@pebble, welkom meis en gefeliciteerd. @kim, oké ja ben er helemaal weg van vriendlief vind de ellephant grey alleen te licht dus miss word het dan de parrot blue of de gewone grijze variant maar hij had na 3 foto's zoiets van ik vind het nu wel weer genoeg haha @hier, was vannacht weer lekker misselijk pff nu net cracker gegeten en water gedronken en hoop dat het nu lekker zakt!
Zo zenuwachtig om 9.15 eerste echo! De moeders gaan ook mee, dus is even nadenken wat ik aantrek zie het niet zo zitten om bij sm in blootje te liggen..
pfff... wordt net wakker met veel bloed verlies. Dit kan niet goed zijn. Begin net aan het idee te wennen en tis misschien alweer voorbij. Slik.
26mei: Nee! Meid balen! Heb je ook veel krampen? Neem de tijd die je nodig hebt, het is heftig zoiets. Dikke knuffel!
Nimou: Spannend!!!!! Kinderwagen ed: Hier nog helemaal niet mee bezig. Heel af en toe besef ik me dat als het allemaal goed gaat er een kindje gaat komen, maar daar houdt het dan nog wel bij op, haha. Gisteren hadden ML en ik een gesprek over hormonen (mijn emoties vliegen de pan uit, ik jank om alles) en dat ik hoop dat ik na de zwangerschap weer normaal wordt. Dit is echt belachelijk en toen zei hij iets over als het kindje er is en er 's nachts uit moeten, dat hij dat wel heel spannend vindt of hij dat vol houdt. Toen was het besef ineens ff daar en werd ik helemaal blij Voor de dames die al kinderen hebben, word je na de zwangerschap weer normaal? Of blijf je anders? IK vind dat wel spannend, heb de afgelopen jaren hard aan mezelf gewerkt en ben nu blij met wie ik ben. En de hormonen doen niet echt goed, wat dat betreft. IK moet er soms ook wel om lachen. Gisteren was één van mijn cliënten aan het bekken (niet eens op mij) en toen moest ik heel erg mijn best doen om niet te gaan huilen, dat heb ik anders echt nooit. haha.
vk denkt ook dat het een miskraam is. Vrijdag echo om te kijken of er dan nog wat in de baarmoeder zit. Ben er kapot van..
Kinderwagen enz nog niet echt mee bezig als ik hier merken voorbij zie komen Google ik ze wel ff haha. Vannacht super slecht geslapen 3 uur plassen terug naar bed buikkramp dus weer toilet diarree. Tot 4 uur beneden gezeten toen tot 6 uur nog wakker gelegen, toen eindelijk nog in een lichte slaap gevallen. Nu hoofdpijn en een niet lekker gevoel word vanmiddag dus nog ff lekker tukkie doen.
Bedankt allemaal. Ik wacht nog even de echo vrijdag af en verwijder dan mijn profiel. Jullie allemaal heel veel geluk en gezondheid gewenst! xx
Veel sterkte 26 mei... Ik heb net echo gehad, vruchtje was 3,2 mm nog geen hartactie helaas over 2 weken weer terug.. Nog onzekerheid
26 mei. Heel veel sterkte gewenst! Nimou jeetje wat zal je nu in onzekerheid zitten.. jij ook sterkte! En hopen op een mooi kloppend hartje de volgende keer!!! Hier vandaag 6 weekjes zwanger. Vanavond komt moeders voor moeders. Ondertussen veel plassen. Pijnlijke borsten en ontzettend last van zuur en opgezette darmen.. hier de echo over precies 2 weken. Ik kan niet wachten!
@Kahlan zag er goed uit, het kan zijn dat ik minder ver zwanger ben. Dit zou ook goed kunnen kloppen aangezien ik pas op dag 14 een positieve ovulatietest had.