de verloskundige,VII heb genoeg tissues hoor dus lekker laten lopen. We moesten ook nog het een en ander regelen zoals bijvoorbeeld de verloskundige nazorg van een verloskundigenpraktijk en als ik borstvoeding zou willen geven eventueel even een cursus te doen, schijnt heel goed te zijn dus deze week meten even allemaal geregeld. Gisteren heb ik een heerlijke zwangerschapsmassage gehad, van mijn man cadeau gekregen. Dit kan ik iedereen aanraden!! Ik ben bij novalis geweest zit in hazerswoude rijndijk, bij Jessica heb ruim een uur daar gelegen, zooo relaxt!! Vorige week de eerste avond van de zwangerschapsgym gedaan, heb mij toch maar aangemeld. Vanavond de tweede avond, ben benieuwd! Dit was weer even een update van mij. Liefs de moeder van Rick