Hey dames, Ff een vraagje, wat is de kleur van jullie afscheiding? Die van mij blijft een beetje bruinig/beige/gelig? Is het bij jullie ook veranderd qua kleur en zo ja, naar wat?
Goeiemiddag! @Manuela, Wat verschrikkelijk, heel veel sterkte! @Jolin spannend hoor, nog 1 weekje wachten op de echo! Wij nog twee weken en ben ook al echt aan het aftellen. @Djoon heb jij ook de echo op donderdag 3 oktober net als ik? Spannend he? En wat fijn om te lezen dat meerdere mensen 's avonds een opgezette buik hebben! (@kim198) Ik begon me vreselijk zorgen te maken waarom de meeste (strakke) broeken die ik heb 's avonds niet meer passen. Ik moet na het eten de broek echt van de bovenste knoop halen! Als ik uit mijn werk kom, trek ik gelijk dus mijn lekkere trainingsbroek maar aan. Binnenkort maar eens op zoek naar een wat netter exemplaar.
Ik heb maandag de eerste echo bij jan de koning en hoop dan zo een kloppend hartje te zien.. Want ook al is het de vijfde ik maak me ook zorgen hoor.. Voel me zo ontzettend goed!!! Af en toe een beetje moe maar voor de rest voel ik me top!!
@jose1710 Dat heb ik dus ook, voel me ook nog behoorlijk goed! Bijna nergens last van en ook met de moeheid valt het op zich nog erg mee! @lieflief Bij mij is het een stuk meer geworden en gelig wit. Niet echt bruinig, maar dat kan komen van oud bloed had ik begrepen, of zeg ik nu iets heel raars? Ikzelf heb ook geen innestelingsbloeding gehad oid. Dus ik denk dat daarom mijn afscheiding gelig wittig blijft. (leuk onderwerp altijd)
Afscheiding kan ik niet over mee praten, gebruik nog utrogestan (vaginaal) dus verlies dat ook als afscheiding. Hier van waren van de week de klachten ook niet heel erg, maar ben vandaag best misselijk afgelopen week constant aan het eten, maar vandaag maar weinig trek.
meiden! @afscheiding; hier waterdun, maar lang niet zo veel als eerste zwangerschap @andere kwaaltjes: ik voel mijn (.)(.) nauwelijks. Vreemd toch... Ik lees hier dat (vrijwel) iedereen daar last van heeft. Eerste zwangerschap had ik er ook veel last van, maar nu...nada.... misschien zijn ze iets voller en ietsie gevoeliger aan de zijkant. Verder vandaag weer bij vlagen misselijk. Vanochtend meer dan vanmiddag. Vanmiddag is wel de buikpijn iets teruggekeerd... Vandaag heb ik wel veel honger. Tot vandaag viel dat heel erg mee. Ik geef er niet aan toe. Heb net wel een paar nootjes gesnackt trouwens, dus dat is niet helemaal waar! haha 's avonds eet ik betrekkelijk weinig en maaltijden die licht vallen. Zwaar verteerbare dingen en grote hoeveelheden krijg ik nu even niet weg. Hoe gaat het bij jullie? Ik vind het vreemd dat we niets meer hebben vernomen van LW85.. Hoe zou het toch afgelopen zijn met haar echo? xx
Hier ook totaal geen last van mn borsten maar dat had ik bij de eerste ook niet. Testen worden alleen maar niet donkerder....
@tetta; welke testen gebruik je? Hier vandaag(5w, 2d) pas een test waarvan de testlijn fractioneel donkerder was dan de controlelijn. Kruidvat 2v5 Vond ze ook erg langzaam oplopen. Zal zo een foto posten van m'n rijtje en de data... Nu eerst de test van vandaag; Bekijk bijlage 350974 Mijn CB digi zei twee dagen geleden (exact 5w) nog 2-3 Nu zou het wel 3+ worden zo te zien aan de streepjes op de kv testen. De testen van de kv van vroeger waren wat mij betreft beter. Ik vond het iig lang duren voordat ze eens écht donkerder werden. Zeker gezien het feit dat ik 9dpo al posi testte!
Kv 2v5. Zou als t goed is vandaag 5 weken zijn maar streep wordt maar heel langAam donkerder en is nog lang niet zo donker als de teststreep Kan vanaf mijn telefoon geenfoto plaatsen
Tetta; kan je ei later zijn geweest? Op hoeveel dpo testte je positief? Kun je op de bovenstaande foto aangeven hoe je streepje nu is?
Ik denk dat dat wel ok is. Misschien was je ei wat later dan je denkt. Zoals je ziet zit er tussen de intensiteit van de 11-9 en 16-9 test maarliefst 5 dagen! Ik was op 11-9 4 weken uitgaande van eisprong op cd16 (ei gevonden met ovutesten). Ik denk dat de een gewoon sneller HCG aanmaakt dan de ander en in meer of mindere mate uitscheidt via urine. Test je met ochtendurine? Ik test beter met tweede urine of zelfs in de late namiddag X
Goedenavond dames! Hier weer lekker onzeker te wezen, had de afgelopen dagen erg last van me tepels prikte heel erg en sinds een paar uur geen last meer. Nu menstruatieachtigekrampen en ben erg droog onder... Ik maak me veel zorgen.. Herkend iemand dit?
Heb op verschillende tijden getest. De laatste keer was dinsdagochtend en nu vanmiddag weer maar was dus.niet veel.donkerder
Ongikrampen schijnen normaal te zijn. Hier ook totaal geen last van borsten of tepels. Wel veel afscheising