Hier denk ook bandenpijn trekkend gevoel bij uitrekken of opstaan. Net een beetje gal gespuugd, na het tandenpoetsen zon vieze smaak achter in me huig gister ook al maar moest er net dus een beetje van spugen.
Heel veel sterkte vandaag Kim! Lieflief ik heb ook af en toe last van steken maar vooral als ik onverwachte bewegingen maak of als ik veel hoest. Heb 's avonds vooral onrustige benen als ik in bed lig, moet dan echt even m'n plekje vinden. Gelukkig ben ik hartstikke moe als ik geen middagdutje heb gedaan dus val uiteindelijk altijd wel in slaap. Combinatietest hebben we het nog niet over gehad, eerst maar zien of alles goed is.. Word echt zenuwachtig van al die verhalen hier! Heb ook bloedverlies gehad dus ben zo bang dat het niet goed zit.. Hoop dat de dagen beetje snel gaan nu ik weer ga werken!
Mij werd verteld dat bij een mk het vruchtzakje meestal ingedeukt of afgebrokkeld lijkt en dus niet meer mooi rond/ovaal is. Dus als ie bij jou gewoon mooi rond/ovaal zou zijn zou aan de vruchtzak geen mk te zien zijn.
7 weken hier.. Vreselijk spannend overmorgen weer een echo! Hopen dat het die dan goed zit. Symptomen zijn hier op en af.
Hier vooral heel moe en steeds een trilling links in mn buik alsof de kleine volop aant bewegen is al kan dat natuurlijk helemaal nog niet
We lopen heerlijk gelijk op Hanneke, ik ook overmorgen een echo. Ik hoop zo op een mooi kloppend hartje!!!!
Vandaag 8 weken..=) Helemaal leuk, maar wil nu wel een teken van leven zien...! Gelukkig is het bijna woensdag.. nou ja bijna... Lijkt wel een eeuwigheid te duren... Voel mij goed.. vooral veel pijn in mijn borsten en erg moe! Verder mag ik echt niet klagen.. Ik lees dat er een aantal van ons woensdag mogen voor een echo! Leuk en spannend!.. =) Liefs!
meiden. Even een update Allereerst bedankt voor jullie lieve berichtjes. De vruchtzak was gegroeid van 1,3 naar 1,7 cm. Vreemd, want afgelopen vrijdag was deze al 2 cm, maar wellicht een meetverschil van het apparatuur. Er was nu duidelijker een embryo zichtbaar dat 6 weken en 2 dagen meet en jawel...... ik zag het direct..... een kloppend hartje helaas denkt de gyneacoloog toch dat het niet goed komt en hij schat de kans op een goede afloop op 5%. De groei is gewoon niet conform de 'standaarden'. Ook de vruchtzak is nu niet goed genoeg gegroeid. Alles komt nu overeen met 6-6,5 week, maar ja... ik ben bijna 8 weken zwanger. Ook de groei tov vorige week was onvoldoende. Toch heeft het kloppende hartje er voor gezorgd dat hij het nu niet durfde te beindigen. Ik mag vrijdag terug. Als dan het hartje niet sterker klopt (het klopte nu net iets sneller dan mijn eigen hartslag) én de vruchtzak is wederom onvoldoende gegroeid, dan moeten we helaas toch concluderen dat het niet goed is en overgaan op de pillen. Tsja... en hoe voel je je daar dan bij? Nou ik voel me dus opgelucht... hoe vreemd dat ook klinkt waarschijnlijk. Ik ben blij dat ik in ieder geval zwanger ben van 'iets'. Mocht het niet goedkomen, dan heeft dat een reden, maar het is in ieder geval een doorzettertje. Nog steeds geen duidelijkheid, maar er is in ieder geval iets gebeurd in de afgelopen week. Ik hou rekening met een negatieve afloop, maar duim voor een goede afloop. Kwaaltjes nemen nog altijd toe en dat is bij deze dus ook weer verklaard... -x- Kim
Zou je dat kunnen om toch met die pillen te beginnen als het hartje nog klopt? Lijkt me zo moeilijk! Kan je dan niet gewoon afwachten?
@kim, wat dijn meis dt er toch wat te zien is maar ook weer onduidelijk hoop zo voor je dat het voed zit! En het kan niet zijn dat ie later is ingenesteld toch? Of wel?
@Tetta; ja dat is lastig, maar ik denk dat de gyneacoloog in deze gelijk heeft. De achterstand is zo groot aan het worden (testte 7-9 al positief), dat dat niet goed komt. Als ik dan af moet wachten dan gaat het uiteindelijk toch resulteren in een mk en hoe langer je zwanger bent hoe heftiger dat fysiek en emotioneel is. Ik heb er vrede mee het dan te beeindigen als wederom blijkt dat de groei niet alleen achterblijft tov de termijn, maar ook tov de vorige echo's. Alleen een achterstand tov termijn zou voor mij ook niet voldoende zijn om te beindigen.
Jeetje Kim, wat ontzettend heftig. Ik zal in ieder geval aan je denken. Ik weet ook niet goed nu waar ik op moet hopen voor je, het is beide ontzettend lastig. Achterstand wil je natuurlijk niet, maar om dan dat bewuste besluit te nemen....jeetje.
Pfff wat een verhaal Kim. Hoop dat de kleine deze week zijn schade inhaald en jij gewoon bij die 5% behoort.
Wow wat een heftig verhaal zeg, Kim! Ik zal met je mee duimen voor die goede afloop! Ik denk dat het wel goed is dat je met alles rekening houdt! Sterkte meid en ik hoop dat je deze week een beetje goed doorkomt!
Hi meiden, Lieve berichtjes! Thanks Ik voel me prima nu er in ieder geval iets in m'n buik zit. Het gevoel dat het frummeltje een poging doet, doet me goed. Ik wacht het vrijdag af en leg me neer bij hetgeen er dan te zien is op de echo. X
Jeetje Kim wat een verhaal! Het enige dat je wilt zien is een kloppend hartje maar dan alsnog die onzekerheid... Verschrikkelijk. Heel veel sterkte en geduld toegewenst! Hoop voor je dat de komende dagen snel voorbij gaan.
Tjonge Kim.. Zit met verbazing jou verhaal te lezen. Wat een onzekerheid! En ik hoop echt dat je bij die 5% zit! Echt vreselijk dat wachten!