16 t/m 31 mei 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Moaatje, 3 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Appels

Appels Niet meer actief

Echt, wel fijn dat het herkenbaar is... Het zal er dan waarschijnlijk wel bij horen...Maar het is echt vreselijk hoor...!
    Zo denk ik idd ook.. En ook het feit dat ik nog wel symptomen heb e.d... Hoop snel een echo te krijgen.. Wanneer mag jij?

2. Appels

Appels Niet meer actief

Spannend is het zeker...! Ja dat hoop ik ook, haha :)
    Ja, ik begrijp helemaal wat je bedoeld...! Gelukkig hoef het niets te betekenen. Bij mijn eerste ook geen klachten gehad. Geniet ervan meid.. Het kan zomaar ineens op gaan spelen. Hoop het natuurlijk niet voor je!
    Spannend hoor.. volgende week.. hopelijk is alles in orde..! Over het blij zijn, snap ik ook.. ik voel het precies zo... Nog teveel angst dat het niet goed zit... Ik probeer mij vast te houden aan de gedachte dat het vaker goed gaat dan fout... Maak jezelf niet te gek meid.. weet wel dat het moeilijk is hoor..;)

Hier ook niet gek veel klachten hoor.. behalve die kramp van maandagnacht, dat is tot nu toe de enige keer geweest dat en ik hoop dat het daarbij blijft... Verder voel ik mijn borsten wel zeer doen... en dan vooral als ik opsta, als ik bv op de bank heb gelegen. Verder licht misselijk, zo nu en dan wat steken en gerommel in mijn buik ... dus valt (nog) reuze mee..:)

3. kim198

kim198 Bekend lid

29 jun 2011
    898
    0
    0
    Hi!

@Madje; hoe gaat het nu met je?

@Jose; Wat fijn dat er hartactiviteit is! Dat verkleint de kans dat het mis gaat enorm en dat moet een opluchting voor je zijn! En fantastisch om je kindje voor de eerste keer te zien, ookal is het nog maar zo'n vlekje! Ik mag Maandag! Aftellen is begonnen!

@Kahlan&moguMogu; herkenbaar. Volgensmij heb ik het hier Zondag ook gepost. Ik heb wel 100x gecheckt of ik geen bloed verloor!
    Gelukkig nog alles in orde. Maandag ben ik 6 wk 5 dagen en we hebben dan een echo. Ik hoop dan te zien dat alles in orde is

@MvM; ik had ook zo'n knaltest bij de zwangerschap van mijn dochter, maar was toen ook 6 weken zwanger. Dat is écht een super duidelijke streep voor 5 weken!

@Mystje79; ik had hetzelfde bij mijn eerste. Ik heb het nu weer, maar iets minder heftig. Bij mijn dochter had ik een maand eerder een vmk gehad dus dat helpt niet echt voor het vertrouwen.
    Je zou kunnen overwegen om een afspraak te maken bij een pretecho kliniek. Er zijn goede klinieken waar kundige echoscopisten werken die ook inwendige echo's doen vanaf 6 weken. Het is niet heel duur en het kan je wat rust geven. Mijn zus heeft het ook gedaan. Daardoor kwam ze erachter dat er een vanishing twin was. Bij haar eerste officiele echo (9wkn) was die al helemaal verdwenen. Je kunt ook je vk bellen en uitleggen dat je erg veel last hebt van stress en je erg zorgen maakt. Misschien mag je wat eerder komen? Ik zou alleen geen echo laten maken voor 6 weken (weet even niet hoe ver je nu bent), want dan bestaat de kams dat je niks ziet terwijl er niks aan de hand is; dat helpt niet echt.

