16 t/m 31 mei 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Moaatje, 3 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Yep dat heb ik ook. Vooral als ik te druk ben geweest. Sta op m'n werk de hele dag en moet veel sjouwen en dan krijg ik last. VK begon er nog over vandaag, ze gaf aan dat dat echt je lichaam is dat aangeeft dat je wat rustiger aan moet doen (voor zover mogelijk). Verder niks om je zorgen over te maken ;)

2. djoon

djoon Niet meer actief

@remoon, bah bah vies he hier ook vanmorgen weer maar kwam bij mij niet veel uit want zat nog niets in;)

@hippydepippy, ik kan het niet zien:( gelukkig is je echo goed:)

3. blues

blues Actief lid

29 jun 2011
    370
    6
    18
    Toch eigenwijs de verloskundige gebeld, die heeft s'avonds spreekuur. 99% zeker dat het bandenpijn is. Stelt toch weer wat gerust.

4. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier voeld mijn buik heel.gespannen als ik veel gedaan heb.

5. DorienB

DorienB Lid

8 okt 2013
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het lege vruchtzakje zal of een keer er uitkomen of geplet worden en dan vast wel oplossen oid... Mogelijk komt er dus een keer dat ik bloed verlies en dat het dat was.
    Ik ben echt ontzettend moe 's avonds. Moet nu ook gaan slapen maar heb gesport dus moet nog even weer tot rust komen.

6. Maria1983

Maria1983 Niet meer actief

Hier een uitgerekende datum van 17 mei 2014, gisteren een mooie echo gehad van een druktemaker. Daarna op de verjaardag van mijn zwager de familie ingelicht. Ze vonden het leuk, maar waren niet echt enthousiast. Net of we dagelijks komen vertellen dat we ons eerste kindje verwachten. Donderdag mijn ouders en broer en schoonzus inlichten. Zaterdag nog mijn zwager en schoonvader. Beste vriendin weet het ook sinds gisteren.

7. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat jammer van zo'n matige reactie Maria. Je verwacht dan toch meer, zeker met zo'n grote groep. Maar goed, het is en blijft heel speciaal, ookal reageren mensen zo. Hopelijk krijg je van jouw kant wel de enthousiaste reactie! :)

8. hippydepippy

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Nou lijkt me ook een anticlimax zo'n lauwe reactie! Je verwacht (hoopt) toch een beetje dat iedereen mega blij voor je is. Hopelijk morgen een enthousiastere reactie! Ik kan echt niet wachten tot we het kunnen vertellen. Mijn ouders weten het al maar m'n schoonouders nog niet en ik kijk echt uit naar hun reactie :D Vooral van m'n schoonzusje,denk dat ze van d'r stoel gaat vallen :p

Vanavond eten met m'n vriendinnen en de wijn zien te ontwijken. Ga dubbelfris in m'n wijnglas doen hihi :D

9. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent

Dat bandje werkt ook tegen wagenziekte echt super middel ook voor kinderen als je ze geen medicijnen wilt geven..

10. Mystje79

Mystje79 Lid

4 jun 2013
    99
    0
    0
    Rotterdam e.o.
    Hoi Dames,

Even van me afkletsen hoor, vandaag zit ik niet zo lekker in mijn vel. De afgelopen drie dagen voel ik me helemaal niet meer zwanger en nu zit ik op mijn werk met 'ongesteldheidskrampen' laag onderin mijn buik (schaamstreek). Voel me zo onzeker nu. Nu had ik al weinig last van zwangerschapsverschijnselen, maar de afgelopen drie dagen had ik ook geen last meer van mijn lage onderrug (die ik voelde als ik een tijdje op mijn rug lag te slapen).
    En nu in ene wel de krampen onderin mijn buik. Bah, wordt er toch zo onzeker van en dan is het wachten op de tweede (termijn)echo volgende week vrijdag in ene zo ver weg.....
    Iedere ochtend kijk ik naar mijn eerste echo waarop het bewijs toch echt wel geleverd was. Ik hoop maar zo dat het volgende week vrijdag ook nog steeds gewoon goed zit! Het blindelings vertrouwen hebben in mijn lichaam vind ik errug lastig..... :x

Mystje,.....

11. hippydepippy

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Ahh Mystje ik denk dat je wel een clubje kunt oprichten want ik weet zeker dat je niet de enige bent die zich zorgen maakt! Je hebt gewoon ineens zo'n grote verantwoordelijkheid en tegelijkertijd heb je er totaal geen invloed op. Alleen maar goed voor jezelf zorgen. Nog iets meer dan een week en dan knippert het hartje van je mini je gewoon weer tegemoet!

12. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Mystje, Mocht je je echt erge zorgen maken, kan je altijd de VK even bellen. Al is het alleen maar om aan te geven hoe je je voelt, vaak kunnen zij je wel meer gerust stellen en misschien laten ze je wel even wat eerder langskomen.
    Sterkte meid!

13. jolin

jolin Niet meer actief

Haha vandaag 2 "testjes" gedaan om te kijken wat het geslacht is. Naald en draad en urine en zout, beide zeggen meisjes.
    Ik ben benieuwd!

14. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier net weer een echo gehad. Wat vorige week op ddn inwendige echo nog een stipje was was nu op de uitwendige echo al een bewegend.minimensje. Zo bizar hoe snel dat gaat! Ook weer 2 dagen vooruit gezet

15. blues

blues Actief lid

29 jun 2011
    370
    6
    18
    Mysty ik voel me precies hetzelfde als jou... Echt verschrikkelijk, net verloskundige gebeld en ik word zo terug gebeld...

16. Mystje79

Mystje79 Lid

4 jun 2013
    99
    0
    0
    Rotterdam e.o.
    Dank jullie wel lieve dames,

Ben niet iemand van veel woorden, maar jullie reacties betekenden heel veel. Vind het fijn dat we dit met elkaar kunnen delen zonder dat we elkaar hoeven te kennen. Al die onzekerheden en bezorgdheid. Dat zal er bij (blijven) horen.
    Vandaag gaat het gelukkig weer wat beter en ben ik nu aan het aftellen naar de echo, nog 7 nachtjes slapen (volgende week vrijdag) krijg ik de termijn echo! Dat is dan op 10 weken en 6 dagen. Voel nu vaker steken in mijn schaamstreek en een collegaatje van mij verzekerde mij dat het er echt bij hoort en dat alles aan het oprekken is. De ene keer heb je daar meer last van dan andere keren. Dus kennelijk was het nu een keer tijd dat ik dat ging merken.....:(

Lieve NiMou, hou vol en zet hem op! Voor mij was het belangrijk dat ik mijn gevoel even kon ventileren. Vandaag voel ik me weer wat zekerder. Onze kleine wordt groot en sterk! let maar op!

17. kim198

kim198 Bekend lid

29 jun 2011
    898
    0
    0
    Meiden,

Ik ben even een paar dagen niet op dit forum geweest. Ik heb het echt heel druk. Geen excuus, maar het is nu eenmaal even zo. 's avonds (als de afwas gedaan is, de wc gepoetst, de was gestreken en er gestofzuigd is) dan val ik bekaf in slaap op de bank. Gezellig voor ML :)

Misselijkheid neemt hier toe. Raar. Het begon direct in het begin, toen nam het even af en nu is het helemaal terug. Met name 's ochtends op nuchtere maag, al helpt eten ook niet echt. Ik ben ook heel emotioneel. Mijn (.)(.) doen ook nog steeds pijn, met vlagen is het bijna niet houdbaar en op andere momenten is het maar minimaal aanwezig. Mijn gezicht is praktisch niet toonbaar. Mijn hele kin zit onder de puisten, grote knoepers. Vreselijk. Wordt er heel onzeker door. Ik moét echt make-up dragen, anders zou ik helemaal nagestaard worden. Ik had dit bij de zwangerschap van mijn dochter ook zo erg. Gelukkig trok het na een aantal weken weg.

@Mystje: gelukkig ben je weer wat gerustgesteld. Ik herken die momenten van onzekerheid heel goed. Vervelend, maar ik zie het zelf maar als een teken dat dit kindje heel gewenst is en dat het dus gezond is en volkomen normaal om je af en toe zo'n zorgen te maken.

@mooie echo's: Leuk dames! Wat fijn weer zo'n goede echo! Zo grappig dat jullie beebjes bijna allemaal al een hoofdje, armpjes en beentjes hebben. Doordat ik teruggezet ben is mijn beebje echt nog zo'n vlekkie. Morgen wederom een echo met 7 weken 2 dagen. Ik hoop dat alles dan weer ok is. Stiekem hoop ik ook een paar dagen vooruit gezet te worden. Mijn uitgerekende datum was vorige keer 4-6, maar ik hoop dat het nu een paar dagen vooruit gaat. Ik had de indruk dat hij de vorige keer een beetje 'krap' gemeten had (handig dat uitvergroten van zo'n echo op je I-phone).

Ik hoop vanavond nog even te komen kletsen hier, mits ik niet weer in slaap val. Heb vanavond eerst een avondwake en dat zal, zeker in deze hormonale toestand, de nodige energie kosten.

Fijne dag meiden!

XX

18. hippydepippy

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Mystje, gelukkig voel je je weer wat beter! Die ongerustheid zal inderdaad nog wel even duren, mijn moeder zegt dat ze zich soms nog steeds zorgen maakt haha ;) Dus maak jemaar op voor nog 26 jaar zorgen ;)

Ik voel me ellendig vandaag. Ben gisteren met vriendinnen gaan eten en was 'pas' om 12 uur thuis en ben vandaag helemaal gesloopt, alles doet zeer. En had vanmorgen heel heel héél klein beetje oud bloed en ik brak bijna. Die hormonen killen me echt! Normaal ben ik al emo en nu kan ik echt al janken als er een scheet dwars zit. Dus fingers crossed dat de klanten vandaag lief voor me zijn :p

19. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    Vanmorgen weer een echo gehad! een mooi bewegend mini mensje
    ze kwam met de berekening op 8,2 uit dus 1 dag later.
    Hartslag klopte ook mooi namelijk 172 bpm

20. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Wat mooi Hanneke, super om te horen!! Ik mag over twee weken pas weer :)

Deel Deze Pagina