Gefeliciteerd! Ik weet niet hoe ze dat gewicht schatten. Is ook maar een schatting natuurlijk. Hebben jullie dat ook? Ik ben tegenwoordig aan het einde van de dag zooooo moe.
oh, ik wil even showen hoor! even vergelijken hoor hahaha 12 weken http://i78.photobucket.com/albums/j94/IvysToeter/12wkn.jpg en gisteren met 30 weken http://i78.photobucket.com/albums/j94/IvysToeter/30wkn.jpg
Zo, ik heb mezelf even verwend. heb net een Bondolino besteld! ik wilde er sowieso eentje, maar nu eindelijk eens besteld. Voorlopig kan hij nog niet gebruikt worden, maar dan is hij er vast hahaha
Mooi buikje Ivy! Hier een tijdje stil geweest want inmiddels zijn we diverse onderzoeken verder en kan ik het één en ander melden. Bij een algemene controle van 28 weken bij de verloskundige is te veel vruchtwater bij mij geconstateerd. (Ik had het dan ook benauwd en mijn buik groeide hard). Ik ben gelijk onderzocht in twee ziekenhuizen en gelukkig blijkt er na een uitgebreide echo dat de kleine niks mankeert en dat ze geen aanwijsbare oorzaak kunnen vinden voor het te vele vruchtwater. Ik ben echter vanwege de hoge kans op vroeggeboorte wel gedwongen om direct minder te werken! De vele harde buiken die ik had, werden namelijk veroorzaakt door de grote druk van het vruchtwater. Dit kan leiden tot vroeggeboorte, dus veel rusten/liggen is een verplichting geworden voor mij. Daarnaast heb ik nu ook een indicatie gekregen voor een ziekenhuisbevalling vanwege de risico's van een te grote baarmoeder. Gelukkig neemt het vruchtwater niet meer toe en zit ik net boven de grens van het 'normale' en blijft het tot nu toe constant, maar we waren wel even heel erg geschrokken dat dit kon inhouden dat er wat mis kon zijn met de kleine. Dat is gelukkig nu uitgesloten. Dus onze kleine heeft al een zwemdiploma voordat deze geboren is . En mamma lekker blauw geschopt en gestompt!. Voor mij is het nog drie weekjes werken en dan lekker met verlof. Kijk er enorm naar uit! De kamer is gelukkig klaar en binnenkort gaan we de laatste voorbereidingen maar vast treffen op aanraden van de kraamzorg zoals het bed verhogen. Dit omdat de kans op een vroeggeboorte aanwezig is, moeten we het al vanaf week 34 allemaal klaar hebben ipv. week 37. Dat was wel even schrikken. het is als de dag van gister dat we een positieve test in handen hadden.... Kijk er nu wel naar uit om de kleine te gaan ontmoeten. Liefs Mystje
spannend allemaal mystje, zeker als het dan opeens nog weer dichterbij lijkt te komen, de tijd gaat inderdaad al zo snel ik moet nu nog 3,5 week werken. echt aftellen geblazen. heb sommige dagen zulke zere handen en voeten... ik hou best wat vocht vast. jullie ook last van? die vermoeidheid herken ik ook en het komt opzetten uit het niets. ene moment nog druk in de weer en het andere moment kan ik niet wachten om naar bed te gaan en vallen men ogen zowat dicht welke kinderwagen hebben jullie? mijn vader bouwt trouwens ons wiegje, zo benieuwd naar!!
Oow mytsje, wat vervelend meis!! Hooelijk blijft je beebje nig lekker zitten!! Ja komt zeker allema dichtbij. Ik moet ook nog 3,5 weer K werken! Wij hebben de joolz day earth elephant grey. Wij hebben een wiegje die mijn opa nog heeft gemaakt hij word nu opgeknapt
Mystje meid toch wat schrikken.. maar ik herken je verhaal..ik heb al 2 vroeggeboortes gehad en nu is helaas nummer 3 ook al geschat dat die te vroeg komt.. moet nu ook extra rusten en ik werk nog precies 5 dagen..verdeelt over 2,5 week..pfffff zoooo fijn. verder duimen we door dat we de 34 weken gaan halen dan zijn de meeste risico's weg.. wij hebben de bruine transit wandelwagen van muts..staat al een tijdje op het kamertje klaar.. kamertje is verder ook klaar. ga wel 3 keer per dag kijken
ja leuk he om het kamertje steeds te bekijken. die van ons is nog niet af maar wel al leuk om lekker te kijken. hopelijk blijven de beebjes nog ff zitten succes!
Hallo stadsgenoot, Gefeliciteerd met je zwangerschap. We zijn bijna even ver. Toevallig herkende ik je op de foto. Kom regelmatig boodschapjes doen . Geniet van je bolle buikje. Wie weet komen we elkaar nog tegen hihi. Groetjes
vandaag controle gehad. De baby was al mooi omlaag aan het zakken. iets vlotter dan gemiddeld. maar alles helemaal goed verder gelukkig!
lieve mei mama,s ik ben inmiddels geheel onverwachts bevallen van een gezonde zoon. JAIRO.. Het zijn nog spannende weken want ik was pas 31 weken en 5 dagen zwanger. Hij ligt in het zhuis in de couveuse..hij ademt zelfstandig, krijgt sonde voeding en verder moet hij nog heeeel veel groeien. Van een mei mama werd ik een maart mama!!
Nogmaals van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Goed om te horen dat hij zelfstandig kan ademen en verder nu eerst lekker aankomen en groeien. Hoe voel je je nu? Lijkt me echt een bizarre en ontzettend enge ervaring.