16 t/m 31 mei 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Moaatje, 3 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    Sterkte 26 mei !! Ik hoop dat je alles een plekje kunt geven. Fijn dat er wel veel steun is in je omgeving .

Ik heb altijd al veel dromen , nu nog steeds maar eigenlijk niet over baby's .. Heb een keer gedroomd dat man me kwam feliciteren met mijn zwangerschap , dit was voor dat we het wisten dat was wel heel raar ! En een keer gedroomd dat k een zoontje had .

We hebben al een naam voor een meisje . Ook al wel bijna voor een jongen trouwens . En al spullen voor de kinderkamer , goede voorbereiding al hihi

2. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    26mei, neem de tijd om het een plekje te geven. Het is niet niks allemaal... Lig je daar naar een lege baarmoeder te kijken. Vond dat allemaal best lastig.. Sterkte meis!

Hier zeker nog geen afname van kwaaltjes. Nog steeds veel misselijk en veel eten staat me tegen. Hier is de misselijkheid wel wat later begonnen dan bij de eerste. Hoop alleen wel dat het wat eerder is afgelopen. Toen tot 17 weken bijna niets kunnen eten :(

3. Remoon

Remoon Actief lid

24 aug 2013
    148
    0
    16
    NULL
    samenwonend
    Ik heb gister mijn eerste echo gehad:)
    ben nu 9 weken en 6 dagen ipv 9 weken en 4 dagen...!!
    Wat is het bijzonder om te zien zeg! Een actief kindje volgens de verloskundige.. de baby was dan ook erg bewegelijk:D Ik ben verliefd!

4. blues

blues Actief lid

29 jun 2011
    370
    6
    18
    Dat beloofd niet veel goeds dan Tetta..

5. blues

blues Actief lid

29 jun 2011
    370
    6
    18
    Veel sterkte 26 mei, hoop dat jullie snel een wonderteken kunnen verwachten!

Leuk he Remoon! Gefeliciteerd met de goede echo!

6. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier afspraak verzet naar vanmiddag. Kwam all voor de zoveelste keer thuis met buikpijn. Moet echt een stapje terug gaan doen. Mijn collega krijgt zaterdag een terugplaatsing en kan dan 2 weken niet werken. Hun plan is nu dus dat ik haar zware werk ga overnemen en wat meer ga werken.
    Als alles goed is op de echo ga ik meteen ff met mn bazin praten en roeg in het eten gooien want ik trek dit niet.

7. jolin

jolin Niet meer actief

Buikie 11 weken

Bijgevoegde bestanden:

8. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Succes Tetta!!!

Mooi buikje hoor Jolin.

Ik heb sinds vandaag het idee dat als ik naar voren buig ofzo ik onderin mijn buik wat voel zitten :) Dat had ik eerst niet. Volgens mij voel ik dan gewoon mijn baarmoeder. Hebben jullie dit ook?

9. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    En hoe was je echo vanmiddag tetta ? Wel straks doorgeven op je werk en niet zwaarder werk gaan doen hoor ! Eerst aan jezelf en aan je kindje denken. K zou het dan meteen vertellen dan ben je het probleem voor !
    Mooi buikje jolin !
    @ lieflief ik voel nog niet echt iets zitten ofzo eigenlijk .. Maar jij bent ook iets verder dus misschien komt dat nog volgende week .

Heb straks m'n echo ! Ben zooooo enorm zenuwachtig !!

10. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Vandaag een super mooie echo gehad! :D Alles zat erop en eraan en op een gegeven moment werd de kleine uk wakker en begon zich druk te bewegen. Hij/zij zwaaide zelfs even naar ons :) Ben twee daagjes terug gezet, dus de uitgerekende datum wordt nu 26 mei. Wij zijn helemaal gelukkig!

Bekijk bijlage 357711

11. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    Super Koali !! Ik moet nog een uurtje wachten en hoop dan ook op zo'n super foto !

12. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echo was goed, weer 2 daagjes teruggezet en nu 10 weken. Dit houden ze nu ook de rest van de zs aan. Mijn bazin was er niet meer. Werd al gevraagd.of ik.donderdag kon werken maar dan kan ik niet. Kreeg meteen een preek van 'je moet wel flexibel zijn'. Ze menen echt dat je buiten het werk geen leven hebt daar. Mijn contract looot eind van t jaar af en ik zal blij.zijn als t niet verlengd wordt! Ben tot 4 maanden geleden thuis.geweest met mijn dochter en mistte het werken toen, maar zit liever thuis als daar!

13. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weet iemand hoe ik via de telefoon een foto kan plaatsen?

14. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Koali wat fijn zo'n mooie echo!

Tetta je kunt op plaats reactie drukken en daar met de paperclip een bestand van je telefoon kiezen. Dan op uploaden klikken en sluit venster, dan staat de foto er als het goed is op.

Ik had vandaag overduidelijk bandenpijn. Zo'n gevoel dat je hebt als je verkeerd ademt met hardlopen onder je ribben maar dan laag in m'n zij boven me heupbotten. Auwie!

15. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Hier vandaag ook een prachtige echo gehad. Ik blijf op 26 mei staan. Kindje was lekker aan het dansen in mijn buik en zwaaide ook naar ons. Wat een geweldig moment :D

[ATTA357749[/ATTACH]

Bijgevoegde bestanden:

16. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als ikklik op bestand selecteren van computer dan opent ie niks

17. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    Jeeej die van ons zwaaide ook ! Vind de foto niet zo mooi maar het was gelukkig wel een goede echo !
    Fijn allemaal meiden :D

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      15,7 KB
      Weergaven:
      5
  18. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    Tetta lukt t al ? via paperclip , foto toevoegen en dan op uploaden klikken . Dat staat helemaal rechts Dan zie je m als je je bericht erop zet

19. djoon

djoon Niet meer actief

Mijn buikje

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      19,7 KB
      Weergaven:
      3
  20. tetta

tetta Fanatiek lid