16 t/m 31 mei 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Moaatje, 3 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happyone

happyone Niet meer actief

tetta..die test is zeker mooi.. bij onzeker heid morgen gewoon de vk bellen..vaak is bruin bloedverlies oud bloed en kan dit geen kwaad.

kahlan... wat een fijn nieuws...

mooi actie die mvm ...ik doe ook mee..ze is net langs geweest..
    dus we starten ook..test was heel duidelijk..

wel een zeurdige pijn in mijn onderrug..ken ik heelmaal niet..heb zelfs nog nooit rug pijn gehad..zo raar..:(

2. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Hier ff een schaam momentje. ML was vanavond heel laat thuis en heeft dus heel laat gegeten, chinees. Ik was zingen en was om 22.15 uur, stond de babi pangang nog op tafel. Heb ik daar nog behoorlijk wat van gegeten en nog heb ik trek. NOrmaal houd ik niet zo van babi pangang , maar nu HEERLIJK!!! :):):):):)

3. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha lekker toch liefief!

Ik weet dat bruinverliea niks wil zeggen maar zou toch prettiger zijn als ik t niet had. Denk dat vk niet veel kan doen nu. Oo een echo zal nu nog niet vee te zienzijn

4. kim198

kim198 Bekend lid

29 jun 2011
    898
    0
    0
    Even snel een egopost

Net terug van etentje met vriendinnen! Heel gezellig!
    Wel de hele avond ontzettende buikpijn gehad en vreemd genoeg een raar gevoel daar van beneden. Ik voel plopjes, maar echt in mijn kruis, niet in m'n BM zeg maar. Heb 10x gecheckt voor bloed. Gelukkig niks loos.

Mooie testen van MvM zag ik voorbij komen!

Hier net vergeten in de bak te plassen. Baalde ervan. Moet er echt even inkomen. Je gaat automatisch op de wc zitten. Zal wel weer wennen!

Slaap lekker!

Xx

5. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Die bakken zullen vanzelf wel wennen Kim. Ik krijg ze maandag thuis bezorgd, het zal voor mij dan ook wel even omschakelen zijn ;)

6. djoon

djoon Niet meer actief

@lieflief, fijn toch haha ik moet juist van al het eten kotsen en ga vanavond nog wel uit eten:0 pff hoop dat ikhet trek:)

@mvm ik heel stoer tegen vriendlief ik vind het helemaal niet stinken nou makkie bla bla bla nou vanmorgen ik rook die licht uit die fles en moest me toch een partijtje kok halsen:0
    Bah bah der zit natuurlijk niets in dus ja kwam niet veel uit maar bah bah

7. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Hey meiden. Ik heb me net toch maar al vast opgegeven voor MvM. Ik wilde eigenlijk wachten tot na de echo, maar nu toch maar alvast gedaan. Ik ben benieuwd wanneer ze contact op gaan nemen.

Wij wilden mijn ouders het vertellen na de echo, maar gisteren zag ik mijn moeder (wij zitten allebei bij een koor) en ze keek me heel raar aan en bleef zo kijken, zag ze gewoon aan mij dat ik zwanger ben :$
    Ik heb nog geprobeerd onschuldig te kijken , maar ik kon er niet om liegen. Nu hoop ik dat zij het voor zich kan houden en het mijn vader niet verteld, die vertellen we het dinsdag, zoals gepland.
    Stiekem vind ik het wel leuk dat ze het weet ;)
    Ik heb zo'n zin om het iedereen te vertellen, maar moet toch nog echt even wachten, hihi

8. djoon

djoon Niet meer actief

@lieflief, haha zo kijkt mijn moeder ook maar ze durft het denk ik niet te vragen:0
    Ik droom er zelfs over om het te vertellen:)

9. kim198

kim198 Bekend lid

29 jun 2011
    898
    0
    0
    Meiden!

Goedemorgen!

@LiefLief! Leuk dat je het nu met je moeder kan delen. Bijzonder momentje toch!

@bakken mvm: VL vindt het echt geen gezicht dat plassen boven zo'n maatbeker. Hij moest er erg om lachen.. Alles voor het goede doel. Ze stinken idd

@eetlust: 's ochtends krijg ik er werkelijk niks in.. Hopeloos... Koffie gaat wel, maar daar word ik dan mega misselijk van.

