16 t/m 31 mei 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Moaatje, 3 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    Vanmorgen zegt mij man over een paar dagen ben je toch 10 weken? Ik zo nee ben nu 10 en een half.. Mannen houden het echt niet bij hè.

2. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Grappig is dat he Hanneke?
    Soms heeft mijn man ook geen idee :D

3. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Mijn man weet bijna nog beter dan ik hoe lang ik zwanger ben, haha.

Ik zit helemaal te stuiteren. Ik heb net een afspraak gemaakt voor de geslachtsbepaling. 2 december gaan we te horen krijgen of we een zoon of een dochter krijgen, WHAAAA!!!! Dat is echt al snel :D:D:D Ik vind het nu al zo leuk :)

4. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    28 zwangere dames

16.
    Moaatje 3e kindje
    Twis88 1e kindje
    7nov12 2e kindje
    Jose1710 5e kindje

17.
    Mytsje79 1e kindje
    Djoon 1e kindje bv

18.
    Zwanger2014 1e kindje
    Lieflief, 1e kindje, bv/zh

19.
    LoveBeyondWords 2e kindje zh/bv
    Madje 2e kindje
    Nimou 1e kindje
    FleurSylvano 2e kindje bv/kraamhotel

20.
    Vlindertje12 2e kindje zh/fv
    Jolin 1e kindje tb/bv
    Happyone 3e kindje zh/bv

21.
    Kim198 2e kindje
    Lw85
    Ladyshira 2e kindje

22.
    DorienB

23.

24.
    Koali 1e kindje

25.
    Beapy81 4e kindje
    Hippydepippy 1e kindje, tb/bv
    Tijm 1e kindje
    Tetta 2e kindje zh/bv

26.
    Kahlan83 1e kindje
    Hanneke88 2e kindje

27.
    Pebble 1e kindje

28.
    Espoir 1e kindje
    Baukje1985 2e kindje zh/waarschijnlijk fv
    Remoon 1e kindje

29.

30.

31.

Jongens:
    Meisjes:
    Vlindertjes:4

Afspraken lijst:

05-11 FleurSylvano nekplooimeting
    07-11 Baukje1985 termijnecho
    20-11 Lieflief 2e controle, hartje luisteren
    27-11 djoon vk
    02-12 Lieflief Geslachtsbepaling
    05-12 FleurSylvano Geslachtsbepaling
    26-12 djoon 20weken echo
    30-12 FleurSylvano 20 weken echo

5. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Hippy hoe is het nu?
    Haha vriend weet het ongeveer maar bijhouden zoals ik dat doe doet hij niet :p Ik ben elke maandag een week erbij leuk begin van de week ;)

6. djoon

djoon Niet meer actief

Haha mijn vriend weet het ook allemaal niet hij zei gisteren ik last me verassen haha.
    Ik zei nou tis toch handig als je weet hoe je een luier moet verschonen zegt ie dat kan jij toch. Haha ik zei nou ik ben kapot dan daar onder en ik doe helemaal niks alleen voeden;) haha

Maar ik vind het wel moeilijk om vriend n erbij te betrekken! Hij snapt echt niet hoe ik me voel en dat is niet bepaald lekker. Dat is wel eens lastig hebben jullie dat ook?

7. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Ja was het maar zo dat mannen wisten hoe wij ons voelen! Helaas weten ze dat niet en kunnen ze dat ook niet weten dus kwalijk nemen kan je het ze niet. Maar probeer er rustig over te praten en vertel wat jij voelt door de dag heen, zo moe dat je duizelig bent, kotsmisselijk zodra ik iets sterks ruik, borsten kunnen niet zonder bh zo''n pijn doen ze leg alles uit en vraag of hij wat meer van je over wil nemen :)

8. djoon

djoon Niet meer actief

Ja deed ik gisteren ook en toen zei hij ik ben trots op je. En toen moest ik janken haha:)

9. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hippy. Bij mijn eerste zs heb ik in week 14 heel veel helderrood boed verloren. De wc pot lag vol toen ik s'ochtends naar de wc ging. Denk je dat je de 12 weken voorbij bent krijg je dat...
    Meteen de vk gebeld en kon langskomen. Vl vroeg waar ik me druk om maakte want een mk kon je toch maar tot 12 weken krijgen (mannen!).
    Durfde niet op het scherm te kijken totdat de vk zei doe je ogen maar open alles is goed! Mij hebben ze toen ook op blaasontsteking gecontrolleerd omdat ik dus niet zeker wist of het uit mijn vagina of uit mijn blaas kwam. Ik had geen blaasontsteking en waar het nou vandaan kwam is nog steeds een raadsel maar het hoeft dus echt niks te betekenen!!!

10. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL

die van mij had met 5 wk iemand verteld dat ik zwanger was en toen degene vroeg hoelang had ie gezegd een week of 11....

11. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Ik heb me zojuist aangemeld voor kraamzorg. Kreeg de tip van iemand om dat toch al met 10 weken te doen, omdat het sommige regio's anders erg lastig is om nog kraamzorg te krijgen. Het is maar goed dat iemand dit tegen me zei, want ik had geen idee. Het is de eerste baby voor ons, waarschijnlijk had ik hier pas aan gedacht met 30 weken ofzo :)

12. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Hihi moet toch wel voor de 15 weken ja!
    Erkennen denk je daar ook aan als je niet getrouwd bent?

13. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat moet ik dan ook maar weer eens gaan doen. Kan me niet herinneren dat ik dit al zo vroeg gedaan heb de vorige zs

14. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    Moet ook nog kraamzorg regelen idd ! M'n vriend en ik gaan in december trouwen dan is alles geregeld als je de baby er is :) hij helpt wel goed mee met dingetjes kopen en in orde maken maar raakt m'n cadeau " help ik heb m'n vrouw zwanger gemaakt" niet aan , haha ach ja mannen ej ;)

15. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Ik heb van de week idd ook al de kraamzorg geregeld. Wij zijn getrouwd dus dat maakt het wel makkelijker.
    Ik heb vanmiddag weer 2,5 uur geslapen en ben nog steeds een beetje moe. Ik kan niet wachteb tot de energie weer een beetje terug komt. Morgen viert ml zijn verjaardag en ik moet zelf 's middags nog weg. Ik word al moe als ik aan morgen denk. Nou ja, dat zie we morgen wel weer.

16. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier zijn we erover na aant denken om te trouwen. Gewoon op een maandmorgen voor de wet "stiekem". Hebben altijd nooit willen trouwen maar ik stoor me eraan dat mijn dochter nu een andere achternaam heeft als mij en idd is het dan ook meteen allemaal geregeld met de baby straks. Want de zeggenschap over de oudste heeft ie nog steeds niet geregeld bij de rechtbank...

17. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    Wij gaan ook gratis trouwen , niks mis mee toch is alles meteen geregeld . Daarna wel lekker lunchen ofzo met de familie

18. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Zo lekker veel gekletst weer! Bloeden is bijna gestopt, het is heel weinig nog vandaag en is al wat bruiner, is nog bloed van gisteren dus. Gelukkig!

Hier heb ik Koen een zwangerschapsapp speciaal voor papa's laten downloaden. Zo weet hij precies hoe ver "we" zijn en krijgt hij wekelijks een tip (bv zeg niet dat je vrouw dik is maar dat ze al een mooi buikje begint te krijgen ;)). Echt perfect!

Kraamzorg moet ik ook nog regelen maar stap volgens jaar over op een andere zorgverzekering ivm vergoeding.. Kan evengoed wel toch? Wat een gedoe! Erkennen etc moeten we ook nog regelen. We mogen wel een to do lijst maken!

19. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga denk ik ook overstappen naar een andere verzekering of iig mijn verzekering opwaarderen. Heb ik bij de eerste ook gedaan alleen was ik toen vergeten om het weer terug te draaien (ze is in december geboren) dus heb voor niks nog een jaar extra betaald

20. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Ik zit op dit moment bij Menzis extra verzorgd 3 en ben aan het kijken waar meer dingen vergoed worden zoals pretecho, maar ook babymassage en andere cursussen. Wij gaan haptonomie volgen vanaf week 21 dit word ook niet vergoed, maar haptonomie zelf wel dus heb ik geregeld met die vrouw dat ze het declareert alleen op mijn naam als Haptonomie en dus niet als haptonomische zwangerschapsbegeleiding echt top dus :) Jullie al enig idee of jullie een cursus gaan volgen??

Deel Deze Pagina