Fijn! Dan blijf ik gezellig hier meekletsen! Wat betreft de pijntjes; die heb ik ook nog. Vooral zeurderige menstruatiepijn in m'n onderbuik en nog steeds erg pijnlijke (.)(.) Maar dat heb ik er wel voor over! Blij dat het voor een goed doel blijkt te zijn!
whooo kim..zo zie je maar ook in het zhuis zitten ze er wel eens langs..super fijn zeg..wat een heerlijk gevoel..en nu lekker gaan genieten.. en lekker hier blijven mee kletsen
Kim wat een fijn nieuws! Gefeliciteerd! Hier erg lui en moe vandaag heb echt het gevoel dat ik Sylvano te kort doe
Oow wat ontzettend fijn kim!! Toch een enorme volhouder!! En tuurlikk mag je hier bij kletsen!! Je hoort hier tenslotte eigenlijk
Kim wat een supernieuws! Tuurlijk mag je gewoon hier blijven! Lijkt me ook niks je hele verhaal weer bij een nieuwe groep te moeten gaan vertellen. Ik ben ook een november2011 mama ookal ben ik op 4 december bevallen
Wat is het hier maar rustig. Mijn energielevel is echt naar het nulpunt gezakt. Virl gistermiddag haast in slaap onder de douche. Hopelijk is dat snel weer over.
Ja die vermoeidheid is echt niet leuk meer. Het liefst ga ik om half 8 naar bed, maar gister moest ik van mezelf opblijven tot 22uur vind het anders zo zielig voor VL. Ik heb het met moeite gered en binnen 2sec was ik weg in bed. Vanavond ga ik uiteten, dus dacht ik dan doe ik vanmiddag maar een dutje, anders red ik het niet. Ik heb me laten vertellen dat het vanaf week 12 ineens weg is, ik hoop het anders word het echt een ramp.
Haha jeetje onder de douche nog wel! Ik ben ook zo ontzettend moe. Sliep van de week al om half 8... Vriendlief moest me wakker maken voor expeditie robinson haha. Het lijkt me ook wel pittig als je al een kleine hebt rondlopen. Hoop dat het snel over gaat, in mijn zwangerschapsapp staat dat zo rond week 10/11 alle symptomen wat minder kunnen gaan worden.. (maar ze worden ongetwijfeld vervangen door nieuwe haha zucht..) Oh Nimou ook heel herkenbaar, ik blijf ook zo lang mogelijk wakker voor m'n vriend maar in bed ben ik heel ongezellig. Normaal was ik degene die nog zeker een half uur wakker lag maar nu ben ik meteen vertrokken
Ja denk dat dat ook wel meespeelt inderdaad. Kan me dat van de eerate niet herinneren maar toen kon ik natuurlijk ook gaan liggen wanneer ik wilde dua hechte er misschien minder waarde aan.
Hier ook dood moe vind vriendlief ook niet gezellig haha vrijdag ging ik om half8 naar boven hij zei hga je nu al:0? Hihi ging hij maar gta spelen.. Haha En super misselijk veel overgeven dat vind ik nog veel vervelender dan moe zijn mja.
Hier vanmorgen een beetje emotioneel/sentimenteel. Ik begin me steeds meer te beseffen dat er echt een klein (lees groot) wondertje in mij groeit. Morgen ben ik 9 weken en op de één of andere manier klinkt dat als het prille stadium voorbij ofzo. Daar werd ik echt even door geraakt. Als je verschillende dingen leest over de ontwikkeling is er nu voor het eerst meetbaar gewicht. Kleintje weegt 2 gram . Het weegt nu echt wat, dat vind ik bijzonder. Oh sorry dames, ik vind momenteel echt alles omtrent de zwangerschap bijzonder en zit hier met een brok in mijn keel. Wat mooi dat ik dit mee mag maken. Zo bijzonder, zo dankbaar!
Is toch ook allemaal heel mooi! Moet zeggen dat ik er een stuk minder mee bezig ben als bij de eerste. Het nieuwe is eraf ofzo.
Ahh Lieflief hou op hoor krijg er helemaal tranen van in m'n ogen! Het is toch ook super bijzonder, het is ook echt een wonderlijk proces hoe er een echt mensje in je ontstaat. We zijn echt een stel lucky basterds met z'n allen!
Ohhhhh, binnen 24 uur hebben we de eerste echo gehad!! Ben heel erg benieuwd naar wat we gaan zien! Hoop zo dat het goed is!
Truste tetta, ben aan het werk moet helaas tot half 11 op blijven zit hier aardig te knikkebollen. Dorien have fun morgen!!! Ik zal morgen de vk bellen om een afspraak te maken