16 t/m 31 mei 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Moaatje, 3 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zeg hoop houden! Mijn vruchtzak was dus 4mm en ze kon zien dat er iets in zat maar dat was ook niet meetbaar. Mijn echo was afgelopen vrijdag ivm bruinverlies en ik heb toen diezelfde dag bloed laten prikken en vanmorgen nog een keer idd om te kijken of de HCG waardes stijgend waren.

Net goed nieuws gekregen, HCG was mooi opgelopen!!

Mijn afspraak van morgen blijft gewoon staan en dan gaan we dus nog eens spieken of er nu wel al wat knippert.

2. kim198

kim198 Bekend lid

29 jun 2011
    898
    0
    0
    Goed nieuws Tetta!! Super fijn!

Hoop écht op een mooi knipperlichtje voor jou. Ik bem vandaag alleen 6 weken 5 dagen en met een vruchtzakje van 1cm zou ik ongeveer 6 wekem moeten zijn. Dan zou het vruchtje tussen 2-5 mm zijn (het leek eerder 2-3 in verhouding tot de vruchtzak) en zelfs met 6 weken zou het hartje best al mogen hebben kloppen. Ik geloof in m'n frummel en duim voor een goede afloop volgende week. Zo niet dan was er iets mis en is deze ronde niet zo bedoelt geweest. Ik ben blijkbaar erg vruchtbaar icm ML (3 x zwanger na 1ste poging), maar dat kan wel resulteren in een verhoogde kans op miskramen las ik op internet. M'n baarmoeder is dan niet kieskeurig genoeg. We zullen zien...

Echt fijn Tetta! Baal ervan dat ik niet heb geopperd HCG te prikken!

X

3. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Tetta: Fijn dat het HCG mooi gestegen is. Nu duimen voor morgen!
    Kim: Dikke knuffel!

4. vlindertje12

26 aug 2012
    52
    0
    0
    Tetta super dat t hcg gestegen is. Hopen op een goede echo morgen.

kim. Hopen op een goede echo volgende week. Nog even volhouden. Zal hier voor je duimen. Knuff

nieuwe zwangeren. Gefeliciteerd en welkom!

5. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jeetje wat een spannende tijden voor jullie meiden. Ik hoop dat alles gewoon goed zit en dat we de komende weken mooie hartjes mogen zien kloppen. Ik ga mij duimen draaien voor jullie!

Hebben jullie allemaal een echo bij je vk? Ik vind het zo jammer dat ze dat hier pas doen vanaf 10-12 weken. Nu met 8wk een pretecho, maar hoop wel dat ze dan wat kunnen vinden, aangezien dit uitwendig is. Spannend! Morgen ook voor de intake naar de vk :)

6. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    Hier vanmiddag weer een echo gehad.. Mijn vruchtzak was 5,1 weken dus loopt 6 dagen achter en we zagen ook alleen maar een dooierzak.
    Dus dit zit niet goed :(

7. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Aah nee, hanneke. Moet je binnenkort weer terug om weer te kijken, zoals bij kim?

8. kim198

kim198 Bekend lid

29 jun 2011
    898
    0
    0
    O nee hanneke... Wat erg

Kan je je vergist hebben qua ovulatie ofzo?

Wat nu?

X

9. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    Vorige week heb ik een echo gehad bij de huisarts en toen was ik 5,0 dus 1 dag gegroeid in 7 dagen kan niet.
    Gyn wil me pas over 2,5 weken zien.. Dit vind ik zo lang! Dus bel morgen de huisarts.

10. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Balen zeg. Veel sterkte meid.

11. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    Balen Hanneke ! Veel sterkte in ieder geval !

12. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oooh Hanneke balen! Maar dames ik dacht ook dat ik verder was en ben dus waarschijnlijk ook een week minder ver als dat ik dacht. Kan dit bij jullie niet ook zo zijn?

13. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn vk maakt bij iedere controle een echo. In het begin ook inwendig.

14. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Vanmorgen heb ik mijn echo, erg spannend. Ik was veel te vroeg wakker en kan niet meer slapen. Ik hoop zo dat het goed gaat zijn. Over een paar uurtjes weet ik het :)

15. djoon

djoon Niet meer actief

Spannend lief lief:)

16. kim198

kim198 Bekend lid

29 jun 2011
    898
    0
    0
    @Tetta; nee dat is vrijwel onmogelijk. Ik had mijn eisprong (gevoeld én gevondenmet ovutesten) op Woensdag 28 aug en op 7 sept testte ik al licht positief (10dpo)

Eigenlijk op 9 dpo al met de CB Plus maar die was super licht

Zelfs als de bevruchting de maximale 36 uur na eisprong heeft plaats gevonden en het ei de volle 7 dagen heeft rondgezworven voor innesteling dan zou het hartje nu hebben moeten kloppen. Zou dan namelijk 5 weken 6 dagen zijn. Maar heel soms is het op die termijn moeilijk te zien en bij die twrmijn hoort ook de vruchtzak van 1cm dus ik hou een klein beetje hoop.

Maar ben wel realistisch en als het niet goed zit is het beter dat de natuur ingrijpt, ookal is dat soms pijnlijk. Ik heb vrede met de uitkomst, wat deze ook is. Als je met 20 weken zelf de beslissing moet maken als er ernstige (chromosoom)afwijkingen zijn dan lijkt dat me nog veel erger. Maar dat is misschien voor iedereen anders

Wel raar; de misselijkheid neemt toe in hevigheid, niet in frequentie.

@LiefLief; spannend meid! Ga er lekker van genieten!!!in de meeste gevallen zit het écht gewoon goed dus laat je niet demotiveren!

@Hanneke; sterkte... Hoe nu verder? Daar ben ik in mijn geval namelijk ook wel wat angstig voor. Oké het blijkt volgende week niet goed te zitten, wat dan? Curretage? Pillen? Bleh moet ee nog niet aan denken.

X

17. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Hey meiden,

Vanmorgen de echo gehad en ik zag gelijk een knipperlichtje en toen kwam de ontlading, alle spanning van de afgelopen weken kwam eruit en een flinke huilbui. Qua termijn (voor zover ze dat kan meten) klopte precies met mijn berekeningen, datum blijft vooralsnog staan op 19 mei. Ik ben echt superblij, voor het eerst voel ik dat ook echt zo.
    Na de echo zijn we gelijk naar mijn schoonouders gegaan en hebben het verteld, vervolgens zijn we doorgereden naar de Prénatal en hebben we een rompertje, een pakje, een lijstje voor de echofoto en wat leesvoer meegenomen. Toen ff geluncht en nu lekker samen met ML op de bank. Hij leest nu : "Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" en moet er al erg om lachen, haha. Ik heb een mooi fotoboek en een 9-maandendagboek.
    Vanavond komt MvM. Ik vind het nu allemaal leuk, leuk en nog eens leuk. Ik merk dat ik me de afgelopen weken toch behoorlijk heb ingehouden, nu ben ik alleen maar blij.

18. vlindertje12

26 aug 2012
    52
    0
    0
    Gefeliciteerd lieflief. Super dat de echo goed was. Nu alleen maar gaan genieten!

19. Appels

Appels Niet meer actief

Tetta, fijn dat je toch nog goed nieuws heb gehad, en dat je hcg is gestegen!!

Kim.. dat is geen fijn nieuws.. Maar idd hoop houden. Mijn duimen draaien voor je!

Hanneke, wat rot :( Weet nooit zo goed wat ik zeggen moet. Sterkte ermee..

@ nieuwe zwangeren.. Gefeliciteerd!
    @ goede echo's.. Super!! Lekker van genieten

Hier gaat het wel.. Zit niet zo lekker in mijn vel, maar dat heeft een reden...Verder gaan de dagen gaan zooo langzaam.. Nog 1 hele week voordat ik voor mijn echo mag! Ben ook super onzeker. Zo erg dat ik gister nog een ben gaan testen. Veel lichter die streep natuurlijk!! GRRR.. Verder erg moe en nergens zin in.. Lastig, met een huishouden, studie en dochter van 7!

20. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    MoguMogu: Het is wel gebruikelijk dat de streep lichter wordt als je boven een bepaalde grens aan HCG hebt, dan kan de test het niet meer aan. Mocht je echt willen testen, zou ik een CB digitaal met indicator doen.

Deel Deze Pagina