16 t/m 31 mei 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Moaatje, 3 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djoon

djoon Niet meer actief

Wow tett, idd al een mooi buikje. Die van mij is ook al dikker maar
    Nog niet zo!

2. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier net een druppelte bruinverlies. Wordt er spontaan missejk van. Vind t maar niks

3. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Hopelijk was dat ook alles tetta, alleen een druppel... En wat een buik trouwens, bij mij zie je helemaal niets!

Hier net keurig een plasje opgevangen voor mvm vanavond. Hopelijk gaat dat ook allemaal goed.

4. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.714
    205
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Tetta: Probeer je niet te druk te maken (ik weet dat het erg lastig is). Ik heb 's avonds net zo'n buik als jij, alleen is dit mijn 1e.

Geslacht: Ik heb altijd gedacht dat de 1e een jongen zou gaan zijn, maar ik denk dat dit een meisje is.

Eindelijk komt de echo een beetje in de buurt, nog 5 nachtjes.
    Zijn er nog dames die vandaag al mogen?

5. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat hoop ik ook ja. Mijn potje staat ook gevuld in de koelkast voor vanmiddag

6. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik mag dinsdag pas. Buik is in de ochtend al minder maar heb nog steeds een opgeblazen gevoel

7. djoon

djoon Niet meer actief

Tetta, niets ergs bruinverlies ik heb ruim een week bruinverlies gehad.

Vinden jullie vriendjes het ook maar lastig hoe je je voelt? Mijn vriend zei gisteren ik voel nog niets enzo hij zegt ik voel me buitengesloten haha wel lief bedoeld hoor dus ik zei weet ke wat neem wat misselijkheid van me over;) bedankte die netjes voor haha

8. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb toevallig eergisteren een goed gesprek met hem gehad erover omdat hij er eigenlijk helemaal niks over zegt enzo. We beseffen het allebei nog niet zo vooral ook omdat ik niet heel veel last heb. Ook vind ie t allemaal niet zo spannend meer als bij de eerste. Hij is sowieso heel nuchter je had em moeten zien zitten bijde bevalling.

Ik had bij de eerste een bloeding met 13 weken dus ik weet dat het niks hoeft te betekenen. Maar ben er toch niet blij mee.

9. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier heb ik ook zon opgezette buik in de avond. Echt niet normaal. Dus ik draag maar wat wijdere shirts en soms een beetje mijn buik inhouden. Die verrekte darmen :p

MvM komt met een half uurtje hier. Net wat urine opgevangen, ben erg benieuwd naar de test! Ik hoop natuurlijk op een mooie knaller! :D Wij moeten echt nog een eeuwigheid wachten tot de eerste echo... nog 2,5 week! Langzaam tikken de dagen gelukkig voorbij.

10. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooh zo lang zou ik echt niet kunnen wachten. Hier behoorlijk last van mn onderrug ook maar zit ook een beetje verkrampt op een stoel achter de laptop dus hoop dat het daardoor komt.

Spannend straks mvm. Ben er echt zenuwachtig voor

11. vlindertje12

26 aug 2012
    52
    0
    0
    Hier ook nog 2 hele weken wachten.... de dagen kruipen echt voorbij grrr

zou willen da t al zover was

12. kim198

kim198 Bekend lid

29 jun 2011
    898
    0
    0
    #432 kim198, 26 sep 2013
    Laatst bewerkt: 26 sep 2013
    Hi!

@Tetta: Geen zorgen, een druppel bruinverlies mag best. écht al een mooi buikje. Ik wou dat ik zo slank was. Hier helaas een laagje meer. Niet heel ernstig hoor, maar ik ben wel mollig. Hier ook al een enorm dikke buik, vooral 's avonds. Vorige keer had ik deze buik bij 13 weken ofzo. Een collega die weet dat ik zwanger ben merkte gisteren al op dat ik het niet zo lang meer kan verbergen waarschijnlijk :( Wilde echt voor minimaal 10 weken gaan, maar weet niet of dat gaat lukken.

@MvM; gisteren kwam MvM. Dame had erge haast, voelde me haast bezwaard om iets te vragen. Ze had nog 3 andere afspraken... Ik snap het wel, maar ik voelde me zelf gejaagd door de 'haast' die ze uitstraalde. Wel een super leuke omslagdoek gekregen. SUPER zacht. Heb m'n eerste fles al bijna vol!

Vanavond etentje met vriendinnen. Zin in! Nu nog even deze werkdag doorkomen. De vermoeidheid begint hier toe te slaan...

Nog 4 dagen en dan mogen wij spieken!! Benieuwd!!! IK KAN NIET WACHTEN!!! Vind het nu nog bijzonderder, omdat ik nu WEET waar ik naar ga kijken. Bij de eerste was dat (voor mij) toch nog minder tastbaar.