@hier; vanochtend bij vlagen misselijk. Kan niet veel eten, heb wel trek in zoet, maar daar wordt ik dan weer misselijk van. Ik heb al eerder gepost dat ik deze zwangerschap pas na 10-12 weken wil delen met de buitenwereld, ivm rare reacties de vorige keer toen ik het bij 6 weken vertelde. Nou dat wachten tot 10-12 weken zal lastig woeden als mijn buik zo door blijft groeien. Het zijn natuurlijk mijn darmen, maar dan nog!
    Borsten worden steeds pijnlijker en voel ook mijn bm trekken. Puisten zijn VERSCHRIKKELIJK!!

Ach.. Alles voor het goede doel ;)

Xx

4. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Ik mag bij 7 weken voor de echo, ik heb een afspraak voor 9 oktober, dus nog twee weken wachten :)

5. Appels

Appels Niet meer actief

Kim.. ja echt hè.. hier ook hoor, checken op bloed.. En nog steeds! ;) Echt super onzeker.. Hopen dat het allemaal goed zit voor ons allemaal!! Maar daar ga ik in ieder geval gewoon vanuit!.. Goede hoop houden!

Kahlan.. nog twee hele weken! Duurt nog zo lang hè..?! Zoo spannend! Veel afleiding zoeken! :D
    Ik denk zelf dat ik later moet, omdat ik dat las in de verwijzing van de ha.. 9 weken stond er.. Nou hoop t niet! Veeel te lang.. Maar goed.. heb ook heel lang op 2 mooie streepjes moeten wachten.. dus moet dit er wel bij kunnen toch? ;):) haha..

6. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Dat duurt inderdaad lang Mogu!!! Er nu al een hele week wachten voorbij sinds het plannen van de afspraak, maar toch...waar de tijd normaal vliegt eigenlijk, gaat alles nu zo ontzettend traag, haha

7. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    @madje, tjong heftig! Gecondoleerd.

Vandaag ben ik na mijn nieuwe huisarts gegaan omdat ik last heb van mijn lies.. En wat heeft mijn huisarts? Een echo apparaat dus hij heeft net een inwendige echo gemaakt en het zag er goed uit!

8. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mystje hier hetzelfde. Voel me totaal niet zwanger. Maakt me ook onzeker.

9. 26mei

26mei Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.973
    330
    83
    @kalhan83 Bij 7 weken een echo is echt vroeg. Fijn dat je niet zo lang hoeft te wachten! Ik mag pas rond 11 weken :s

Vandaag is Moeders voor Moeders geweest. Duidelijke streep, al niet zo knallend als Hanneke88 !

10. Espoir

Espoir Fanatiek lid

28 feb 2013
    1.672
    768
    113
    Ik voel me eigenlijk ook niet zwanger, maar ik weet ook niet hoe dat voelt haha.. Vanochtend was ik ff misselijk, maar dan houdt het ook wel op!

11. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Ik krijg een echo met 7 weken omdat ik door de MMM zwanger ben geraakt. Anders had ik ook langer moeten wachten hoor.

12. happyone

happyone Niet meer actief

hallo iedereen..
    ik ben zoo zenuwachtig krijg morgen een echo in het zhuis..vorige week ook al gehad maar toen zagen ze alleen dat er iets zat en dat het op de goede plaats zat..morgen moet er een vruchtje en evt kloppend hartje te zien zijn..
    zo raar ben zooo onzeker..had ik bij de andere 2 zwangerschappen totaal niet..dacht nooit dat het ook fout kon gaan..nu des te meer

ennn..ik ben gaan babysjoppen..ik moest enzou naar de babydump..
    wat heerlijk al die babyspullen..
    ik heb zelfs mijn droom wandelwagen al uitgekozen:):)
    ik heb er mee rond gelopen in de winkel en wist..dit word hem..
    de transit combi..is de nieuwe versie van de mutsy..
    en ja ook al besteld...word het kerstkadoo voor mijn man en mij hahah

die weet van niets want die zou me voor gek verklaren..
    ik heb de wagen al gereserveerd omdat het nu een leuke aanbieding was..
    wandelwagen, reiswieg, buggy gedeelte, voetenzak, maxicosie en luiertas..

mag het kosteloos afzeggen mocht er iets gebeuren..

thuis dacht ik meteen..6 weken zwanger en nu al een wandelwagen uitgekozen ..je lijkt wel gek..
    maar goed..voel me heelmaal happy er mee..

nog iemand hier die al is gaan baby sjoppen ...

