16 t/m 31 mei 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Moaatje, 3 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happyone

happyone Niet meer actief

hallo.. ja het is echt bizar... die dag nog gezellig bezoek gehad en een uur later liep ik naar de keuken en braken spontaan mijn vliezen.
    werd per direcht opgenomen in het zhuis..daar hebben ze het nog 4 dagen weten te rekken.

toen wilde de jongeman echt komen.. hij maakt t prima maar we zitten echt in een emotioneele achtbaan.

in eens niet meer zwanger..weg buik zonder er afscheid van te nemen en onvoor bereid ineens mama en papa.

ik ben na een week weer thuis,,er komt bezoek maar er is geen baby in huis..op en neer naar het zhuis.. thuis ben ik blij dat ik bij mijn andere 2 kinderen ben maar dan mis ik me kleine mannetje..elke dag afscheid nemen in het zhuis..de nachten om kijken.
    echt ik gun dit niemand..

hij moet tot minimaal 37 weken in het zhuis blijven en met een beetj pech tot de uitgerekende datum 18 mei..

maar goed het gaan nog heftige weken worden maar we houden ons sterk..hij is gezond en dat is het belangrijkste!!

2. kim198

kim198 Bekend lid

29 jun 2011
    898
    0
    0
    Mei-mama's; hoe gaat het hier!

Ik breek weer even in!

@happyone; gefeliciteerd en veel sterkte voor de komende drukke weken.

@hier; juul wordt grote zus van een klein zusje! Helemaal happy!!!

Succes met de laatste loodjes!

Xx

3. Willemientje

Willemientje Bekend lid

2 apr 2013
    597
    3
    18
    NULL
    @happyone veel sterkte ermee. kan me voorstellen dat alles wel even op zijn kop staat. je stelt het je toch anders voor

4. Remoon

Remoon Actief lid

24 aug 2013
    148
    0
    16
    NULL
    samenwonend
    Happyone.. Ik weet hoe je je voelt.
    Ben vorige week ook bevallen van een zoon en hij ligt ook in het ziekenhuis. Vreselijk moeilijk! pff...
    28 mei was ik uitgerekend.

5. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Wat vervelend Remoon! Hoe gaat het met je zoontje? En hoe gaat het met jou?

6. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wow, jeetje wat heftig Remoon.
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje. Gaat alles goed?

7. Remoon

Remoon Actief lid

24 aug 2013
    148
    0
    16
    NULL
    samenwonend
    Dankjulliewel:)
    Ja het gaat gelukkig goed. Elke dag een beetje beter! Het is een vechtertje! Hij wil alles zonder hulp doen, was al snel van de ademondersteuning af:)

Met mij gaat het prima hoor.. Last van de hechtingen enzo, maar goed dat hoort er een beetje bij. Alleen elke keer heen en weer van ziekenhuis naar huis kost veel energie.

8. jose1710

jose1710 Lid

24 nov 2008
    62
    0
    0
    Hoi iedereen..

Heel lang niks van me laten horen, maar dat komt omdat ik 17 maart ben bevallen van onze prachtige zoon.. Met 31 weken precies is xavi te wereld gekomen.. Hij woog 1860 gram en gelukkig hebben de weeenremmers hun werk gedaan waardoor de longrijping goed heeft kunnen werken.. Hij heeft dan ook weinig ondersteuning nodig gehad.. Ik heb na mijn bevalling een zware nierbekontsteking en verder longembolieen in beide longen, maar begin nu eindelijk weer een beetje op te leven zover als dat kan..

9. Willemientje

Willemientje Bekend lid

2 apr 2013
    597
    3
    18
    NULL
    wat een boel vroege geboortes. gefeliciteerd en sterkte!
    Hier nu 38 weken zwanger, einde is in zicht.

wel al wat aant rommelen in de zin van indalingsweeen(pijnlijke steken in vagina) en menstruatieachtige krampen ed

bij de rest nog rustig?

10. Mystje79

Mystje79 Lid

4 jun 2013
    99
    0
    0
    Rotterdam e.o.
    Hallo Allemaal,

Gefeliciteerd met de geboortes!

Ik zelf wordt aankomende dinsdag ingeleid, en vind dat wel heel spannend! Ben erg benieuwd hoe het zal gaan. De kleine zit in ieder geval al diep ingedaald.

Wel spannend hoor! Ik wens iedereen goede laatste loodjes toe! Hopelijk heeft iedereen een voorspoedige bevalling!

Groetjes,
    Mystje!:p

11. Willemientje

Willemientje Bekend lid

2 apr 2013
    597
    3
    18
    NULL
    En hoe is het gegaan??
    Ik ben vandaag uitgerekend maar tis me veel te rustig

12. 26mei

26mei Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.973
    330
    83
    Wat is het rustig hier!
    Ik was 26 mei uitgerekened en heb ff op 'jullie' lijst gestaan. Heb het niet kunnen laten om soms even mee te lezen. Helemaal nu jullie allemaal op het einde lopen.

Heeft veel succes met de bevallingen en veel geluk met jullie kleine wondertjes.

Deel Deze Pagina