Hier vanmiddag echo gehad ivm bruinverlies. Geen hartje gezienen vruchtzak was 4mm. Waarschujnlijk ben ik pas 5 weken of het is mis maar daar leek het niet op volgens vk. Vandaag en maandag bloedprikken om te zien of hcg stijgt. Zou wel mijn lichte testen in het begin verklaren. Spannend dus nog... Is t,al maandag?
tetta.. spannend zeg..pff. we gaan maar er van uit dat je mischien wat minder ver bent.. hoop dat t snel maandag is sterkte jolin.. super fijn he een goede echo en hartje..whooo geweldig moment mei26... vreselijk meid..sterkte deze dagen..hoop dat alles snel een plekje krijgt. vandaag een nieuwe broek gehaaldt bij hm.... mijn eerste zwangerschaps broek..had al dagen zon buikpijn..omdat mijn broeken ze knelde.. heb nu wel het idee dat mijn buik met de minnuut groeit hahah nu heeft het de ruimte om te groeien..maar goed het is ook wel mijn 3e zwangerschap
Hier ook positiebroek aan zit toch net ff wat lekkerder. Wil er ook gewoon vanuit gaan maar is wel moeilijk hoor
Ooh Tetta, wat spannend zeg! Ik duim heel hard voor je. 26mei: Neem alle tijd die je nodig hebt. Het heeft bij mij echt even geduurd voordat ik het een beetje een plekje had gegeven, alleen jij kan bepalen wat je nodig hebt. Jolin: Ooh wat gaaf, die echo! Happyone: Jij hebt ook al een best buikje zeg! Lijkt wel wat op die van mij, haha. Ik mag van mijn schoonzusje al haar positiekleding hebben, maar pas als ik 12 weken ben. Ze weet nog niet dat ik zwanger ben, we gaan het zondag vertellen en ik denk dat ik dan maar vast om de kleding ga vragen, ik kan nog maar weinig aan, haha.
Tetta, bij mij was het vruchtzakje 8 mm en dat was op 5 weken en 3 dagen. Dus ik kan me goed voorstellen dat je VK zegt dat je waarschijnlijk maar 5 weken bent ipv 6. Hopelijk was het gewoon een late innesteling en gaat alles goed!!!!
Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina Hierbij mijn buikje. Vond ik ff leuk om te posten
@Tetta; hang in there! De hcg-testen zullen uitsluitsel geven. Igv late innesteling (komt blijkbaar veel voor) zou dit best kunnen kloppen. Misschien gewoon een traagstarter Knuffel
Vanmorgen hier weer veel bruinverlies! Had gelijk gebeld naar de gyn. Helemaal in tranen mocht gelijk komen! En... Een heel mooi knipperlichtje gezien gelukkig helemaal gerust gesteld! De meting klopte ook met me gevoel dus hoop dat dat bruinverlies gewoon bij mij hoort en niet iets ergs is!