16 t/m 31 mei 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Moaatje, 3 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlindertje12

26 aug 2012
    52
    0
    0
    Hier een enorm opgeblazen gevoel bleh... echt niet fijn.
    Ik slaap ook nog steeds op mijn buik. Vorige zwangerschap ook 9 maanden gedaan

2. blues

blues Actief lid

29 jun 2011
    370
    6
    18
    Emily veel sterkte!

Hier uit omg Rotterdam

3. Sanne11

Sanne11 Actief lid

15 mrt 2013
    280
    0
    0
    Intercedente Commercieel Planner
    Regio Nijmegen
    ...

4. 26mei

26mei Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.973
    330
    83
    Gefeliciteerd dames met jullie zwangerschap.
    Ik kan me bij jullie aansluiten. Ben na 8 zwangerschapstesten er nu echt van overtuigt :) ik ben zwanger.
    26 mei ben ik uitgerekend. Dit is ons eerste kindje. Ik ben 26 en mijn vriend 28.
    Erg pril nog allemaal maar zo gelukkig

5. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Gefeliciteerd en welkom 26 mei!
    Ik ben op dezelfde dag uitgerekend: gezellig!!

6. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Welkom! Onwerkelijk allemaal hĆØ? :)

Is jullie buik ook zo opgeblazen na het avondeten? Pff.. ik lijk wel 3 maand zwanger ipv 5 weken!

7. jolin

jolin Niet meer actief

Welkom 26 mei.

Yep hier ook een buik waar van je denkt, vanmiddag helemaal na me broodje shoarma op de zwarte markt.
    Af en toe een steek/ brandend gevoel in onderbuik als ik moet niezen, schijnt ook normaal te zijn en steeds mee witte puntjes op me tepels.

8. Zwanger2014

11 sep 2013
    42
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Buik gaat hier ook enorm tekeer. Veel borrelen en afwisselend obstipatie/diarree. Erg vervelend.

Voor de vraag trouwens over woonplaats: ik woon in Amsterdam!

9. 26mei

26mei Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.973
    330
    83
    Bedankt. Leuk iemand van de zelfde datum! Opgezette buik valt mee. Wel enorm veel rommelen en continu naar het toilet en vlagen van misselijkheid. Mijn vriend vind het allemaal erg grappig :)

10. kim198

kim198 Bekend lid

29 jun 2011
    898
    0
    0
    Meiden!

@26mei; welkom en gefeliciteerd!

&hier; dikke buik 's avonds, misselijk, het ergst na het eten van zoetigheid (dus dat laat ik maar staan). Vandaag was geen prettige dag wat betreft de buikpijn. Ik ben wel 10x per uur gaan kijken of ik geen bloed verloor, zo'n krampen had ik! Gelukkig geen bloed gespot. (.)(.) worden in een zeer rap tempo pijnlijker. Eergisteren nauwelijks last, gisteren wat meer en vandaag al Ʃcht onprettig. Puisten zijn vreselijk, maar dat maakt me allemaal niks uit! Still on cloud9!

Xx

11. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.714
    205
    63
    Coƶrdinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Heerlijk al die kwaaltjes. Nu ik mijn beide miskraam dagen voorbij ben, merk ik pas dat ik oprecht blij kan zijn en merk ik dat ik begin te stralen. Ik geniet echt van alles wat ik voel (gelukkig dus geen misselijkheid, dat zou wat minder zijn) maar vindt het prettig dat mijn borsten zo zeer doen, haha

12. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij onze vk krijg je trouwens bij iedere controlle dus om de 2 weken een echo. Ga dus ook geen extra echo's plannen want dat vind ik gewoon onzin dan.

Hier vandaag ook wat krampen en steken en broeken zitten ook niet meer helemaal lekker. De broek van vandaag had ik al met een elastiekje vastgezet omdat ie helemaal dicht echt niet fijn zat.