Voorkeur: Het is een beetje een taboe.. Ik had bij de eerste een ENORME voorkeur voor een jongen. Ja ik weet het.... er zijn mensen bij wie het niet lukt en dan is een voorkeur voor een jongen/meisje natuurlijk ongepast. Maar hier kunnen we vrijuit over dat soort dingen praten denk ik... Ik had ZO sterk het gevoel dat het een meisje was en zowel mijn vriend als ik wilde ook graag een meisje. Nu maakt het me echt niks uit. Een meisje zou makkelijk zijn ivm de spulletjes die we hebben. Ik heb heel veel Koeka spulletjes en natuurlijk heb ik die in het zacht rozé gekocht. Ook wel wat grijs, maar het meeste is toch rozé. Ik heb ook altijd gedacht dat ik de mama van 2 meiden zou worden, maar de laatste tijd lijkt het me ook heel leuk om een jongen te hebben. Ik ben nu echt 50-50%.

Wie van jullie heeft een voorkeur en waarvoor?

X

13. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lees overal dat je die omslagdoek pas krijgt als je alle weken hebt meegedaan.

14. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb totaal geen voorkeur al zegt mijn gevoel een meisje. Zou ook makkelijker zijn met spullen inderdaad en ze hebben dan denk ik ook meer aan elkaar. Maar een jongetje lijkt me net zo leuk dus het maakt mij ook echt niet uit.

15. Appels

Appels Niet meer actief

Haai!

@tetta.. maak je niet teveel zorgen...! Weet wel dat het makkelijk gezegd is hoor.. En wat een mooi buikje zeg.. En idd mooi slank!
    Zal nog wel ff duren voordat er bij mij wat te zien is. Bij mijn eerste was ik nog op goed gewicht! Haha.. Nou na deze ga ik hard werken om het weer af te krijgen!!

@Kim spannend hoor! Nog ff...:))

@ geslacht, eigenlijk geen voorkeur... zal met beide super blij zijn! Maar een meisje zou gewoon erg leuk zijn voor mijn oudste en idd praktisch, omdat ik al spulletjes heb. Maar, maakt echt niets uit! Zelf denk ik een meisje.. heb ik altijd al gezegd.. Dat ik alleen meisjes krijg, mits het een tweeling is.. dan wordt het een jongen en een meisje!! Hahahah..

@ relatie.. Nou hier, is het besef er nog niet. Voor ons beide niet, maar voor m'n vriend dus helemaal niet...Hij zei pas nog, ik moet er gewoon weer even ingroeien.. Maar hij is wel dol enthousiast!

Iemand vroeg laatst of je veranderd na je zwangerschap geloof ik.. Nou ik moet zeggen. Ik ben wat banger geworden. Voor alles en nog wat.. Echt heel vreemd. Ben ook een tijd bang geweest om dood te gaan enzo.. Had ik voorheen echt nooit. Ik keek ook graag enge films, maar na mijn zwangerschap, werd dat minder. Kreeg er maar enge gedachten bij... :-S Inmiddels is dat weer weggeëbd, maar het heeft wel een tijd geduurd.

16. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bekijk bijlage 351716

De informatrice van MvM was ontzettend aardig, rustig en nam alle tijd om alles uit te leggen. Heel fijn! :D De omslagdoek heb ik direct gekregen. Inderdaad heeeel lekker zacht. En de test knalde goed. De teststreep kwam er nog voor de controlestreep te staan, dus dat zit helemaal goed! Vriendlief heeft nu nog meer het gevoel dat het een tweeling wordt. Hihi :)

Nu uitkijken naar de afspraak bij de vk volgende week. Ik leef echt van afspraak naar afspraak. Ik vind het zo leuk allemaal! :)

17. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Even ego:
    Ik ga vanmiddag onverwacht even naar het ziekenhuis voor een echo. Ik blijf maar rare buikpijn houden en alleen aan de rechterkant...Ze gaan nu vanmiddag in het ziekenhuis even kijken of het wellicht een bbz is :(
    Aangezien het mijn eerste zwangerschap is, is het namelijk nog te vroeg voor bandenpijn volgens het ziekenhuis.

Wat een spanning zeg.....

18. 26mei

26mei Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.973
    330
    83
    Sterkte kahlan83 hopelijk kunnen ze snel uitsluitsel geven.

19. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jeetje, wat spannend zeg!! Hoe laat heb je een afspraak? Ik hoop voor je dat alles goed zit en het toch iets van bandenpijn is. Je hoort het af en toe ook wel meer, dus wie weet. Ik zal voor je duimen!!

20. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Ik moet om 14.15 uur Koali.

Het is zeker spannend. Ik laat het even weten als ik weer terug ben uit het ziekenhuis.

Deel Deze Pagina