hoi dames , helaas moet ik me weer afmelden vanacht mega buikpijn vanmorgen bloed verlies net echo gehad en helaas een mk hcg was inmiddels ook al gezakt van 106 naar 44
Manuela23 oh nee meis sterkte. Kim198 Ik kan me ook echt niet voorstellen dat dit een meid zou zijn. Heb echt zoiets dan zou ik toch nrt als bij mijn eerste zwangerschap toch kotsmisselijk moeten zijn. Maar ja las hier ook al dat iemand 2 verschillende zwangerschappen had en toch zelfde geslacht. Nou ja we zullen het over 9, 5 week weten.
Mag ik mij hier ook melden? Als alles goed mag gaan zal ik rond 21 mei 2014 bevallen van ons derde kindje. Totaal onverwacht en niet gepland. Het is flink wennen maar een leuk cadeautje!
Mei mama's (16-31 mei) 16. Moaatje 3e kindje Twis88 1e kindje 7nov12 2e kindje Jose1710 5e kindje 17. Mytsje79 1e kindje 18. Zwanger2014 1e kindje 19. Djoon 1e kindje ?/bv Lieflief 1e kindje Mogumogu 2e kindje zh/bv Madje 2e kindje 20. Vlindertje12 2e kindje zh/fv Jolin 1e kindje tb/bv Happyone 3e kindje 21. Kim198 2e kindje Lw85 Nimou 1e kindje Kletskoek 3e kindje 22. Emily 27 2e kindje 23. Tetta 2e kindje 24. Koali 1e kindje 25. Beapy81 4e kindje 26. Kahlan83 1e kindje Hanneke88 2e kindje 27. 28. 29. 30. 31. Jongens: Meisjes: Vlindertjes:2 Afspraken lijst: 19-9 twis 88 1e echo 25-9 nimou 1e echo 27-9 jolin 1e echo 30-9 kim 198 1e echo 1-10 Lieflief 1e echo 1-10 tetta 1e echo 1-10 koali vk 1-10 jose1710 1e echo 3-10 djoon 1e echo 3-10 Mytsje79 1e echo 9-10 Kahlan 1e echo 10-10 vlindertje 12 1e echo 17-10 Hanneke88 Gyn + eerste echo
Welkom nieuwe zwangeren!! Manuela... Sterkte.. Emily ... weet nooit zo goed wat ik moet zeggen op dit soort nieuws.. Maar blijf toch hopen dat het goed zit voor je...Mijn duimen draaien... @hier.. vandaag mijn lab uitslag gehad. Mijn schildklier lijkt wat de trage kant op te gaan. Ik ben iig doorverwezen naar de gyn en zal onder behandeling gaan bij de internist. Ik wacht nu op mijn afspraak bij de gyn. Heb de verwijzing gemaild. Waarschijnlijk een afspraak bij 9 weken. Las ik in de verwijzing.. Verder.. veel momenten van onzekerheid.. De ene keer lijk ik veel te voelen en de andere keer weer niets.. Vandaag dus niets...Ik weet dat het niet zegt, maar pfff.. .. Nou.. zit ik dit te typen, krijg me ineens twee felle steken in mijn onderbuik! Sprong er zelf even van op!! Nou zeg!! Haha..
Manuela: Veel sterkte! Hier vandaag een offday. Ik ben heel moe en niet fit. Ik heb de hele dag op de bank gelegen. Ik merk dat ik het graag wil vertellen, maar we hebben afgesproken om te wachten tot de eerste echo. Het zorgt ervoor dat ik mensen ontwijk en dat is ook niet de bedoeling. Vanavond gaan ml en ik het erover hebben. Het zit me dwars. Vanmorgen had ik weer bruin bij mijn afscheiding. Nu wat minder paniek, wel iets ongerust. Bah, ik heb echt ff mijn dag niet.
Lieflief, oow hier ook dat ik mensen ontwijk vooral me moeder voel me er ook niet echt lekker onder mja. En opt werk ook erg lastig want heb zwaar werk. Wel me toekomstige wagen nog eens onderzocht haha de joolz en ben er eigenlijk al wel uit
Ff snel, heb straks meer tijd @lieflief; hormoontjes! Komt goed hoor! @djoon; joolz; super goede keus! Duur maar pérfect! En zo mooi.... Ben ee nog steeds heeeel blij mee! @manuela; bah.. Wat een rotnieuws. Sterkte X
Ja als alles goed gaat zou ik ook meer dan 1 kindje willen dus dan zou er minimaal 2 en miss wel 3 kids in liggen nou dan ist het geld dubbel en dwars waard.
