Fleursylvano: Succes straks en ik hoop heel erg dat je straks helemaal wordt gerustgesteld. Inwendige echo's: Ik heb hier niet zoveel problemen mee, ik vind het ook niet bijzonder onprettig. Het enige wat even een beetje vreemd aanvoelde is om in je blote kont op die stoel te gaan zitten. Straks als we moeten bevallen liggen we allemaal in onze blote kont met de benen wijd, dus dit viel dan ook wel mee Een inwendige echo maken heeft mij geen pijn gedaan ofzo, behalve een keer met een cyste, maar die pijn kwam door de cyste.
Een inwendige echo doet echt geen pijn! En al helemaal zodra je die kleine ziet, dan voel je er helemaal niks meer van, van wat ze daar beneden doen. Zijn jullie trouwens al aan het smeren en scrubben om de striae tegen te gaan? Zo ja wat gebruiken jullie? Ik heb op internet gezocht maar er worden zoveel verschillende dingen gezegd. Ik had die van Zwitsal gekregen, normaal gesproken ben ik gek op die babylucht maar kan hem niet verdragen helaas, dus leg ik hem maar in de kast tot na de bevalling.
Succes met de echo vandaag Fleursylvano. Hou er vertrouwen in! Ben benieuwd hoe het was. Ik heb beide keren (8 wk en 10,1wk) een uitwendige echo gehad. Beide keren was het heel erg goed te zien. Ze doen hier pas een inwendige echo als het echt niet goed te zien is. Die heb ik dus nog niet gehad, maar als het nodig was geweest had ik het ook niet erg gevonden.
Ja dat weet ik! Maar ik denk dat ze het ook wel weer op prijs stellen als ik het nu vertel. Moet het anders toch over 2 weken ofzo vertellen. Maar vind het al spannend om dit te vertellen en dan nog een sollicitatiegesprek ook.. Denk echt dat ik er wakker van ga liggen! @Fleur, succes vandaag! Hoop dat je helemaal gerustgesteld wordt en dat je kindje lekker naar je komt zwaaien. @Smeren, ik smeer nu nog gewoon met bodylotion en bodyolie maar heb bio oil klaar liggen. Dat helpt bij mij onwijs bij m'n littekens dus hoop dat het ook helpt om littekens te voorkomen
Nou wat een heerlijke echo hebben wij gehad! Ze moest een speciale foto hebben voor een opleiding dus ze heeft zeker 20 minuten ge echoot Hebben het zien bewegen en ben dus helemaal gerustgesteld! En nog 4 dagen cadeau gekregen nu dus 19 mei uitgerekend! Zelfs de 20 weken echo nog dit jaar wat gaat het allemaal hard! Oja hier smeer ik niet bij Sylvano wel gedaan en heeft niets geholpen. Buiten dat is het erfelijk bepaald of je striae krijgt en afhankelijk van je leeftijd en gewicht e.d. Wel is het lekker het in te smeren om lekker soepel te houden. En ook vandaag een uitwendige echo gehad de baarmoeder zit al boven het bot dus ze kon het super goed zien
Inwendige echo vind ik juist fijn omdat je het vaak nog beter kan zien zeker als je nog heel vroeg in de zwangerschap een echo hebt. En het voelt gewoon als de penis in en uit alleen dan wat smaller
28 zwangere dames 16. Moaatje 3e kindje Twis88 1e kindje 7nov12 2e kindje Jose1710 5e kindje 17. Mytsje79 1e kindje Djoon 1e kindje bv 18. Zwanger2014 1e kindje Lieflief, 1e kindje, bv/zh 19. LoveBeyondWords 2e kindje zh/bv Madje 2e kindje Nimou 1e kindje FleurSylvano 2e kindje bv/kraamhotel 20. Vlindertje12 2e kindje zh/fv Jolin 1e kindje tb/bv Happyone 3e kindje zh/bv 21. Kim198 2e kindje Lw85 Ladyshira 2e kindje 22. DorienB 23. 24. Koali 1e kindje 25. Beapy81 4e kindje Hippydepippy 1e kindje, tb/bv Tijm 1e kindje Tetta 2e kindje zh/bv 26. Kahlan83 1e kindje Hanneke88 2e kindje 27. Pebble 1e kindje 28. Espoir 1e kindje Baukje1985 2e kindje zh/waarschijnlijk fv 29. 30. Remoon 1e kindje 31. Jongens: Meisjes: Vlindertjes:4 Afspraken lijst: 05-11 FleurSylvano nekplooimeting 07-11 Baukje1985 termijnecho 20-11 Lieflief 2e controle, hartje luisteren 27-11 djoon vk 05-12 FleurSylvano Geslachtsbepaling 26-12 djoon 20weken echo 30-12 FleurSylvano 20 weken echo __________________
Superfijn Fleur!!! Nou ik was helemaal verliefd op een luiertas die ik op internet had gezien. Net even Babypark ingewipt om hem in het echt te bewonderen. Manmanman wat viel ie tegen. Baal echt en hij was ook nog in de aanbieding nu!