13. ladyshira

ladyshira Lid

7 mrt 2013
    13
    0
    0
    NULL
    gaanderen
    #313 ladyshira, 22 sep 2013
    Laatst bewerkt: 22 sep 2013
    Hoi meiden, ik mag me hier ook melden :) na 5 positieve testen begint het een beetje door te dringen dat we na bijna anderhalf jaar en 10 cyclussen toch echt zwanger zijn!!! En als het goed is zijn we 21 mei 2014 uitgerekend en zou ik nu 5 weken en 4 dagen zwanger zijn.. maar dat hou ik nog even onder voorbehoud ivm een zeer onregelmatige cycli.
    Even kort mijn verhaal: ik ben 25 jaar en mijn man 32 jaar. We hebben al een prachtige dochter van 2 en half jaar. We zijn in juni 2012 getrouwd en dat is ook de periode dat ik weer met de pil was gestopt. Daarna een paar regelmatige cyclussen gehad en vanaf december 2012 niets meer. Dat heeft tot april dit jaar geduurd en toen dankzij provera ongesteld geworden. Daarna kwam gelukkig mijn cyclus op gang maar niet regelmatig. Zie mijn handtekening. Dus ook helemaal geen zwangerschap voorlopig verwacht ( wel gehoopt natuurlijk ) maar nu is het dan zo ver. En ik vind het echt zoooo spannend deze keer. Juist omdat we er nu zolang op hebben gewacht wilt het nog niet echt binnendringen bij me. Ik denk daarom ook 5 testen haha. Maar we zijn er o zo blij mee! Onze kleine meid wordt grote zus! :) nu hopen dat alles goed blijft gaan en wachten tot 9 oktober. Dan hebben we onze eerste echo en afspraak bij onzw gyneacoloog. De reden dat we daarbij lopen is vanwege mijn keizersnede van de bevalling van mijn dochter. Ik kan niet wachten tot 9 okt!! Haha! Dan moet ik rond de 8 weken zijn.
    Sorry lang verhaal haha!
    Jullie natuurlijk ook allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Dat alles maar gewoon goed blijft gaan! :)
    En heerlijk om te lezen dat ik niet de enige ben die de kwaaltjes nu zo heerlijk vind!!! Haha pijnlijke borsten en vermoeid tot en met! Maar ik vind het heerlijk! :)
    Groetjes Jessie

Bijgevoegde bestanden:

14. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    @ladyshira, welkom! En hele mooie testen.

@hier, ben al vanaf 4 uur wakker en kan niet meer slapen.. Hebben jullie dat ook? Dat je snachts wakker word? Ik heb dat bij mijn vorige zwangerschap ook gehad.

15. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    @hanneke: ik ben ook echt iedere nacht heel vaak wakker. Normaal heb ik daar echt geen last van, ik slaap altijd geweldig en nu....

16. 26mei

26mei Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.973
    330
    83
    net de nacht wakker gelegen van al het overgeven. Wat nou 'ochtend' misselijkheid. Hopelijk gaat het straks op het werk wat beter. Anders moet ik wel een erg goede smoes verzinnen voor m'n collega's..

Gefeliciteerd Ladyshira! Welkom

17. djoon

djoon Niet meer actief

Welkom 26 mei:)

Hier vanmorgen voor het eerst gespuugd olw bah bah wat voel ik me naar. Alsof ik een buikgriep heb maar verder geen koorts ofzo en dat om 5:15 vanmorgen. Vriend vond me zielig dus ging over me ruggetje wrijven!

18. djoon

djoon Niet meer actief

@ladyshira, welkom:)

19. blues

blues Actief lid

29 jun 2011
    370
    6
    18
    @hanneke, vanaf dat ik zwanger ben slaap ik slecht, elke ochtend 5 uur wakker :( . Gaat dit nog wel over dames met ervaring?
    Normaal sliep ik een gat in de dag, kon makkelijk van 10-10 slapen.
    Word er namelijk nu wel 'moe' van, het maakt nie uit of ik vroeg of laat naar bed ga, na 6 uurtjes slapen ben ik wakker.
    Gister is de misselijkheid begonnen, nu weer kotsmisselijk, krijg geen hap weg. Hebben jullie tips?

20. jolin

jolin Niet meer actief

Welkom ladyshira

Ja hoor hier ook snachts rond 4 uur wakker, zat zaterdag van ellende om 7 uur beneden voordat ik me vriend ook wakker zou maken met me gedraai.
    Misselijkheid valt hier nog reuze mee.

Deel Deze Pagina