Ik mag ook 9 oktober!! ... En ik weet er alles van... normaal denk je waar blijft de tijd toch...!! En nu...omg!! Gaat goedkomen...:-D Nimou.. jammer.. Maar hopelijk over 2 weken een mooi kloppend hartje!
26mei wat vreselijk. Heel veel sterkte. Ga mvm nog maar eens bellen want ze hebben nog steeds geen contact opgenomen. Kinderwagen heb ik nog van mij dochter. Die zal er tegen die tijd wel niemeer inzitten haal denk ik gewoon zo'n plankje voor erachter.
@nimou, spannend was alles goed?? Edit: lees het al. Pff nog ff in spanning. Hopelijk snel een hartje @26mei, aaah neeh sterkte meis echt niet leuk!! @lieflief, emotioneel schijn je wel te blijven. Hoor ik van veel. Maar hoop toch niet dat ik zo'n heks blijf als ik nu ben
@LiefLief; ik ben nog steeds niet helemaal mezelf sinds mijn eerste zwangerschap en bevalling. Het is allemaal nogal wat. Ik voel me niet slecht, maar ik moest absoluut wennen aan 'de nieuwe ik'... Heel normaal... Je wordt nooit meer precies wie je was en dat kan ook niet... De nieuwe 'jij' went vanzelf. @Nimou; als het vruchtzakje het goede formaat heeft dat denk ik dat het goed zal komen. Een vriendin van mij heeft dit ook meegemaakt. Een ruime week later bleek alles in orde. Wss een later ei! Hoe gaat het met je klachten? @hier: MvM komt vanavond langs... vind ik toch weer een beetje spannend. Piesje staat al sinds vanochtend op de wc te wachten. Ik vind dat zo ranzig in de koelkast. Dan maar een 'oud' piesje... Desnoods plas ik opnieuw. x
hallo iedereen. sorry val hier even snel binnen vandaag naar zhuis geweest... en alles is ok!!! vruchtje is 4,8 mm en.... we zagen een hartje kloppen..volgens de gync was dit erg snel maar een heel goed teken!!ze liet het wat langer in beeld en ja...ik en mijn man zagen het ook..ongelooflijk wat bijzonder..zo onwijs klein en je zag het op en neer gaan..ben er onderste boven van..kreeg een mooie foto mee..staat in mijn fotoboek. over 3 weken weer terug op controle
HELP, net een CB digi gedaan (omdat MvM zo komt en ik het raar zou vinden als er geen 2e streepje kwam te staan).. Vandaag 6 weken zwanger en hij zegt 2-3 weken! ???? Maak me nu enorm zorgen. Urine was wel niet heel donker van kleur...
Kim: Ohhh muppet. Ik kan me voorstellen dat je er van schrikt, maar zoals je zei was je urine niet geconcentreerd, daarnaast is het maar een indicator en geen feit. Zolang je geen bloedverlies hebt, zou ik me nog niet al te veel zorgen maken, maar ik snap en ken je angst heel goed. Als je echt twijfelt moet je gewoon ff de vk bellen, zij zal je het beste gerust kunnen stellen. Sterkte ermee. X
Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina jaaaaa het is me gelukt een foto plaatsen..alleen de teskt er boven kan ik niet veranderen..
@kim, ja spannend maar lomt helemaal goed wel je test showen he! Vind het echt goed dat jullie allemaal mee doen! Ik had heerlikk pasta gekookt. Eet ik bah bah vond het zo vies terwijl ik dol ben op pasta en heb rommelende maag. Hebbe jullie dat ook herl erg? Oow kimm... Niet onggerust zijn ze zeggen dat als je 6 weken ben dat je hsg zoo sterk is dat de testen het vask niet aan kunnen!! Niet ongerust zijn! Mooi happy one
Nou clearblue heeft officieel een nieuwe hoofdsponsor; it's me!!! Opnieuw getest (urine stuk donkerder) en voila... Wat een muts ben ik ook.... Vreselijk Het zullen de hormonen zijn... Bekijk bijlage 351646 @happyone; super!!!
Ik probeer mee te lezen en schrijven. Alleen lukt het nog niet zo. Hier een minder dagje vandaag. Ik heb enorm last van mijn banden of iets wat er op lijkt en in zoverre dat dit nu al kan. Het vele lopen staan en rennen voel ik ineens. Lig nu uitgeteld op de bank. Heb dit bij de eerste twee helemaal niet gehad. Ik mag ook langzaam aftellen voor de eerste echo en intake. Ik moet helaas alleen maar de verloskundige is een vertrouwd gezicht inmiddels. Wel heb ik vanaf het eerste moment meten een heel sterk idee dat ik zwanger ben van een jongen. Denk ook alleen aan jongensnamen en wat ik nog aan kleding heb van onze oudste zoon. Wie heeft ook al heel sterk een idee over het geslacht? Had dit niet zo sterk bij de eerste twee.
@ djoon; Nou hier is 'ie dan! Ik ben weer goedgekeurd door MvM. Ik heb een heel lekker zacht wikkeldekentje gekregen. Echt een leuk kado. Daar doe je het niet voor, maar is toch leuk dat ze wat geven. Ik ga vol goede moed plassen. Ik vergat het de vorige keer best vaak. Ben nu van plan het beter te doen. Heb een collega bij wie het niet werkt en tsja... Dat is zo zielig... Bekijk bijlage 351654 @kletskoek; hier idem, maar dan wederom een meisje voor mijn gevoel. Ik wilde altijd heeeel graag een dochter en nu ik mijn kleine prinses heb, maakt het me volstrekt niet uit wat voor geslacht nr2 heeft. Mijn gevoel zegt wel dat het een meisje is. X
Thanks Hanneke88! Ja ik vind 'm ook mooi, leuke verpakking vind ik ook. Heb de test van mijn dochter ook bewaard. Zit in haar geboortekist, samen met echo's, sokjes, geboortekaartje, mutsje, polsbandje ziekenhuis etc...
Sssssssttt stiekem vandaag een eerste broekje voor de nieuwe beeb gekocht. Het Z8 "Birds" broekje. Helemaal leuk! Kan voor jongen en meisje. Ik kreeg er helemaal warme gevoelens van, dus hij ging mee naar huis
Oow dat broekje is zoo gaaff!! Ik vind dat merk zoooo leuk Maar durf het gewoon nog niet te kopen! :0 miss als we de echo hebben gehad! Mooie test
@happy, mooie echo hoor! @kim, wat een knaller. Mvm komt hier morgen, hoop op ook zo'n knaller! @geslacht. Heb altijd geroepen dat de 2e weer een meid wordt en dat denk ik nu nog steeds. Mijn buik is trouwens mega opgeblazen. Zo dik was ie bij mijn dochter met een week of 20!