28 zwangere dames 16. Moaatje 3e kindje Twis88 1e kindje 7nov12 2e kindje Jose1710 5e kindje 17. Mytsje79 1e kindje Djoon 1e kindje bv 18. Zwanger2014 1e kindje Lieflief, 1e kindje, bv/zh 19. LoveBeyondWords 2e kindje zh/bv Madje 2e kindje Nimou 1e kindje FleurSylvano 2e kindje bv/kraamhotel 20. Vlindertje12 2e kindje zh/fv Jolin 1e kindje tb/bv Happyone 3e kindje zh/bv 21. Kim198 2e kindje Lw85 Ladyshira 2e kindje 22. DorienB 23. 24. Koali 1e kindje 25. Beapy81 4e kindje Hippydepippy 1e kindje, tb/bv Tijm 1e kindje Tetta 2e kindje zh/bv 26. Kahlan83 1e kindje Hanneke88 2e kindje 27. Pebble 1e kindje 28. Espoir 1e kindje Baukje1985 2e kindje zh/waarschijnlijk fv Remoon 1e kindje 29. 30. 31. Jongens: Meisjes: Vlindertjes:4 Afspraken lijst: 05-11 FleurSylvano nekplooimeting 07-11 Baukje1985 termijnecho 20-11 Lieflief 2e controle, hartje luisteren 27-11 djoon vk 05-12 FleurSylvano Geslachtsbepaling 26-12 djoon 20weken echo 30-12 FleurSylvano 20 weken echo
Fijn Fleur ! Lekker genieten nu een hoop inwendige echo 'S zo te lezen .. Bij ons 2 keer uitwendig en dat vind k niet zo erg zag m al lekker wiebelend in m'n buik ! Ik het bui oil gekregen van m'n schoonzus maar smeer het nog niet . Vandaag verteld aan m'n collega's , dat is wel fijn ! En 8 nov nekplooimeting. Bloed gisteren meteen laten prikken want ik ben echt een schijtluis daarin .. Gaan jullie ook een combinatie test laten doen ?
Helderrood bloed.. Niet heel veel maar wel gewoon echt bloed-bloed. Ik vind het even eng. Heb geen krampen ofzo... Heeft iemand geruststellende woorden voor me?.. Als het morgen nog bloedt bel ik de vk. Kan wel janken, dit hoort niet!
Hoeveel bloed verlies je hippy? Als het een klein beetje is kan het ook een vaatje zijn aangezien je vagina steeds beter doorbloed word.. Bij veel bloedverlies zou ik toch de verloskundige of huisartsenpraktijk bellen die hebben daar meer verstand van en kunnen je waarschijnlijk goed gerust stellen. Dit scheelt weer een nachtje niet slapen.
Dankjewel Nimou! Ik denk dat het een bloedvaatje is. Het is niet veel, alleen elke keer als ik ga plassen is het rood bij het afvegen. Heb ook geen buikpijn en ben (na van de eerste schrik bekomen te zijn) ook niet heel ongerust. Adem in, adem uit
Hippy: Heb je kort geleden seks gehad, hoestbuien, niesbuien of harde ontlasting? Dat kan voor het knappen van een vaatje zorgen. Als het wat meer is zou ik ook gewoon bellen! Ook al heb je geen krampen! De vk is (bij mij althans) de enige die me echt gerust kan stellen. Sterkte meid!
Wat vervelend hippydepippy !! Die onzekerheid is super naar ! Ik zou even de VK bellen , dan ben je misschien wat meer gerust gesteld .
@hippydepippy, dit heb ik bij Milan ook aantal keren gehad en bij deze zwangerschap ook.. Kan heel goed een bloedvaatje zijn.