Ja. Al was het behoorlijk veel bloed verlies met stolsols. Dit gebeurde voor het maken van de echo. Daarop was vrucht- en dooierzak te zien. Nog geen gernaaltje omdat het toen nog te vroeg was. Neem aan dat ze weet waar ze het over heeft..
26 mei. Heel veel sterkte. Hoop dat er een wonder gebeurd en de volgende echo toch nog goed is. Hoop echt dat d e verloskundige ongelijk had. Nog wel kwaaltjes? Voel je je nog zwanger?
Goedemorgen. Ja nog steeds erg zwanger = misselijk, pijnlijke tepels, obstipatie en erg moe. Wat dat betreft is het nog intact. Zijn jullie sympthomen nog verergerd afgelopen weken?
@26mei, ik heb met 4 weken ook bloedverlies met stolsels gehad en mijn vk zei dat het alsnog gewoon innestelingsbloed kan zijn. Ze zei dat ze er echt niks zinnigs over kon zeggen dus ik vind het echt heel apart dat jouw vk het zelfs over percentages heeft. Ik moest dus door blijven testen en als de testen bleven oplopen dan kon ik gewoon mijn echo afwachten. Echt raar twee zulke verschillende verhalen. Had jij er toen menstruatiekrampen bij? Wel echt lang wachten he, ik kan de 15e pas heen
Maar je hebt dus na dat bloedverlies nog een 'goede' echo gehad waarbij de vruchtzak er nog zat? Die is dus niet meegekomen met het bloed nou dan kan het zeker wel een goede zwangerschap blijven. Ik heb eigenlijk nauwelijks symptomen nog maar bij mijn dochter begon het spugen ook pas met 10 weken. Had toen wel andere symptomen. Ben nu alleen sneller moe.
Idd een goede echo met alles erop en eraan na bloedverlies. Dit verliep wel met krampen. Hoe langer ik er nu over na denk en praat begin ik het ook apart te vinden dat ze zo zeker een miskraam kon vaststellen. Wat ik al zei, misschien weet zij iets wat ik niet weet. Maak dit allemaal voor het eerst mee en was zo van slag dat ik niet zoveel door heb gevraagt. Zij zou het wel weten.. We wachten gewoon af. Duurt lang tot zo echo. Maar daar hebben we natuurlijk allemaal last van het eerst trimester kan niet snel genoeg over zijn!!
Hi meiden Een spannende dag hier. Om 11.00 moet ik bij de gyn zijn en hoewel ik al weet wat het gaat worden, vind ik het spannend wat er verder dan gaat gebeuren. Als het niet goed is wil ik het graag afsluiten. Zwangerschapskwaaltjes worden met de dag erger. @Tetta; testen zijn nog steeds super positief. CB digi 3+ Het vruchtzakje groeit ook gewoon, dus mijn lichaam vindt mij gewoon zwanger. Geen bloedverlies te bekennen. Nou... I'll keep you posted! Xx
Sterkte vandaag Kim bij de gyn. Ik krijg vandaag mvm, maar kwam ze nou om 9 of 10 uur? Ben wakker dus we wachten het maar af.
Hebben jullie ook al echt last van de banden? Ik werd vannacht wakker van de steken. Als ik plat op mijn rug lag, ging het met uitademen steken in mijn rechter lies. Ik heb daardoor erg beroerd geslapen en ben helemaal gesloopt. Ik heb net vervanging geregeld voor mijn werk en ik heb me ziek gemeld. Ik ben niet echt ziek ofzo, maar zóóó moe. Hebben jullie al nagedacht over het wel of niet doen van een combinatietest? Ik ben benieuwd hoe anderen hier in staan.
Heel veel sterkte kim! Ja tetta. Ik heb de echo's mee naar huis gekregen. Metingen: Vruchtzakje was met 5 weken, 2 dagen 3,27 cm bij 1,8 cm groot, dooierzakje 4 mm. Heb een beetje rond gekeken maar kan niet achterhalen of dit normale afmetingen zijn
Kim sterkte vandaag. Lieflief hier geen bandenpijn gelukkig. bij de 1e wel combinatietest gedaan en mijn man wil dat nu weer
Sterkte vandaag Kim! Wij gaan de combinatietest niet doen. Het gaat om een kansberekening, als je het daarna zeker wil weten moet je de vlokkentest of vruchtwaterpunctie doen. Dezen brengen risico's met zich mee en willen wij dus sowieso niet doen. Dat zou betekenen dat we alleen een kans laten berekenen, die het ook nog wel eens mis zou kunnen hebben. Als de uitslag negatief is ben ik bang dat het veel te veel de stemming in de zwangerschap beïnvloed. Dit terwijl wij blij zijn met een kindje, hoe hij/zij ook zal zijn. Dus vandaar onze keuze om het niet te doen.