16 t/m 31 mei 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Moaatje, 3 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jolin

jolin Niet meer actief

Ik kom ook graag mee kletsen.

Ik ben 28 jaar en zwanger van ons eerste kindje, vind het erg spannend allemaal na 2 miskramen en een bbz.
    Mijn "klachten" zijn. Misselijk vooral smiddags, moe, zere borsten, en idd savonds een buik alsof je denkt duurt niet lang meer haha.
    Heb ook zo af en toe lichte menstruatiekrampjes, waar ik me dan weer zorgen over maak, maar lees dat het vaak voorkomt.
    Ik hoop dat ik nu eens 8 maanden in een groep mag blijven mee kletsen.

27 september eerste echo.

2. jolin

jolin Niet meer actief

Oja 20 mei uitgerekend.

3. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    207
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Jolin: Gefeliciteerd en welkom.

4. madje

madje Bekend lid

4 mei 2011
    560
    0
    0
    Emily 27 lw85 vlindertje 12 jolin welkom en gefeliciteerd natuurlijk gezellie

Djoon jeetje schrikken dat bruin verlies. Nou voor mij geen polonaise aan me lijf. Veel te bang . Al heb ik af en toe wel zin hoor. Hihi

Hier heb ik niet heel erg het gevoel dat ik zwanger ben. Of teminste anders dan bij mijn dochter. Kon toen bijna niet eten veel misselijk. Nu heb ik juistem vreetbuien alsof ik ongesteld moest worden. Beetje onzeker dus vanmorgen nog ff testje gedaan maar die knalde echt. Dus toch echt zwanger. Verder last van opvliegers. En last van buik rug maar gelukkig laatste 2 dagen minder.

5. vlindertje12

26 aug 2012
    52
    0
    0
    Jolin, gefeliciteerd! Ook op 20 mei uitgerekend :D gezellig.

6. djoon

djoon Niet meer actief

@jolin, gefeliciteerd en welkom:) heb jij ook pcos??

@madje, tis nu nog heeeel afventoe wat beuin maar niet veel. Vl vind het heel jammer want hij vind me nu al sexy;) haha

7. Appels

Appels Niet meer actief

Vandaag positief getest...! Hoewel ik het nog wat eng vind om mij hier te melden.. doe ik het toch! Als t mag dan.. hihi ;) We gaan er immers vanuit dat alles goed zal gaan!

Ik ben 29 zwanger van mijn tweede en uitgerekend op 19 mei 2014...!

Alle zwangeren van harte en een goede zwangerschap gewenst!

8. kim198

kim198 Bekend lid

29 jun 2011
    898
    0
    0
    Hi meiden!

Welkom nieuwe dames Jolin & MoguMogu! Gefeliciteerd!! Leuk dat jullie mee komen kletsen! Helaas veel rood op het NOD topic. Dan besef ik me maar weer eens te meer hoe dankbaar wij mogen zijn dat het ons gelukt is.

Ik heb vandaag weer last van m'n buik gehad. Dus vl een test laten halen, komt 'ie met de verkeerde thuis (de plusje test van kv). Tsja... Dat is lastig vergelijken. Toch maar gedaan en binnen 20 seconden een duidelijk kruis, maar wel nog ietsie lichter dan de controlestreep....

Vandaag week4, dag 3. Had die test niet moeten knallen?

Raar.. Had verwacht minder te stressen bij een 2e, maar niks is minder waar!

Pijn in (.)(.) valt heel erg mee. Wel meer waterdunne afscheiding, een humeur om op te schieten en buikpijntjes. Nog af en toe bij vlagen misselijk en bepaalde etenswaren bevallen me ineens niet meer (vandaag broccolli) ik ben niet moe, heb eerder meer dan minder energie!

Hoe gaat het met jullie? Djoon; is het bruinverlies gestopt?

Xx

9. djoon

djoon Niet meer actief

Heel afventoe komt ee nog wat maar tis niet met klontjes ofzo of met buikkrampen dus zal denk ik wel goed zijn al ben ik erg ongerust mja..
    Afwachten..

Heb vandaag taglatelli gegeten en heb me nu een darm krampen woow:0 haha zou dat ook zijn dat ke dat sneller heb?

10. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    207
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Hier gisteren een ieniminie klein beetje bruin in mijn afscheiding. Er was gelijk paniek. Daarna niets meer gezien. Het heeft me wel een stuk onzekerder gemaakt. Bah. En ik begon net een beetje vertrouwen te krijgen.

