16 t/m 31 mei 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Moaatje, 3 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Wat ontzettend fijn allemaal LiefLief, geniet er maar flink van!!!

2. Appels

Appels Niet meer actief

Haaiii.. ja dat had ik gelezen idd! Maar ja wie is er weer lekker eigenwijs!! MOI!! :D... Ik ga niet meer testen!! Tenminste dat heb ik mijzelf voorgenomen ... Mag volgende week woensdag voor de echo en dan zullen we het zien! hihi ;)..

Fijn dat jij een goede echo had! Lekker van genieten!

3. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieflief wat super! Hoop dat ik vanavond ook een knipperlichtje mag zien.

Kim, het kan nog alle kanten op. Ik testte ook al heel vroeg licht positief terwijl ik volgens de nieuwe berekening pas een week erna mijn nod had.

4. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat ook een heel leuk boekje is voor papa's is "een wolk van een vader"

5. Mrs Blossom

Mrs Blossom Bekend lid

12 jun 2013
    974
    1
    0
    NULL
    NULL
    Fijn van je echo Lieflief! Hier vanochtend ineens ongelooflijke buikpijn. Ik dacht echt dat het mis zou gaan daar op dat moment. Na een uurtje ebde het toch weg, dus hopelijk was het niks, of gewoon darmen of groeistuip placenta of weet ik wat. Je wordt er wel wat panisch van, van zwanger zijn... Merk verder alleen dat m'n borsten iets strakker zitten, die zijn al voorzichtig wat aan het groeien denk ik. Verder totaal symptoomloos, wat zowel fijn als een beetje eng is. Zwangerschapstesten heb ik niet meer, dus zal toch gewoon braaf moeten wachten tot echo op 6 november. Zoooo ver weg nog...

6. jose1710

jose1710 Lid

24 nov 2008
    62
    0
    0
    Hoi dames,

Ik heb ook mijn echo gehad en wat mooi dat knipperlichtje :) was weer helemaal verliefd. Ook ik loop een weekje achter de kleine zit nu op 6,5 week maar alles zag er perfect uit zei de gyn dus weer helemaal vrolijk vandaag. Ik was namelijk ook bang gemaakt door de huisarts afgelopen vrijdag die zei ik zie niks terwijl ik al een goede echo had gehad. Ik was dus helemaal zenuwachtig dit weekend en nu via een inwendige echo zag alles er dus perfect uit. Helemaal happy!!! Dus het kan echt ik heb blijkbaar een week naar de bevruchting al duidelijk positief getest!! Hou hoop meiden die zich nu zorgen maken ;)

7. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    Vandaag bij de huisarts geweest, ik wou het erover hebben. Toen heeft hij nog een echo gemaakt en wat blijkt? Achter de dooierzak zit een embryo met een kloppent hartje. Alleen de vruchtzak is te klein.
    Dus er is nog hoop! Volgende week woensdag mag ik weer komen.

8. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Nou dames ik heb vanmiddag mijn eerste echo gehad. Alles was helemaal in orde. En wat blijkt, ik ben 2 weken verder dan gedacht! Donderdag alweer 9 weken ipv 7. Ik neem van jullie dan ook afscheid en ga verder in het andere topic. Een fijne zwangerschap voor julle.

9. kim198

kim198 Bekend lid

29 jun 2011
    898
    0
    0
    &LiefLief! Top! Wat fijn dat alles goed is!

&kletskoek; ook voor jou goed nieuws! Jammer dat je ons gaat verlaten

@hanneke; fantastisch nieuws! Wat super fijn voor je!
    Nu hopen dat die vruchtzak nog wat toeneemt! Ik ga op basis van jouw verhaal ook voor een second opinion. Ik laat bij een privé echocentrum vrijdag een nieuwe echo maken. Als ook die geen groei & kloppend hartje laat zien en maandag wederom geen verandering zichtbaar is bij de gyn hak ik maandag makkelijker de knoop door. Maar we gaan er nog even vanuit dat dat niet nodig is!

@jose; fijn dat je echo weer goed was en bedankt voor je opbeurende bericht!

Xx

10. djoon

djoon Niet meer actief

Wat fijn al die goede echo's:)

11. blues

blues Actief lid

29 jun 2011
    370
    6
    18
    Wat fijn die goede echo's allemaal! Ik hoop er volgende week ook 1 te hebben! Vanaf vandaag me buik helemaal opgezwollen na het avondeten pffff... En de vergeetachtigheid, word er gek van haha

12. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook hier een goede echo en tegwnde verwachtingen van de vk in zelfs al een piepklein,knipperlichtje gezien!

13. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Wat fijn Tetta!!

14. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Wat fijn Tetta! Is het dan nou weer goed?

15. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ales zag er goed uit. Zou vandaag 5.6wk zijn

16. jolin

jolin Niet meer actief

Meiden met de goeie echo's toppie!!!

Hier vandaag goed misselijk wakker geworden, en nu nog steeds.

17. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    @Jolin: Ik heb voornamelijk last van avondmisselijkheid. Binnen een half uur na het avondeten word ik heel erg misselijk, twee uur later is het dan weer over. Hopen maar dat het niet te lang duurt.

18. unknowable

unknowable Niet meer actief

Dag allemaal, gister ook een eerste echo gehad; kloppend hartje. Grove schatting dat ik nu 7,5 week ben, dus heb mezelf maar in deze topic geplaatst. Over 3 weekjes weer een echo, dan een preciezere uitgerekende datum.
    Symptomen vooral erg veel honger en moe.

19. jolin

jolin Niet meer actief

Kahlan, ik zag het gister somber in minder gevoelige borsten, minder trek. Maar vandaag ben ik weer zeker!!!
    Ben ook zondag gestopt met de utrogestan dus misschien daarom ook iets wat minder gevoelige borsten nu.

20. kim198

kim198 Bekend lid

29 jun 2011
    898
    0
    0
    @Tetta; wat fijn dat knipperlichtje!

@unknowable; fijn, zo'n goede echo!

@borsten; hier veel minder pijnlijk en icm mijn echouitslag van maandag raak ik er meer en meer van overtuigd dat dat geen goed teken is.

@misselijkheid; De misselijkheid neemt echter wel toe. Heb er nu vaak last van vanaf dat ik wakker wordt tot ik naar bed ga. Het zakt af en toe weg, maar is snel weer terug. Ik hoef niet over te geven, behalve als ik mijn tanden poets.

verder...

Ik weet het echt even niet.. wat moet ik er van denken. Ik wil graag hoop houden op een goede afloop, maar mijn verstand zegt dat het vrijwel ondenkbaar is dat het maandag alsnog toch goed blijkt te zitten. Ik wéét wanneer mijn eisprong was, dus er is weinig ruimte voor grote afwijkingen (zoals 1,5 week). Maar ik probeer nog even te geloven in onze kleine frummel.

Ik kan vrijdag terecht bij het echocentrum voor een 2nd opinion. Ik twijfel. Gaan, of toch de afspraak van maandag bij de gyn afwachten. Ik denk dat het voor mijn gevoel beter is om het elders te checken, moet ik dan maandag besluiten het te beindigen, dan kan ik die beslissing denk ik makkelijker maken.

Wat zouden jullie doen? Wel of niet voor een 2nd opinion.

xx

Deel Deze Pagina