Hi meiden! @hippydepippy: Jeetje meis, wat ontzettend erg! Ik heb helaas hetzelfde meegemaakt. Wat klote.... Sterkte @Jolin: Ik heb het de afgelopen week al een keer gepost volgensmij. Ik heb inderdaad ENORM last van obstipatie. @NiMou: Welkom en gefeliciteerd! Gezellig ook op de 21e! @Kahlan en Tetta; Welkom en gefeliciteerd! Hier: Bij vlagen misselijk, maar heb vooral last van mijn humeur. O o oh wat heb ik een kort lontje en wat voel ik me bij vlagen zielig. Geen idee waarom.... Heel naar.... Kan niks hebben en voel me niet 'blij'.... hopelijk trekt het snel weg. Voel me er heel schuldig over. Herken het niet van mijn eerste zwangerschap (althans niet zo erg) Afscheiding en buikpijn blijft hetzelfde... XX
Mei mama's (15-31 mei) 15. 16. Moaatje 3e kindje Twis88 1e kindje 7nov12 2e kindje 17. 18. Zwanger2014 1e kindje 19. Djoon ... kindje Lieflief 1e kindje Mogumogu 2e kindje 20. Vlindertje12 2e kindje Jolin 1e kindje 21. Kim198 2e kindje Lw85 Nimou 1e kindje 22. Emily 27 2e kindje 23. Tetta 2e kindje 24. 25. 26. Kahlan83 1e kindje 27. 28. 29. 30. 31. Afspraken lijst: 19-9 twis 88 1e echo 25-9 nimou 1e echo 27-9 jolin 1e echo 30-9 kim 198 1e echo 1-10 Lieflief 1e echo 3-10 djoon 1e echo 9-10 Kahlan 1e echo 10-10 vlindertje 12 1e echo
Djoon haha nou wees blij dat hij je sexy vind. Gelukkig nog maar zo weinig bruin verlies. Mogumogu kahlan83 nimou tetta welkom Lieflief jeetje kan me voorstellen dat je daarvan schrikt Hippiedepippie oh nee wat erg. Knuf Hier goed druk weekend gehad. Zaterdag verjaardag van vrienden gehad had hun dochter in een keer een thirt aan met ik word grote zus slik. En dan zelf proberen niks te vertellen haha. Met onze eerste was ik ook tegelijkertijd zwanger met haar en nu weer . Nu alleen 2 maanden ertussen. Toen 3 weken. Zit hier nu te wachten op mvm. Hebben jullie je ook al aangemeld Jolin zou je mij er ook nog op willen zetten 19mei 2de kindje 31jaar. Was nog nietgebeurt Emily 27 jeetje jij ook al bloeding hopen dat snel ophoud
Mei mama's (15-31 mei) 15. 16. Moaatje 3e kindje Twis88 1e kindje 7nov12 2e kindje 17. 18. Zwanger2014 1e kindje 19. Djoon ... kindje Lieflief 1e kindje Mogumogu 2e kindje Madje 2e kindje 20. Vlindertje12 2e kindje Jolin 1e kindje 21. Kim198 2e kindje Lw85 Nimou 1e kindje 22. Emily 27 2e kindje 23. Tetta 2e kindje 24. 25. 26. Kahlan83 1e kindje 27. 28. 29. 30. 31. Afspraken lijst: 19-9 twis 88 1e echo 25-9 nimou 1e echo 27-9 jolin 1e echo 30-9 kim 198 1e echo 1-10 Lieflief 1e echo 3-10 djoon 1e echo 9-10 Kahlan 1e echo 10-10 vlindertje 12 1e echo
@Madje: nee ik heb me nog niet aangemeld voor MVM, maar wil dat zeker wel gaan doen. Zonder hen had ik zelf niet eens zwanger kunnen worden, dus voor mij is het geen optie om niet mee te doen. Als alles goed blijft gaan ga ik ze volgende week bellen.
Ik ga ook meedoen aan mvm, maar wacht eerst de eerste echo af. Vorige keer met 5 weken al begonnen maar bleek toen een bbz te hebben
Niet nu hoor! Alleen met ongeveer 3 week zwangerschap, toen ik dus nog niet wist dat ik zwanger was. Achteraf dus flinke (!!!) innestelingsbloeding geweest.
