16 t/m 31 mei 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Moaatje, 3 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kim198

kim198 Bekend lid

29 jun 2011
    898
    0
    0
    @ladyshira; welkom en van harte gefeliciteerd!

@kwaaltjes; hier worden mijn (.)(.) met name aan het einde van de dag pijnlijker. Als ik 's ochtends opsta valt het nog mee.
    Van Slapeloosheid had ik vooral de eerste dagen last. Nu valt het mee. In het begin barstte ik juist van de energie. Dat wordt nu écht minder.
    Vlagen van misselijkheid, maar dat heb ik al sinds de positesten. Het wordt niet heftiger.
    Puistjes; terrible!!! Ik zie er niet uit!

@NiMou; vanillevla helpt

@Tetta; fijn dat je zoveel echo's krijgt! Altijd leuk om even te spieken!

@slapeloosheid; dit trok bij mij de vorige keer na een paar maanden weg, maar kwam vanaf week 32 in zeer ernstige vorm terug. Hele nachten wakker gelegen, vreselijke dromen en angsten... Hoorde erbij zei gyn toen. Beetje jammer...

Vandaag thuis. Ben heel grieperig, maar dat heeft niks met de beeb te maken natuurlijk. Misschien was ik normaal gaan werken, maar dat leek me nu niet verstandig. Even wat rust. Vorige zwangerschap die-hard doorgewerkt, zelfs tegen advies vk en later gyn in. Zou ik nu nooit meer doen. Dat resulteerde in een ziekenhuisopname. Een dagje rust en hopelijk snel weer opgeknapt!

Xx
    Fijne dag!

2. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook onder de puisten trouwens. Had ik bij mijn dochter juist helemaal geen last van. Kwaaltjes vallen hier echt nog mee. Af en toe wel erg moe en gebroken nachten heb ik ook geen last van. tot nu toe 1x gespuugd.

3. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    Oke dus ik ben niet de enige, die snachts wakker word.
    Ik heb het met Milan ook heel erg gehad en dat is de hele zwangerschap door gegaan. Dus ben bang dat, dat bij deze zwangerschap ook gaat gebeuren.

Vanavond komt mvm! altijd weer spannend! dit is de derde keer dat ik nu mee ga doen (De eerste zwangerschap kwamen ze bij de eerste echo erachter dat ons kindje niet meer leefde)

Morgen gaat mijn vriendin met Milan babyzwemmen.. omdat ik zo misselijk ben trek ik dat niet.

4. kim198

kim198 Bekend lid

29 jun 2011
    898
    0
    0
    #324 kim198, 23 sep 2013
    Laatst bewerkt: 23 sep 2013
    @hanneke88; wat leuk dat MvM komt. Bij mij komen ze woensdagavond.
    Wat erg dat bij de eerste echo het hartje niet meer klopte bij je eerste zwangerschap. Gelukkig later een gezonde knul gekregen zie ik aan je banner. Toch fijn dat je met je ook met je urine van de eerste zwangerschap vrouwen hebt kunnen helpen. Dat geeft misschien nog een iets beter gevoel. Hier ook een (v) mk gehad, maar nog voordat ik met MvM mee kon doen.

Tegenvaller; net zorgnota van VL binnen gekregen. Eigen risico in 1 keer op! Moeten dik 350,- betalen. Financieel hebben we het prima hoor, maar toch altijd even slikken! Gelukkig vallen VK en gyn niet onder eigen risico!

Verder ben ik een beetje creatief aan het doen. Ik ben helemaal niet zo'n crea bea, maar merkte in mijn vorige zwangerschap ook al dat ik het heel leuk vond om te knutselen. Hormonenkwestie denk ik. Ik maak nu een soort van ansichtkaart van iedere zwangerschapsweek en die bundel ik straks. Een voorbeeldje;

Bekijk bijlage 351314

Straks komt aan de linkerzijde iedere week een buikfoto. In week 3 & 4 heb ik bv foto's van de zwangerschapstesten gebruikt en later ga ik er ook eventuele echo's in verwerken.
    Ik doe dit met mijn I-phone en een foto-app. Dit is ongeveer het maximaal haalbare op creatief vlak voor mij en het stelt niet veel voor, maar ik vind het een leuk projectje.

