Mystje: wat fijn dat jouw echo ook zo goed was! Mooi om te zien he? Ik werd vannacht een paar keer wakker en dan kwam er gelijk een glimlach op mijn gezicht, nu ook trouwen Tetta;Balen zeg! Ik hoop dat je snel opknapt en dat het bruinverlies snel verdwijnt.
@tetta, vervelend het bruinverlies ik heb het heel soms ook nog hoor! Als ik moet zeg maar if als ik hard nies. Dus kan denk ik geen kwaad! Verder met vertellen bij mij weten me collega's het bijna allemaal een paar niet maar wil ik pas met 12 weken doen! De stagiaire zei ook vorige week ben je afgevallen haha ik moest zo lachen dus ze keek me beetje vreemd aan dus ik nee niet afgevallen. Heb me buik opgemeten en in 6 weken tijd al 11 cm aangekomen bij me buik:0 ik denk me darmen! Maar wow ik heb het nog 3 x moeten meten. Morgen vertellen aan me beste vriendinnen Oowja en het kotsen was over maar giste ochtend dacht ik zal ik is een lekker bakje koffie maken was al 12 weken geleden:0 dus ik gezet en opgedronken vond het heerlijk nou me buik alleen iets minder wow moest rennen naar boven en daar lag me bakje koffie weer'_' dus voorlopig geen koffie meer!
28 zwangere dames 16. Moaatje 3e kindje Twis88 1e kindje 7nov12 2e kindje Jose1710 5e kindje 17. Mytsje79 1e kindje Djoon 1e kindje bv 18. Zwanger2014 1e kindje Lieflief, 1e kindje, bv/zh 19. LoveBeyondWords 2e kindje zh/bv Madje 2e kindje Nimou 1e kindje 20. Vlindertje12 2e kindje zh/fv Jolin 1e kindje tb/bv Happyone 3e kindje zh/bv 21. Kim198 2e kindje Lw85 Ladyshira 2e kindje 22. DorienB 23. FleurSylvano 2e kindje bv/kraamhotel 24. Koali 1e kindje 25. Beapy81 4e kindje Hippydepippy 1e kindje, tb/bv Tijm 1e kindje Tetta 2e kindje zh/bv 26. Kahlan83 1e kindje Hanneke88 2e kindje 27. Pebble 1e kindje 28. Espoir 1e kindje Baukje1985 2e kindje zh/waarschijnlijk fv 29. 30. Remoon 1e kindje 31. Jongens: Meisjes: Vlindertjes:4 Afspraken lijst: 28-10 Remoon termijnecho 30-10 Tetta VK + echo 31-10 FleurSylvano 2e echo 07-11 Baukje1985 termijnecho 20-11 Lieflief 2e controle, hartje luisteren 27-11 djoon vk 26-12 djoon 20weken echo
@tetta; is ook vervelend en snap je onrustige gevoel hierover. Hier sinds donderdag bij elke toiletgang rood/bruinverlies. Erg frustrerend. Maar hou me maar vast aan het feit dat ik geen pijn heb dus dat het dan meevalt.. Rustig aan!
denk dat je dat inderdaad het beste kan doen en dat je eerder bloedverlies hebt gehad en dit ook geen oorzaal had. Proberen er vanuit te gaan dat het nu weer van hetzelfde komt en de kleine veilig zit waar ie zit. @koffie, dat heb ik bij mijn vorige zs 9 maanden niet afgekregen en moet zeggen dat ik nu ook liever een bakje thee heb vooral nadat ik ziek geweest ben.
vandaag precies 11 weken zwanger. Vanmiddag de laatste vrienden ingelicht. Aanstaande maandag collega's inlichten, hoop dat het een beetje in goede aarde valt Over ruim een week de combinatietest, ben wel benieuwd wat eruit komt. Over twee weken de tweede echo, ben daar heel benieuwd naar. Als ik het zo zie op het forum, kunnen ze dan al een aardige indicatie geven of het een jongen of meisje wordt, toch? Dan heb je toch dat NUBtopic? Vind dat die echo nog lang op zich laat wachten Geen last van klachten (gehad). Lust alleen wel een bekertje melk of optimel extra op een dag, goh... Waar zou dat toch van komen?
Partypeople! Voor sommigen schiet het alweer op hier, 11 weken, wauw! Ik heb gisteren borrel gehad op m'n werk, heb 0% Jillz gehaald ("oeps, verkeerde gepakt!") en niemand die er gek van op keek. Zou ook echt wat voor mij zijn. Nog niks gehoord van m'n solli, wordt maandag denk. Verder hier steeds minder last van misselijkheid en m'n borsten ook iets minder. Ben alleen zó moe nog steeds. En werk in een winkel (Flying Tiger) en daar is het zo onwijs druk nu, trek het heel slecht. Lig om 9 uur al voor pampus en slaap ook heel diep. Maar is ook wel weer lekker Morgen weer een buikfoto maken, als ik vooruitgang boek post ik wel ff een foto
Hoi allemaal ! Weer even geleden .. Over 2 dagen tweede echo !! spannend ! Daarna vertellen op m'n werk en omgeving . Meeste vrienden weten het al wel trouwens . Zo om m'n eerste zwangerschapsbroek, heb al echt een buikje ! Dragen jullie al andere broeken ?
Ja sinds gister ook aan de zwangerschapsbroek! Zit echt heerlijk! En die buik gaat voorlopig niet meer weg...
Ik ga komende week shoppen voor een positiebroek. Kan er echt niet meer omheen, de meeste van mijn broeken zitten echt niet meer, loop soms de hele dag met de knoop los...
Hihi dan ben k niet de enige ! Heb nu alleen maar jurkjes aan en daar zie je ook al een goed buikje in . Gelukkig zegt nog niemand op m'n werk er iets van . K ga nu maar snel shoppen !
Ik draag al vanaf week 7 positiebroeken, gewone broeken zitten al heel lang niet lekker meer. Hebben jullie ook fotootjes van jullie buik. Ik zal kijken of ik zo een nieuw fotootje kan plaatsen, op de één of andere manier is dat altijd lastig, ik zal wel iets niet helemaal goed doen, haha.
woow lieflief jij hebt al een goeie buik! Bij mij is ie er de ene dag wel en de andere dag niet meer. Mijn positiebroeken wissel ik nu dus af met mn gewone broeken. Van dew week zo'n positiejegging gehaald bij h&m voor 20 euro en zit erg lekker!
Ahh Lieflief dat is echt al een mooi buikje! Hier is de mijne! Foto is wel in de middag genomen dus er zit ook al wat eten in
Ik heb ook al broeken aan hoor als dins 8 weken ofzo en leggings Zal binnenkort ook buikfoto erin zetten
Mooi hoor! Ik denk dat ik op hippydepippybuik lijk... Met idd wat eten erin Ik ga ook komende week shoppen voor broeken. En morgen de 2e echo! joehoe!!!
Leuk al die buikjes!! Zal binnenkort ook eens een foto plaatsen Vandaag twee positie spijkerbroeken bij H&M gekocht, jeeh . Spannend Dorien! Ik heb overmorgen de tweede echo. Ben echt benieuwd dan zien we ineens een klein mensje ipv een klein vlekje !