13. Espoir

Espoir Fanatiek lid

28 feb 2013
    1.672
    768
    113
    Haha verleidelijk he! Ik weet al precies wat ik allemaal wil. Bijv de Joolz Studio Gris! Maar ik heb nog niets gekocht. Wel een lelijk mutsje en sokjes van sm gekregen. .

14. happyone

happyone Niet meer actief

sm..wat is dat..? is dat een winkel ofzo

15. djoon

djoon Niet meer actief

Nou hier wel al best wat kwaaltjes! Heeeel moe en misselijk met vlagen. Maar lijkt nu nog meer op een buikgriep maar toch anders;)

Ik mag ook al echo met 7 weken ivm mmm. Eigenlijk zou ik hem vrijdag al hebben maar toen kon vriend niet mee.:( maja niet teveel aan denken!

16. djoon

djoon Niet meer actief

Ik denk dat dat schoonmoeder betekend hahaha

Ik wil heel graag de joolz earth day ellephant grey of hoe dienook heet;) haha en dan zo'n koeka voeten zak! Zie het al helemaal voor me:)

17. Espoir

Espoir Fanatiek lid

28 feb 2013
    1.672
    768
    113
    Die wilde ik eerst ook Djoon, maar deze is nog veel mooier!

Ik moest net niezen, dat zorgde vorr een hele gemene steek! Auw!

18. Pebble

Pebble Niet meer actief

Meiden! Mag ik erbij?
    Als ik zelf reken ben ik uitgerekend op 27 mei, vandaag 5 weken zwanger!
    Ik ben zelf 30 en dit is ons eerste kindje, heb 2 maanden geleden een miskraam gehad, dus superfijn dat het alweer zo snel raak is, hopelijk blijft deze goed gaan!

Mijn klachten zijn nu vooral de pijnlijke borsten (pff echt niet normaal) lichte misselijkheid en een soort spierpijn onderin mijn buik, inderdaad ook als ik nies, of een plotselinge beweging maak ofzo..

2 vriendinnen weten het, voor de rest nog niemand..
    Vind het zelf best wel eng allemaal.. heb me ook niet eens bij een VK aangemeld..
    Eerst maar even aan het idee wennen :)

19. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom pebble.
    Hier een echo met 6,5 week. Maar dat is omdat mijn vk ook echoscopiste is. Heel handig dus.

20. kim198

kim198 Bekend lid

29 jun 2011
    898
    0
    0
    Hi meiden

Even snel want ga zo naar bed. De opruimwoede heeft hier nu al toegeslagen. Hele avond orde op zaken gesteld in de kast. M'n handen jeukten.

Vandaag met dochter naar kinderspeelparadijs geweest voor de eerste keer. De eerste 1,5 uur heeft ze gehuild en was ze overal bang voor. Raar voor een kindje dat 4x per week op een opvang zit, maar goed... Lief voor haar geweest en samen op onderzoek uit gegaan in de ballenbak. Uiteindelijk vond ze het fantastisch!!!

@djoon; ik heb die Joolz met voetenzak van Joolz én van Koeka (met Teddy voering). Nog geen dag spijt gehad. Word er nog iedere keer. Gelukkig van!

@Pebble; welkom en gefeliciteerd!!

Hier os week 6 aangebroken, het is immers na 00.00 uur! Over 6 dagen echo. Ben dan 6 weken 5 dagen. Bij gyneacoloog dus die maken graag vroege echo's... Works for me!

Xx

Deel Deze Pagina