X

X

5. blues

blues Actief lid

29 jun 2011
    370
    6
    18
    Leuk Kim ziet er crea uit hoor, leuk idee!

6. happyone

happyone Niet meer actief

whooow kim..super crea bea... echt leuk idee.. ik ben non crea bea haha
    zelfs mijn kinderen kunnen al beter tekenenen dan ik hahha

misselijkheid..valt gelukkig mee.. ik sta wel kwartier eerder op dan normaal..rustig uit bed,.eerst wat drinken en dan aankleden ect..als ik echt meteen mijn bed uit spring..dan wel misselijk.. ik heb meer last van maagzuur..vooral avond..en mijn buik... pfff savonds niet normaal zo opgezet al..heb voor de gein mijn zwangerschapsbroek gepast..en wat denken jullie..die past al..pffff waar gaat dit heen.
    denk dat ik een olifant ga worden hahahah

7. madje

madje Bekend lid

4 mei 2011
    560
    0
    0
    He dames laatste dagen niet gereageerd. Zaterdag is namelijk plotseling mijn moeder overleden dus zit hier echt met heel veel dingen regelen. Vind het zo erg dat ze nu niet weet dat ik zwanger ben. Was vrijdag nog bij haar. Heb echt spijtbdat ik toen niet verteld heb

8. jolin

jolin Niet meer actief

Pfff heel veel sterkte madje.

9. blues

blues Actief lid

29 jun 2011
    370
    6
    18
    Veel sterkte de komende tijd..

10. Zwanger2014

11 sep 2013
    42
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Jeetje wat erg! Gecondoleerd en heel veel sterkte..

11. Espoir

Espoir Fanatiek lid

28 feb 2013
    1.672
    768
    113
    Hallo!

Mag ik hier meekletsen?

Sinds vrijdag weet ik dat ik ZWANGER ben! Na 2 jaar is het dan eindelijk gelukt, ICSI was voor ons de oplossing, de eerste poging was namelijk direct raak!

Ik ben rond 28 mei uitgerekend van ons eerste kindje en 7 oktober heb ik de eerste echo, met 6w5d.

12. Espoir

Espoir Fanatiek lid

28 feb 2013
    1.672
    768
    113
    Jeetje Madje, wat erg! Gecondoleerd!

13. djoon

djoon Niet meer actief

@madje, gecondoleerd:( wat eeg sterkte! Was je moeder ziek? Of heel onverwachts?

14. kim198

kim198 Bekend lid

29 jun 2011
    898
    0
    0
    Madje wat erg.... Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst in deze ongetwijfeld erg moeilijke tijd. Mijn moeder is ook ernstig ziek. Het lijkt me vreselijk om haar te moeten missen. Wat erg ook dat je haar niet hebt kunnen vertellen dat je zwanger bent.

Sterkte en een dikke knuffel

15. kim198

kim198 Bekend lid

29 jun 2011
    898
    0
    0
    Welkom Espoir! Van harte gefeliciteerd. Fijn dat het na twee jaar gelukt is! Geniet van deze spannende tijd!

16. djoon

djoon Niet meer actief

Welkom espior!

Wat ontzettend fijn na 2 jaar:) yes

17. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Madje: wat vreselijk zeg! Gecondoleerd met dit verlies! :(

Espoir: welkom! Gezellig dat je mee komt kletsen.

Hier zou MvM vanavond langs komen, maar helaas hebben ze net afgebeld. Was iets tussen gekomen. Nu belt ze nog terug voor een nieuwe afspraak, maar ben bang dat daar weer een weekje overheen gaat. Deze week konden we zo snel aan de telefoon geen optie vinden. Zonde!

18. Espoir

Espoir Fanatiek lid

28 feb 2013
    1.672
    768
    113
    Bedankt voor het welkom heten!

Ik heb me net aangemeld bij MvM! Hoe lang duurt het voordat ze contact opnemen?

19. jolin

jolin Niet meer actief

Hey espoir welkom hier en gefeliciteerd. Zitten we zo al met zijn 3en van het icsi topic naar het mei topic:)

20. Espoir

Espoir Fanatiek lid

28 feb 2013
    1.672
    768
    113
    Ja leuk he Jolin! Ik hoop dat er nog meer mogen volgen!

Deel Deze Pagina