Fijn lieflief! @echo; ik ga met 15 weken naar jan koning. Ja... Zo nieuwsgierig ben ik 3d/4d was hier vorige keer een teleurstelling. Placentaaan de voorzijde dus nauwelijks iets te zien. Ben ook nog ietsie te dik dus dat extra laagje zal ook niet helpen. Volgens echoscopist laghet aan de placenta @klachten; sinds vanmiddag doen ook mijn (.)(.) pijn X
@kim198, utrogestan is een medicijn (bolletjes) die je vaginaal moet in brengen om je baarmoederslijmvlies dik te houden. Heb namelijk 4 miskramen gehad en toen ik zwanger was van mijn zoon kreeg ik dat en toen ging het goed. Ja 2 binnen anderhalf jaar!! This een wonder! Heb namelijk over onze zoon 5 jaar gedaan.
Berichtje midden in de nacht. Hier volgensmij iets verkeerd gegeten. Werd wakker met buikpijn. Schrok eerst wel, maar voelde al snel dat het m'n maag en darmen waren. Hopelijk snel weer over. X
Sinds gisteren verschrikkelijk vaak misselijk, wat ook nog eens steeds heftiger wordt qua intensiteit en duur. Fijn!! Vandaag precies 6 weken.
Ha allen, Een laatste berichtje van mij, ter afronding: bloeding is gisteren afgenomen en nu eigenlijk alleen nog maar wat oud bloed. Vermoed dat het eigenlijk gewoon meteen toen de bloeding begon al gedaan was, en de afgelopen dagen vooral nabloeding waren. Ben nooit een vruchtje tegengekomen, dus het zal wel al in een heel vroeg stadium mis zijn gegaan, en nog enkele dagen hebben geduurd voor het werd afgevoerd. Vanmorgen een zwangerschapstest gedaan en die gaf mij de antwoorden waar de artsen me in dit stadium nog niet aan kunnen helpen: slechts nog maar een hééél vaag 2e streepje te zien. Het soort streepje wat je hebt als je enkele dagen voor NOD test, zeg maar. Je ziet 'm wel, maar hij is zeer significant veel lichter dat het was. Klaar, dus. Ben opgelucht dat het afwachten voorbij is, en dat het kennelijk allemaal heel mild is verlopen! Geen krampen gehad, geen hevige bloedingen, ... gelukkig maar. Nu dus op naar de volgende ronde! Donderdag de echo bij de gyn, zie ik vooral als controle of alles helemaal schoon is nu. Ik wens jullie allemaal een prachtige zwangerschap toe, en ik hoop dat mijn vertrek uit deze lijst de laatste 'afmelder' is en dat jullie allemaal gezonde kindjes op de wereld mogen zetten in mei. Veel succes, en sterkte met de kwaaltjes! Ik ga voor mijzelf hopen dat het snel weer raak is, en met een betere afloop .
Kim, oow hier vanmorgen! Echt moest bijna spugen. Dat was om half8 me Maag doet echt raar! Nu gaat het weer beter
Emily, aaah neeh meis vind dit zo rot hoop idd dat ke snel weer zwanger mag zijn en dat je die wel 9 maanden bij je mag houden
Emily sterkte met het verwerken van je verlies, hopelijk durf je snel zonder angst weer een nieuwe ronde in te gaan.
Emily: Sterkte met alles. Ik hoop dat je het snel een plekje kan geven. Neem hier de tijd over. Ik heb het erg prettig gevonden om er met mensen over te kunnen hebben die hetzelfde hebben meegemaakt. We hebben een fijn clubje bij: http://www.zwangerschapspagina.nl/miskraam/406783-wie-moet-weer-opnieuw-beginnen-steungroepje.html Dit is een klein clubje, voelde ik me prettig bij. Mocht je er behoefte aan hebben mag je me ook altijd PB'en. Wil je dit niet, ook helemaal prima natuurlijk. Sterkte meid!
Kim, Zwanger en Djoon, vervelend die misselijkheid. Hier heb ik hoegenaamd geen last van. Af en toe denk ik, voel ik me nou wat misselijk of bedenk ik het me. Dan is het al weer vaak over. Mijn borsten beginnen wel echt pijn te doen. Als ik nu op mijn zij lig voel ik het al, voelt iets ongemakkelijk. Op mijn buik slaap ik al niet meer, weet niet waarom. Straks kan ik alleen nog maar op mijn rug slapen, haha.