@manuela - oh nee . Ik weet hoe je je voelt... Veel sterkte! @meiden: bedankt voor jullie lieve berichtjes. Voor zover mij bekend vruchtje nog niet verloren, dus 100% zeker is het nog niet, maar heb zelf eerlijk gezegd geen hoop. Hoop vooral dat het snel echt op gang komt en achter de rug is. Dagenlang er tegenaan hikken is geen pretje. @wandelwagen joolz : uitstekende keuze! Wij hebben m ook voor dochter en hij bevalt prima. Hoogstens wat weinig opbergruimte voor boodschappen enzo, het boodschappennet is niet heel effectief en het opbergvak onderin is vrij klein en zit met de regenkap al bijna vol... Verder issie super!
Mijn nicht haar joolz jlapte gewoon in tijdens het wandelen. 2x terug naar de fabriek gestuurd en uiteindeijk haar geld.twrug gekre gen en een buggaboo gehaald
@tetta; al mijn vriendinnen hebben de joolz en ik heb die klachtnog nooit eerder gehoord, maar een fabricagefout kan natuurlijk altijd. Persoonlijk zou ik vande Buggaboo direct een hernia krijgen. De bak zit voormij veel te laag en ik hou niet van zo'n plastic frame. Smaken verschillen gelukkig! Anders liep iedereen met hetzelfde geval rond. Ik vind de Joolz inderdaad wel wat weinig opbergruimte hebben, maar het boodschappennet is super fijn!
Meiden! Goedemorgen. Hoe gaat het met jullie? Hier vanmorgen moeite uit te kiezen wat ik aan zal trekken. Mijn buik is ECHT HEEL DIK. Het zijn uiteraard m'n darmen, maar het is écht heel opvallend. Herkenbaar? 1e echo hier over 10 dagen. Het aftellen is begonnen! X
Goedemorgen, Hier echo over 13 dagen spannend Ik heb niet echt een dikke buik. Maar broeken zitten niet lekker dus draag voornamelijk jurkjes of van die treggings die hebben zo'n band. Verder nu al de tweede ochtend op rijd dat ik rond 5 uur super misselijk ben en me buik heel erg aant rommelen is.
Goedemorgen allemaal. Zo belabberd als ik me gisteren voelde, zo lekker voel ik me nu, genietend van alle klachtjes die ik voel. Kim: IK heb hetzelfde met mijn buik. Hij is echt enorm, met name 's avonds. Gisterenavond enorme diarree gehad en toen was het wel even wat minder, dus zijn echt mijn darmen. Maar nog steeds wel opgezet. Ik kan mijn gewone spijkerbroeken niet meer aan, draag alleen treggings en loszittende shirts. Ik zal wel kijken of ik vanavond ff een foto kan posten van mijn buik, als ie lekker opgezet is. Vanavond gaan we bij vrienden eten en die gaan we het dan vertellen Het vertellen aan onze ouders stellen we nog wel uit, tot na de 1e echo. Het is ons in december heel zwaar gevallen om ze eerst te vertellen dat ze een kleinkind krijgen en vervolgens te moeten zeggen dat ze die toch niet krijgen. Daarom willen we nu wat verder zijn en een goede echo hebben. Als ik morgen geen bloedverlies en krampen heb enzo, ben ik nog nooit zo lang zwanger geweest. Mijlpaal 2 komt eraan Hier gisteren en vanmorgen wel iets bruin, maar echt heel weinig en probeer het echt positief te zien, zoals de vk maandag tegen me zei. Ik denk dat het met sporten te maken heeft. Elke keer komt er 2 dagen na sporten wat bruin uit. Dus dat ga ik even verder in de gaten houden. Voor ons nog 11 nachtjes slapen voor de echo. Heel spannend. ML en ik zijn allebei vrij die dag, zodat hoe de uitslag ook zal zijn, we het samen kunnen verwerken. Ik hoop natuurlijk dat we het kunnen gaan vieren, ik heb zo'n zin om naar zo'n prénatal winkel te gaan Gewoon om te kijken en sfeer te snuiven en het eerste dingetje te kopen. Dus als de echo goed is, wil ik daar ff langs, denk ik. En dan kunnen we het ook aan de ouders en de rest van onze naasten vertellen, nu al zin in. Maar nog ff 11 dagen geduld. Fijne vrijdag allemaal!!!
Manuela, wat vreselijk zeg! Sterkte @buikje: hier valt het nog mee. 's avonds is hij wat opgezet, maar nog niet heel duidelijk aanwezig. Kan het dus nog goed verbergen en ook nog mijn broeken aan. Hier vanmorgen wat vlagen van misselijkheid. Aan de ene kant natuurlijk een goed teken, maar o zo vervelend Wij hebben pas over 25 dagen de eerste echo.. duurt nog zo lang
Goedemorgen, Wij moeten nog 1 week wachten op de echo Vanochtend/ vannacht ook wat misselijk, buik ook herkenbaar en borsten ook weer wat pijnlijker was de laatste 2/3 dagen wat minder maar gelukkig ze zijn der weer