Wat krijgen jullie allemaal snel een echo! Ik dacht dat 10 weken een beetje normaal was.. Ik heb me nog niet aangemeld bij een vk.. Sowieso bevat ik het nog niet echt, denk dat een echo het wel wat echter zou maken.. Nu nog even een goed moment afwachten om het de ouders te vertellen Hier verder weinig klachten nog eigenlijk.. 's Ochtends heb ik echt enorme pijn in mijn borsten.. En verder wat rommelende darmen, maar verder nog niets..
Veel plezier dames die voor echo gaan vandaag, ik mag 9 oktober weer hopen op een knipperlichtje! Hier komen en gaan de klachten, vd week 2 dagen misselijk geweest en nu niet meer. Aan me borsten merk ik nog wel dat ze gezwollen en pijnlijk zijn, een cupmaat groter al!
Meiden voor de echo: Succes en geniet ervan! Ik heb een vroege echo ivm eerdere miskramen. Verder vandaag voor het eerst een positiebroek aan, heerlijk. Ik kan nu al een paar dagen niet naar de wc en nu is mijn buik helemaal huge! Gisteravond had ik ineens heel felle buikpijn en was direct een beetje bang. Achteraf waren het mijn darmen, kreeg er met moeite een paar ieniminie keuteltjes uit.... Ik was zo blij, tot afgelopen donderdag ging ik elke dag, nu al 3 dagen hoegenaamd niet.
Oow meiden die een echo hebben vandaag heel veel succes!! Hier sinds gisteren snot verkouden bah bah en dan moet ik nog steeds niezen en ben ik weer bang voor bloedverlies Ik heb donderdag me echte echo Ik mocht zaterdag al even kijken omdat ik bloedverlies had/heb
Hi meiden Net terug van de echo... Helaas hier geen mooi fotootje van een klein wurmpje met knipperlichtje Ik ben vandaag 6 weken en 5 dagen zwanger, maar dat klopt niet met het beeld van de echo. Het vruchtzakje was 1 cm en het vruchtje kleiner dan het zou moeten zijn. Het hartje klopt (nog) niet Volgende week terug en dan bekijken of het een levensvatbare zwangerschap is of niet. Ik hoop dat de andere dames positiever bericht hebben. Xx
@kim, balen meid hoop voor je dat volgende week er beter uitziet! Ik was zaterdag ook 6w5dagen had wel een knipperlicjt maar mijn beeb was nog geen cm en volgens haar was wel alles goed
@djoon; bij mij was de vruchtzak 1 cm... Ik heb al opgezocht dat dat geen goed nieuws is. Ik zal geduld moeten hebben ;-(
We zitten in hetzelfde schuitje.. Kreeg jij niet de mogelijkheid om bloed te prikken? Hier krijg ik pas om 5 uur de uitslag dus alsnog de hele dag in spanning
Ik had een vruchtzak van 4mm en volgens de vk stond dat gelijk aan 5wk zwangerschap al lees ik op internet andere verhalen.
Oow dat wist ik niet! Hoop zo dat je gewoon nog minder lang zwanger ben dan je dacht! Ik duim heel hard voor je meis!!
Hi Tetta, Jeetje... Dit is geen goede dag voor een echo... Wat jammer dat ook jij zo'n naar bericht hebt gekregen. Ik denk dat je vruchtje 4mm was. Dat klopt ong met 5 weken inderdaad. Hier vruchtje niet opgemeten. Zag ook geen dooierzakje ofzo. Alleen een witte vlek in een donkere vlek. Praktisch onmeetbaar. Wer werd niks gezegd over bloedprikken Xx
Aaah gatsie meiden! Ik hoop echt dat het vanmiddag en volgende week toch goed blijkt te zijn. Dikke knuffel voor jullie beiden!
Ik voegmeook toe! Zwanger van ons 2e wondertje en als het goed is 20mei uitgerekend! Vorig jaar juni een mk gehad met 6wk. En een gezonde zoon van 4jaar! Ben nu 29jaar en krijg maandag 7okt mij. Eerste echo! Spannend allemaal! Iedereen gefeliciteerd en hopen op het beste!
Hi Hier dus 1cm en een duidelijk zichtbaar maar klein en nauwelijks meetbaar vruchtje Geen knipperlichtje te bekennen Ik blijf nog even hopen dat het goed komt en ik duim ook voor jou Tetta! Wat kan 1 enkele bloedtest aantonen? Gaan ze niet altijd uit van een stijgend verloop? Ik weet het ook niet. @Maanvis; welkom en van harte gefliciteerd!
Wat een drukke boel hier al. Gezellig, maar ik heb niet alles tot nu toe gelezen hoor! Op basis van menstruatie ben ik uitgerekend op 1 juni, maar op basis van eisprong op 31 mei. En de termijnecho is pas op 6 november en die maakt er weer wat anders van waarschijnlijk. Maar ik ga zelf gewoon uit van 31 mei. Dus ik mag op het randje meedoen!
26 zwangere dames 16. Moaatje 3e kindje Twis88 1e kindje 7nov12 2e kindje Jose1710 5e kindje 17. Mytsje79 1e kindje 18. Zwanger2014 1e kindje 19. Djoon 1e kindje zh/bv Lieflief 1e kindje bv/zh (denk ik, ben ik nog niet over uit) Mogumogu 2e kindje zh/bv Madje 2e kindje 20. Vlindertje12 2e kindje zh/fv Jolin 1e kindje tb/bv Happyone 3e kindje 21. Kim198 2e kindje Lw85 Nimou 1e kindje Kletskoek 3e kindje Ladyshira 2e kindje 22. 23. Tetta 2e kindje 24. Koali 1e kindje 25. Beapy81 4e kindje 26. Kahlan83 1e kindje Hanneke88 2e kindje 26mei 1e kindje 27. Pebble 1e kindje 28. Espoir 1e kindje 29. 30. 31. Jongens: Meisjes: Vlindertjes:3 Afspraken lijst: 30-9 Kim 198 1e echo 1-10 Lieflief 1e echo 1-10 Tetta 1e echo 1-10 Koali vk 1-10 Jose1710 1e echo 3-10 Djoon 1e echo 3-10 Mytsje79 1e echo 7-10 Espoir 1e echo 9-10 Kahlan 1e echo 10-10 Vlindertje 12 1e echo 11-10 Jolin 2e echo 15-10 djoon intake verloskundige 17-10 Hanneke88 Gyn + eerste echo[/QUOTE]