Dank voor jullie lieve berichtjes en succeswensen . Met een dochter uit een ronde 2 en nu dan een vmk in ronde 5 heb ik er wel vertrouwen in dat het vast nog ooit gaat lukken om weer (goed) zwanger te worden! @Lieflief: we hebben het inderdaad verteld aan naaste familie en goede vrienden, ik merkte dat elke keer dat we het iemand vertelden de last wat minder werd! Eigenlijk voel ik me op dit moment wel goed, denk dat ik het wel een plekje ga kunnen geven. Het scheelt misschien dat ik vanaf het begin een slecht gevoel bij de zwangerschap heb gehad, waardoor het allemaal enigszins 'logisch' aanvoelt. En ach, we hebben wel eens voor hetere vuren gestaan en die zijn we ook zonder brandwonden doorgekomen, dus dit komt ook wel weer goed . Ooit post ik in een soortgelijk topic als deze ook lekker veel over mijn kwaaltjes, mijn vervelend zittende kleding, mijn babyaankopen, enz enz .
Haha, totdat je baby zoveel weegt dat ook dat niet meer lekker ligt . En dan wordt het maar weer zij, en besluit je baby dat je alleen op je linkerzij mag liggen en schopt ie je helemaal lens als je het toch waagt je naar rechts te draaien .
Mei mama's (16-31 mei) 22 zwangere dames 16. Moaatje 3e kindje Twis88 1e kindje 7nov12 2e kindje Jose1710 5e kindje 17. Mytsje79 1e kindje 18. Zwanger2014 1e kindje 19. Djoon 1e kindje ?/bv Lieflief 1e kindje Mogumogu 2e kindje zh/bv Madje 2e kindje 20. Vlindertje12 2e kindje zh/fv Jolin 1e kindje tb/bv Happyone 3e kindje 21. Kim198 2e kindje Lw85 Nimou 1e kindje Kletskoek 3e kindje 22. 23. Tetta 2e kindje 24. Koali 1e kindje 25. Beapy81 4e kindje 26. Kahlan83 1e kindje Hanneke88 2e kindje 27. 28. 29. 30. 31. Jongens: Meisjes: Vlindertjes:3 Afspraken lijst: 19-9 twis 88 1e echo 25-9 nimou 1e echo 27-9 jolin 1e echo 30-9 kim 198 1e echo 1-10 Lieflief 1e echo 1-10 tetta 1e echo 1-10 koali vk 1-10 jose1710 1e echo 3-10 djoon 1e echo 3-10 Mytsje79 1e echo 9-10 Kahlan 1e echo 10-10 vlindertje 12 1e echo 17-10 Hanneke88 Gyn + eerste echo
Mei mama's (16-31 mei)[/SIZE] 22 zwangere dames 16. Moaatje 3e kindje Twis88 1e kindje 7nov12 2e kindje Jose1710 5e kindje 17. Mytsje79 1e kindje 18. Zwanger2014 1e kindje 19. Djoon 1e kindje ?/bv Lieflief 1e kindje bv/zh (denk ik, ben ik nog niet over uit) Mogumogu 2e kindje zh/bv Madje 2e kindje 20. Vlindertje12 2e kindje zh/fv Jolin 1e kindje tb/bv Happyone 3e kindje 21. Kim198 2e kindje Lw85 Nimou 1e kindje Kletskoek 3e kindje 22. 23. Tetta 2e kindje 24. Koali 1e kindje 25. Beapy81 4e kindje 26. Kahlan83 1e kindje Hanneke88 2e kindje 27. 28. 29. 30. 31. Jongens: Meisjes: Vlindertjes:3 Afspraken lijst: 19-9 twis 88 1e echo 25-9 nimou 1e echo 27-9 jolin 1e echo 30-9 kim 198 1e echo 1-10 Lieflief 1e echo 1-10 tetta 1e echo 1-10 koali vk 1-10 jose1710 1e echo 3-10 djoon 1e echo 3-10 Mytsje79 1e echo 9-10 Kahlan 1e echo 10-10 vlindertje 12 1e echo 17-10 Hanneke88 Gyn + eerste echo