@tetta; ja van 4 naar 5 weken gebeurde ee (zoals je ziet) op mijn testen ook niet écht veel Het verschilt gewoon denk ik. Bij mijn dochter had ik 4 dagen voor NOd een goed zichtbare streep en op NOD een knaller. Toen waren de kv testen duidelijk anders...
Hier bij mijn dochter de dag na nod een knaller. Maar was door de pil heen dus mag dat niet als nod beschouwen he
Ik had bij mn dochter ook.een.knaller de dag na mn nod maar d at was door de pil heen dus mag dat niet als exhte nod zien he
Kruidvat testen zijn veranderd.. Had er al een topic voor geopend. Vorig jaar knalde hij eraf en toen de urine liep kwam het streepje al gelijk. En nu zijn ze lichter en moest eerst de controlestreep er staan en daarna kwam pas de andere streep. Qua afscheiding, ik gebruik ook utrogestan dus heb daar afscheiding van en heb waterige afscheiding.
@hanneke88; stomme vraag misschien, maar wat is utrogestan? Heb jij al een cb digi gedaan deze zwangerschap? Leuk twee kleintjes binnen 1,5 jaar! Gefeliciteerd!
Wat ik me trouwens nog afvroeg. Uit welke omgeving komen jullie? In verband met toekomstige meetings. Van mijn novembergroep ben ik de enige uit zuidlimburg das best balen.
Ik woon vlakbij Zwolle. Ik ben net wakker geworden en ben wat misselijk, voor het eerst. Ik hoop dat het snel minder wordt, voelt niet fijn.
@Tetta; dat lijkt me goed nieuws toch? In ieder geval weer een stuk donkerder! @lieflief; ik kom uit de regio Nijmegen (dorpje ong 20 minuten onder nijmegen), noord-brabant
Jose Ga je ook naar jan koning voor de gslachts echo Lieflief hier ook wittig bruinige afscheiding. Ik kom uit arnhem
Hmmz even snel; Twee nieuwe kwaaltjes erbij; Mijn handdoeken stinken! Althans dat vind ik ineens En mijn hele gezicht zit ineens onder de puisten. En niet zomaar... Nee echte joekels! Anyone else? Hoe gaat het met jullie gewicht? Ik streef er naar wederom niet meer dan 10 kilo aan te komen (net als vorige keer). Toen tot 16 weken 2 kilo, 20 weken 4 kilo, 30 weken 7 kilo en 37 weken 10 kilo. Ben benieuwd.... Nu nog niks aangekomen. X
Ik ook nog niets bijgekomen. Ik voel me tot nu toe beter dan gisteren Heb afventoe nog wel wat lichte bruinverlies maar het zal er wel bij horen! Tepels zijn super gevoelig! Ik kom uit zeeland
Ik kom ook uit omgeving van Rotterdam! Gezellig khalan83! Vandaag geholpen met verhuizen en nu weer lage rugpijn. Hoort dat bij de zwangerschap of komt dat door het verhuizen? Ik had al lage rugpijn en soms is het even weg, maar nu is het er weer. :x
Ik heb geen last van lage rugpijn, wel van pijn in mijn nel/bovenrug, maar dat heb ik altijd en heb ook fysio. Ik hoor wel veel dames over lage rugpijn dus zou zo maar kunnen!
Jeej. Ik ben nog niet eerder zolang zwanger geweest. Mijlpaal 2 bereikt. Ik ben daar erg blij mee. Op naar mijlpaal 3, de eerste echo.
Ja daar ga ik ook heen met 15 weken!! Hihi veel te nieuwsgierig!! En een 4d echo met 26 weken zoooo mooi is dat! Ik kom ook uit de omgeving bij Arnhem.