16 t/m 31 mei 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Moaatje, 3 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Hoe heet die app??
    Fijn dat je bloeden minder is! Inderdaad wel gewoon aanvragen dat wordt gewoon overgenomen door je andere verzekeraar.

Oja wij gaan volgende week vrijdag erkenning regelen hebben we alles geregeld kwa administratie!

Behalve die RESPECT studie doen jullie ook aan mee? Ze zei het is alleen een extra buisje bloed dus denk prima, krijg ik allemaal formulieren mee die ik af moet geven bij de 20 weken echo, 2e controle verloskundige, na de bevalling wat opsturen, nu een vragenlijst invullen en opsturen pff.. Maar heb wel weer wat bijgedragen :)

2. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    Gelukkig dat het bloeden bijna gestopt is hippydepippy ! Hihi hoe heet die app ?? Grappig ! Dat met de verzekering moet je wel even goed uitzoeken , omdat je voor het nieuwe jaar de kraamhulp moet doorgeven aan je zorgverzekering ..

3. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Die app heet New Dad. Ik heb toen gezocht op "pregnancy men" geloof ik. Ideaal hoor! Tip van deze week: koop een kadootje voor je vrouw om haar te geven na de bevalling. :D Prima! Haha

Ik zocht nog een onderzoek om aan mee te doen tijdens deze zwangerschap, weet hoe moeilijk het is om zwangere vrouwen te vinden. Maar kon niks vinden! Fleur kan ik mezelf ook opgeven voor die studie? Heb je een website ofzo?

Ja precies daarom moet ik ook overstappen. Mijn vader werkt bij Achmea dus ik denk dat ik hem om hulp vraag. Wil ook zwangerschapsyoga gaan doen dus zou fijn zijn als dat vergoed wordt. En ga kinder EHBO doen.

4. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Al die cursussen enzo vind ik maar onzin. Denk niet dat je er echt wat aan hebt maar dat is mijn mening.

5. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    Thnx zal m eens downloaden ! Ik ga ook op yoga , m'n schoonzus heeft hier heel veel aan gehad . En lijkt me ook wel gezellig tussen allemaal dikke buiken :) wel handig hippy , dan kan je pa je goed helpen daarmee ! Ik ga niet overstappen van verzekering maar misschien wel van pakket , even kijken nog welke het meeste dekt .

6. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw

Dat gaat via de verloskundige, heb je al bloedgeprikt voor de verloskundige?

7. hippydepippy

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Nee, geloof dat ze dat dinsdag gaan doen.. wauw moet deze keer echt beter gaan luisteren ipv wegdromen na de echo hahaha

8. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Hihi je krijgt de vraag of je mee wilt doen aan de respect studie is gewoon een extra buisje bloed naast de standaard HB-Glucose enzo. Iniedergeval zo ging het bij mijn verloskundige :) En tijdens de 20 weken echo wordt er 1 of ander iets extra opgemeten. Het hele onderzoek is om te kijken of het te voorspellen valt of je zwdiabetes krijgt..

9. happyone

happyone Niet meer actief

ik heb al jaren de verzekering van cz.. zit genoeg in wat ik echt nodig heb.

hier ook niet getrouwd..maar de kinderen dragen wel zijn achternaam. is makkelijk te regelen bij de gemeente.

wij zouden 1-04-2014 gaan trouwen..stiekem!! maar zie me dat nu niet doen als ik zwanger ben.

verder is manlief heel erg betrokken bij de zwangerschap.. leeft erg mee en zorgt extra voor me

10. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn dochter heeft ook de achternaam van mijn vriend maar ik dus niet!!!

11. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Hierbij de eerste buikenfoto :) wel zonder gezicht want zit sinds 2 dagen onder de puistjes jullie ook?

12. blues

blues Actief lid

29 jun 2011
    370
    6
    18
    Aardig buikje al zeg! Bij mij nog niet hoor! Ik ben weer zo moe nu pfff, gister lag ik om 20.45 waardoor ik vannacht wakker heb gelegen en vanochtend vroeg op was.. Vanavond proberen op te blijven, zal wel moeilijk worden, alleen thuis vanavond :( Dat het zo vroeg donker word helpt bij mij ook niet mee.. Ik merk wel dat de andere klachten langzamerhand minder worden daar ben ik erg blij mee!

13. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Woow fleur dies echt al huge. Mijn buik is nog steeds plat, ofja plat..... Heb iig geen babybuik.

Mijn gezicht is al drama sinds mijn mirena verwijderd is in februari

14. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Wat vervelend dat je zo moe bent! Bij 15 weken was het bij mij helemaal weg, Nu trouwens nergens last van..

15. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Tis wel m'n avondbuik , in de ochtend veel minder groot. Baarmoeder zit inmiddels ook boven het bot :)

16. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar mijn buik is savonds ook niet dikker als sochtends. Terwijl ie in t begin evkt dik was is ie nu weer gelrompen

17. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Komt vast vanzelf :)

18. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja bij de eerste begon t ook pas met 20 weken. Dachg dat t nu hard kijk en toen was ie ineens weer weg haha

19. djoon

djoon Niet meer actief

Woow nou zo'n buik heb ik denk ik met 9 maanden hahah bij me mama zagen ze het niet eens dat ze zwanger was zo'n kleine buik had ze!:0
    Nou ik zorg er wel voor dat ze wat zien haha ik loop nu al soms express met me buik naar voren haha en vriend en ik zien dan echt al een kleine zw buikje:) mja mijn baarmoeder moet helemaal naar voren komen en dat zal nog wel lang duren denk ik:(

Verder ben ik ook echt minder moe:) wel nog erg misselijk! Dat kwaaltje mag ook snel weg van mij;)

20. hippydepippy

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Ahhh echt een mooi zwanger buikje al! Ik ga morgen weer foto maken. Kwaaltjes zijn bij mij ook zo goed als weg, alleen moe nog steeds. En ik laat zo veel scheten! Lijk wel een vent! Was vandaag bij me ouders en er was nog meer bezoek dus hield me in en nu heb ik zo erge buikpijn! Kon bijna niet rechtop staan net :S Dus laat ze thuis weer lekker vliegen hoor :D

Deel Deze Pagina