11. jolin

jolin Niet meer actief

@ djoon er is nooit gezegd dat ik pcos heb, ik menstrueer wel maar 4 keer per jaar ofzo.

Pfff wat is het nog vroeg zondagochtend 7:15 en ik kan gewoon niet meer slapen :(

12. jolin

jolin Niet meer actief

#52 jolin, 15 sep 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 sep 2013
    Mei mama's (15-31 mei)

15.

16.
    Moaatje 3e kindje
    Twis88 1e kindje
    7nov12 2e kindje

17.

18.
    Zwanger2014 1e kindje

19.
    Djoon ... kindje
    Lieflief 1e kindje
    Mogumogu 2e kindje

20.
    Vlindertje12 2e kindje
    Jolin 1e kindje

21.
    Kim198 2e kindje
    Lw85

22.
    Emily 27 2e kindje

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.

30.

31.

Afspraken lijst:

19-9 twis 88 1e echo
    27-9 jolin 1e echo
    30-9 kim 198 1e echo
    3-10 djoon 1e echo
    10-10 vlindertje 12 1e echo

13. jolin

jolin Niet meer actief

Tja zo vroeg wakker dus maar even zo brutaal geweest de lijst aan te passen.

Lw85,vlindertje, djoon wist niet zeker of het jullie 1e kindje is dus vandaar niks ingevuld.

14. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Hoi allen,

Wat vervelend, dat bruinverlies bij sommigen, levert veel stress op. Maar ter geruststelling, heb dat bij mijn dochter ook gehad en dat ging allemaal goed! Was iets later in de zw.schap, met een week of 8 à 9 ofzo.

Nu ook nog wat onzeker, ondanks vooralsnog geen bruinverlies, maar door wat achteraf waarschijnlijk een behoorlijk flinke innestelingsbloeding was wel nu nog steeds 'zie ik echt geen bloed' controle bij elk toiletbezoek ;)

Oh dochterlief is klaar met alleen spelen, wil aandacht, later meer :)

15. vlindertje12

26 aug 2012
    52
    0
    0
    Voor de rest ook gefeliciteerd en welkom!.
    2e wondertje wordt dit voor ons
    heel vervelend dat bruine bloedverlies. Raakt er alleen maar onzekerder door. Hoop voor jullie dat t snel over is. Zelf hier gelukkig geen last van

16. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Goed, klein meisje (ze is ruim 13 mnd) even geknuffeld, nu speelt ze weer even zelf :).Kwaaltjes vallen hier nog goed mee, gisteren wel wat misselijk (vooral op straat en in winkels, waarom gebruikt iedereen zoveel parfum? En die sigarettenrook, bwehh!). Maar vannacht goed geslapen en nu gaat het wel weer.
    Zere borsten eigenlijk vooral links wat, rechts nauwelijks.. Raar! Heb 5 mnd gekolfd nadat dochter was geboren en had toen ook altijd links veel betere productie dan rechts, misschien nu dus straks weer...?

17. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Jeej ik mag me ook hier melden!! Vanmorgen positief getest, als het goed is 25 mei uitgerekende datum.
    Ik ben 27, dit is ons eerste kindje en ik ben nog steeds in disbelief! :)

18. Zwanger2014

11 sep 2013
    42
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Toch al een hoop zwangeren hier, leuk! Iedereen gefeliciteerd met de zwangerschap.

Ik merk dat ik het moeilijk vind om het er te veel over te hebben, bang om het te jinxen ofzo. Hier dus ook de onzekerheid of het niet mis gaat. Heb amper buikpijn, wel al bij vlagen misselijk, enorm zere borsten en vreselijk moe. Heb gistermiddag 4 uur geslapen en vannacht ook weer ruim 9 uur. Zal het wel nodig hebben ;) Kan ook veel dingen niet meer eten en ruik ook veel beter. Ik heb 9 oktober mijn eerste afspraak bij de verloskundige.

19. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    207
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Welkom nieuwen!!!

Vanmorgen weer wat bruin, ik ben nu echt bang. Ook al weet ik dat het niet iets hoeft te betekenen, maar door mijn geschiedenis zit de angst er wel heel erg in. Wat moet ik nou?
    Sorry voor mijn geklaag, maar ben echt bang nu.

20. Zwanger2014

11 sep 2013
    42
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Heb je seks gehad? Dan kan er wel eens een adertje springen omdat je baarmoeder al zo sterk doorbloed is nu. Zolang het bij bruin blijft hoef je je geen zorgen te maken. Je kan natuurlijk altijd de verloskundige bellen morgen als je zoveel angst hebt.

Deel Deze Pagina