@koali, ook een mooie knaller @hier, mijn afspraak is vervroegd bij de gyn, moet er nu maandag heen. De dames die al een echo hebben gehad.. Hebben jullie ook oud bloed in de baarmoeder? Op dit moment is het de tweede dag dat ik geen symptomen meer heb.. Word er onzeker van.
Hoop dat het gewoon goed zit kahlan. Mooie test weer van mvm Koali, als mijn echo morgen goed is ga ik mvm ook bellen.
Kahlan: Succes vanmiddag! Ik hoop dat de kleine op de goede plek zit! Mooie test Koali! Wat een knaller. Voorkeur: Voor mijn miskramen wilde ik als eerste heel graag een jongetje en daarna een meisje. Nu na de miskramen wil ik alleen maar een kindje. Het maakt me echt niet meer uit. Ik kan al bloednerveus worden als ik denk aan de echo van dinsdag, haha. Ik moet mezelf echt ff streng toespreken dat ik normaal moet doen, anders worden de komende dagen echt hel. Symptomen: Ik ben nog steeds niet misselijk, gelukkig. Ik heb nu wel dat als ik iets te lang wacht met eten, dat ik wat duizelig en bibberig word en me echt even naar voel. Ik kan ook echt het ene moment heel veel eten, krijg dan maar geen voldaan gevoel. Het andere moment zit ik heel snel vol en dat houdt dan ook uren aan, ook als ik maar heel weinig heb gegeten.
Hi! @LiefLief: ik mag maandag en ben de dagen aan het aftellen... ik snap je helemaal! @Kahlan83: hier ook regelmatig behoorlijke buikpijn en ik weet van de zwangerschap bij mijn dochter dat ik dat toen ook had. Waarschijnlijk is alles gewoon in orde, maar het kan toch geen kwaad even te spieken... Is ook wel leuk! Ben benieuwd en duim voor een goed bericht! @Koali: mooie knaltest! @Hanneke88: De symptomen wisselen per dag en ook de intensiteit van de symptomen kan verschillen. Geen zorgen dus.. Fijn dat je maandag ook naar de gyn mag. Ik ga maandag ook en al gelijk om 08.45 uur dus hoef ik niet de hele dag te duimendraaien! @manlief: Hij vindt het geweldig en het gaat ook steeds iets meer 'leven' bij hem. Hij had na een paar maanden al best voor nr 2 willen gaan, maar daar blijkt maar weer uit dat mannen baby's niet hoeven te dragen en niet hoeven te bevallen. haha. Na de echo zal het voor hem pas écht helemaal écht worden, mannen hebben toch vaak iets visueels nodig xx
Kahlan, hopen op een goede echo! Volgens mij had ik al best vroeg bandenpijn ook bij de eerste. Dat mooi slank valt trouwens wel mee hoor haha. Snel nog even dweilen voordat mvm komt want de kat heeft weer alles onder gepist, kutbeest!
Succes Kahlan! Wat spannend. Ik ga duimen voor je! Precies vandaag, nu over 1 week krijg ik ook de eerste echo! Ik kan niet wachten! Hoop zo dat dan alles goed zit en we een mooi kleintje mogen zien! Succes gewenst aan iedereen die al eerder mag! Hopelijk krijgt iedereen mooie echo's!
mvm komt zo en ik ben me toch een potje zenuwachtig vooral na dat bruinverlies vanmorgen. Test knalde nog niet echt vorige week vrijdag dus hopen dat ie dat nu wel doet...
Hier alles goed gelukkig. Ik heb op de echo het vruchtzakje gezien op de juiste plek, vruchtje zelf is nog te klein. De pijn komt van een hoeveelheid vocht in mijn eierstokken en achter mijn baarmoeder. Dit komt door de punctie van de eitjes voor de IVF/icsi. Dat vocht was op de echo ook goed te zien. Gelukkig niets ernstigs dus, vocht verdwijnt vanzelf.
Mooie test koali, @tetta, jij ook mooie test.) @kahlan, gelukkig zeg!! @hier, aah nog 1 week en dan heb ik de echo