Ik wil ook weer met mvm meedoen, maar ben tussen de 7 en 8 weken zw.schap op vakantie, dan vrijwel meteen erna eerste echo. Overweeg dus die echo af te wachten, omdat je bij ons die kratten behoorlijk pontificaal in het zicht bij de voordeur moet zetten, en ik liever niet heb dat m'n buren er nu al van weten... Twijfel nog een beetje of ik ga wachten of toch meteen aanmelden! Wat zouden jullie doen?
Haai, Pff ik hou het allemaal niet bij hoor.. Ik heb niet altijd even veel tijd om te posten.. probeer wel altijd mee te lezen... En ik wil helemaal niet passeren ofzo.. Dus even in het algemeen.. Hoe is het met jullie? Begint het besef al een beetje te komen? Ik vind het nog zo onwerkelijk allemaal.. Logisch ook denk ik... Merk er maar weinig van.. Dat brengt weer onzekerheid met zich mee.. Ik zou wel elke dag kunnen testen .. Trouwens top dat zoiets als moeders voor moeders bestaat.. Weet alleen niet of ik in aanmerking kom, ivm medisch verleden. Bij mijn eerste, van wat ik mij kan herinneren, kon het daardoor niet..
@lieflief, hoe ook vandaag 5 weken zwanger joehoee @bruinverlies, hier mog steeds last van al bijna een week nu het is echt heeeel licht elke dag ongeveer 2 druppeltjes @hippydepippy, aaaahh neeeh zoo niet leuk hele dikke knuffel meis neeh ik zit gen met tranen in me ogen
Welkom nieuwe meiden!! @hier draag sportbh's heeeeerlijk Verder nog steeds heel veel rugpiin En vanmorgen om4:15(lekkere tijd) even heel eeg misselijk @HET IS MIJN 1STE KINDJE @vanaaf komt mvm 20:00
Meiden! @MvM; Ik heb me zojuist opgegeven voor MvM. @gewoon doortesten omdat het zo leuk is: Mijn testje zei vandaag (geen ochtendurine) "Zwanger 2-3 weken" en de KV 2 v 5 is bijna net zo donker als de controlestreep. Scheelt weinig. Ben vandaag 4 weken 5 dagen, dus dat kan kloppen. @misselijkheid: O o de misselijkheid neemt hier echt toe. Ik zie nu in dat ik bij de zwangerschap van mijn dochter toch wel erg verwend was (niet één keer misselijk geweest)! Deze keer geen pijnlijke (.)(.) Nog 2 weken tot echo; kan nu al niet meer wachten om m'n kleine wurmpje voor het eerst te zien! Hoe gaat het met jullie met de kwaaltjes? Gr Kim
Hoi meiden, Ik vind het ook leuk om mee te schrijven Vandaag positief getest!!! Dus ik denk dat ik 25/05 uitgerekend ben als alles goed mag gaan dit keer. (in juni gecuretteerd na 12 wkn) nooit gedacht dat ik zo snel terug weer mag hopen op een mooi klein mini-mensje! Duim dus dat hij/zij bij me blijft. Iedereen natuurlijk super gefeliciteerd!!! Voor mij wordt dit ons vierde (en laatste) kindje. Dus nog eenmaal alles meemaken en bewust genieten ik ben helemaal gelukkig. Zelf heb ik dan tegen de tijd dat ik beval... twee dochters: van 7 j en 4j en een zoontje van 3j. Gezellige boel dus. Ik ben trouwens, 32 en 8 jaar getrouwd. Nu ff shoppe met de kids. Tot later!!! Knuffies beapy!
Morgen komt MvM, ik vind het erg belangrijk om mee te doen. Vandaag uit onzekerheid weer een testje gedaan, de teststreep verscheen eerder dan de controlelijn en was ook veel donkerder. Vanmiddag mijn beste vriendinnetje het nieuws verteld, ik vind het toch elke keer weer spannend om het aan iemand te vertellen