Wow al een flink buikje! Hier ist echt zo'n darmen buikje dus echt waar je darmen zitten heel dik! De onderkant niet! Maar mijn baarmoeder zit naar achter dus zal nog ff duren! Wel me borsten zijn echt enorm:0 haha
Djoon. Hopelijk hoort bruinveries ook bij mij. Vannact en vanmorgen niks dus kreeg weer wat hoop maar na een middag trampelen door de stad toch weer redelijk wat... Nog 2 nachtjes....
Hoi allemaal, heb nog niet alles doorgelezen, maar kom er ook gezellig bij Ik ben Tijm, 27 jaar en uitgerekend op 25 mei. Op 9 oktober de eerste echo, spannend! Zit nu thuis alleen op de bank, want als k nu mee ga stappen hebben mn vrienden en vriendinnen me binnen twee tellen door denk ik zo. Hou normaal wel van een biertje! Ik zal jullie berichten eens door gaan lezen zo! Liefs Tijm
@tijm; welkom! Gefeliciteerd! @dames met bruinverlies; hier geen ervaring tot nu toe gelukkig, maar je hoort het regelmatig en het hoort erbij volgensmij. Kan me jullie onZekerheid wel heel erg voorstellen Knuf @hier; lig alweer ruim een uur wakker. 'S avonds ben ik zo moe dat ik om 21.00 in slaap val op de bank en vervolgens lig ik tegen de vroege ochtend uren naar het plafond te staren! Leuk... Hormonen Nog 1 nachtje slapen! Maandag echo. Wie nog meer? X
@tijm, welkom en gefeliciteerd @slapen, hier ik slaap ook super slecht! Lig er al vroeg in en werd vandaag on 1:12 wakker en om 4:50 en dan klaar wakker en misselijk dus heb al een pakje crackers op haha En nu dan om 7:53 wakker en dan maar naar beneden gegaan. Kan vriendje nog verder slapen!
Pff.. slapen is inderdaad een vak apart geworden. 's Avonds ben ik zo moe, maar duurt het even voordat ik in slaap kan vallen. En 's morgens ben ik weer ontzettend vroeg wakker en heb ik de slaap weer uit. Dit om vervolgens om 12 uur weer doodmoe beneden te zitten heeeerlijk
hoop dat iedereen morgen goed nieuws krijgt.. brrr vreselijk die onzekerheid slapen..gaat hier prima..lig wel om 22 uur doodmoe in bed..snachts minimaal 2 keer mijn bed uit voor te plassen..kan ik alvast oefenen voor de nacht voedingen hahah buik...word echt steeds dikker..mensen kijken we echt al na op straat.,aar goed nog een paar weken en dan schreeuw ik het van de daken
@tijn, gefeliciteerd en welkom! Heb morgen ook een echo.. Hopen dat alles goeD is! En bij jullie ook!
Spannend allemaal ! Succes met de echo's morgen ! Ik moet nog ander halve week wachten .. Vind t echt moeilijk om er niet echt over te kunnen praten omdat nog bijna niemand het weet ! Bij hoeveel weken gaan jullie het op je werk vertellen ?
Ik ga als alles hoed blijft gaan het volgende week vertellen! Aan een paar collega's nog niet aan iedereen!
Mei mama's (16-31 mei)[/SIZE] 26 zwangere dames 16. Moaatje 3e kindje Twis88 1e kindje 7nov12 2e kindje Jose1710 5e kindje 17. Mytsje79 1e kindje 18. Zwanger2014 1e kindje 19. Djoon 1e kindje ?/bv Lieflief 1e kindje bv/zh (denk ik, ben ik nog niet over uit) Mogumogu 2e kindje zh/bv Madje 2e kindje 20. Vlindertje12 2e kindje zh/fv Jolin 1e kindje tb/bv Happyone 3e kindje 21. Kim198 2e kindje Lw85 Nimou 1e kindje Kletskoek 3e kindje Ladyshira 2e kindje 22. 23. Tetta 2e kindje 24. Koali 1e kindje 25. Beapy81 4e kindje 26. Kahlan83 1e kindje Hanneke88 2e kindje 26mei 1e kindje 27. Pebble 1e kindje 28. Espoir 1e kindje 29. 30. 31. Jongens: Meisjes: Vlindertjes:3 Afspraken lijst: 30-9 Kim 198 1e echo 1-10 Lieflief 1e echo 1-10 Tetta 1e echo 1-10 Koali vk 1-10 Jose1710 1e echo 3-10 Djoon 1e echo 3-10 Mytsje79 1e echo 7-10 Espoir 1e echo 9-10 Kahlan 1e echo 10-10 Vlindertje 12 1e echo 11-10 Jolin 2e echo 17-10 Hanneke88 Gyn + eerste echo
Meiden die morgen voor de echo mogen, veel succes. Vandaag schoonzus ingelicht en ik heb een heleboel positiekleding meegekregen, een stuk of 7 broeken, shirts, jurkjes. Erg leuk allemaal. Ik mag overmorgen voor de echo, spannend.
Meiden wie morgen de echo hebben. Heel veel succes. Wij moeten nog anderhalve week wachten tot 9 oktober. Ondertussen lijktt het of ik met de minuut misselijker wordt. . Oneeee....