@1e echo: ik ben zo benieuwd naar de echo maandag! Nog 3 nachtjes slapen! Voel me net een kleuter die bijna jarig is.

@humeur: waardeloos. Ik ben echt een emotioneel kreng de laatste dagen. Heb geen geduld en word boos om alles.. Hoop dat dat snel minder wordt. Ik had er bij mijn dochter niet zo'n last van.

@vermoeidheid: De eerste twee weken barstte ik van de energie. Stond er versteld van. Nu heeft de vermoeidheid sinds een paar dagen genadeloos toegeslagen. Ik ben normaal om 06.00 uur 06.30 wakker, maar nu ben ik niet uit bed te slaan en val ik 's avonds op de bank in slaap :(

Nou.... bijna weekend hier. Dit keer een lang weekend, want maandag ben ik vrij ivm de echo en dinsdag is standaard mijn ouderschapsverlofdag. Ik werk 32 uur per week.

XX

10. jolin

jolin Niet meer actief

Ik ga me vanmiddag ook aanmelden bij mvm.

Vanochtend echo gehad klein friemeltje gezien, en hartslag gehoord:) happy de peppy!!!

11. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Wat leuk Jolin, heerlijk dat je dat al hebt gehoord!!!!

12. kim198

kim198 Bekend lid

29 jun 2011
    898
    0
    0
    @Jolin, wow! Wat geweldig! Hier doen ze het niet voor 10 weken (hartje luisteren). Geweldig moment hé!

13. 26mei

26mei Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.973
    330
    83
    Wat een leuke verhalen allemaal. Hier wat minder. Vanochtend echo gehad. 95% zeker dat het een vroege miskraam is. Maar omdat het niet zeker is nog 2 weken afwachten en een nieuwe echo maken. Spanning is er nu in ieder geval wel af. Gaan ervan uit dat we opnieuwe moeten beginnen..

14. kim198

kim198 Bekend lid

29 jun 2011
    898
    0
    0
    @26mei: wat erg.... fijn dat de spanning nu wat minder is, maar niet de uitslag waar je op hoopt uiteraard... Hopelijk toch over 2 weken goed nieuws en anders vol goede moed een nieuwe poging. Ik was na mijn vmk direct zwanger van mijn dochter.

15. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Wat erg 26mei!! Ik leef met je mee.... wat vervelend zeg!

16. blues

blues Actief lid

29 jun 2011
    370
    6
    18
    @26mei wat verschrikkelijk zeg. Ik heb in aug ook een vmk gehad en daarna was ik meteen weer zwanger! Houdt moed. Ik weet niet hoelang je al bezig bent? Ik was na 2 jaar eindelijk zwanger vorige maand en toen ging het fout, ik zat helemaal in zak en as, heb mezelf 2 dagen gegeven om het af te sluiten en weer met goede moed er tegenaan te gaan. Heel veel sterkte de komende 2 weken..

17. 26mei

26mei Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.973
    330
    83
    Ik moet toe geven dat wij erg snel zwanger raakte. Dit was een grote verassing voor ons. Dit geeft goede hoop voor de toekomt. Mijn man probeert al grapjes te maken over het nieuwe 'klussen' dat eraan komt! Na woensdag een dag onophoudelijk huilen gaat het nu goed. Heb het gevoel dat ik het al een plaatsje heb gegeven. maar met vlagen komt het nog hard binnen. Ben blij dat ik deze weken bewust heb mee gemaakt en kijk uit naar de volgende keer!

18. djoon

djoon Niet meer actief

Jolin, wat ontzettend fijn;)

19. jolin

jolin Niet meer actief

Pfff balen 26mei, dat het maar snel weer raak mag zijn!

20. jolin

jolin Niet meer actief

Echo: Was wel beetje raar consult hoor.
    Was een inwendige echo ik zag kleine friemel(5mm) meteen zitten, beetje inzoomen en toen hoorde we ook het hartje ow wat een heerlijk geluid, gaat gyn zijn telefoon lig ik daar voor me gevoel 5 min met me benen wijd en hij zit een opname te regelen. Na het gesprek nog even gekeken en geluisterd maar was allemaal maar erg kort gelukkig wel KRACHTIG!! 11 oktober 2e echo zal vanavond even fotootje plaatsen:)

Deel Deze Pagina