16 t/m 31 mei 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Moaatje, 3 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    Hihi sja beter scheetjes laten dan buikpijn hebben toch ? M'n kwaaltjes zijn ook zo goed als weg . Kan eindelijk weer fatsoenlijk eten jeeh :) wel nog veel moe . Mooi buikje !

2. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha hippy. Dat had ik in t begin toen mijn buik zo opgeblazen was. Een en al luht geloof ik.

3. Moeder van Rick

Moeder van Rick Actief lid

23 jan 2012
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik wil me ook graag melden!
    Ik de moeder van Rick, ben 30 jaar.
    Ik ben 10 weken zwanger van de 2e
    Ik ben 29 mei 2014 uitgerekend ( hemelvaartsdag) ik weet dan in ieder geval dat iedereen vrij is, leek me wel zo handig ;)

Bij de eerste ben ik met 31 weken bevallen, reden onbekend.
    Ik loop nu bij de gynaecoloog en moet om de paar weken weer langs komen, ik krijg over een aantal weken wekelijks progesteron prikken ter voorkoming van weer een vroeggeboorte.

Als jullie meer willen weten van mij hoor ik het wel.

Groetjes

4. djoon

djoon Niet meer actief

Welkom moeder van rick! Hoop dat dezd beeb wat langer blijft zitten!!

5. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom mvr, hoe oud is rick? Fijn wel dat ze je nu goed in de gaten houden. Hopen dat het werkt!

6. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    Hoi moeder van Rick ! Gezellig dat je er bent ! :)

Hoe gaat het verder met iedereen ? Moet eerlijk zeggen , de weekenden zijn wel anders zo ! Echt wennen om op stap te gaan zonder alcohol en zonder te roken . Iedereen om me heen zegt dan leuk : " oh dan zet je vast een knop om en is het veel makkelijker !" Uh nee .. ! Tuurlijk ga k niet drinken / roken want ik wil t beste voor de kleine frummel , maar vind dit echt niet altijd even makkelijk ofzo .. Ben ik de enige die zo denkt of hebben jullie dat ook wel eens ? ;)

7. djoon

djoon Niet meer actief

@tijm, oow nee ik rook zelf niet vind ik heel vies maar alcohol ruikt zoo lekker haha ik heb vorige week een kwartier aan vl zijn biertje gesnoven hahaha moet binnekort is die 0% kopen iemand ervaring med?

8. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    Ben dan niet de enige gelukkig ;) vooral rosé D Anjou mis ik enorm ! Of likeur 43 .. Jam !

Djoon, de 0.0 rosé bier is erg lekker ! Ook de 0.0 witbier is goed te doen . De alcohol vrije radler biertjes vind ik niet zo lekker en alcoholvrije rosé vind ik echt enorm smerig ! Heb de rest van de fles weg gegooid .

9. blues

blues Actief lid

29 jun 2011
    370
    6
    18
    De sigaretjes mis ik ook heel erg, gelukkig niet de enige:) Als ik niet zwanger had geweest had ik allang weer begonnen. Op de dag van me positest ben ik direct gestopt, de afgelopen week heb ik er wel last van. Alcohol mis ik niet echt, dronk toch al niet vaak. Alleen met uiteten en dadelijk met kerst en oud en nieuw denk ik.

10. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Qua roken kan ik heel makkelijk de knop omzetten. Bij de eerste ook gedaan, heb er ook helemaal geen behoefte aan. Vorige zs heb ik veel wieckse rose 0,0 gedronken ook als ik naar t cafe ging maar heb sinds ik mama ben geen behoefte meer om op stap te gaan. Vind avondje kroeg wel leuk maar is toch anders als je dan sochtends weer vroeg op moet en lig eerlijk gesegd net zo lief op de bank. Denk dat t straks met de feestdagen wel lastig gaat worden die heb ik vorige keer niet zwanger meegemaakt.

11. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Gisterenavond verjaardag van ml gehad. Ik ben aan de bavaria 0.0 gegaan, gewone variant. Ik vond hem erg lekker, misschien wel lekkerder als gewoon bier. Roseetjes mis ik ook wel.
    Met roken ben ik gelukkig 2,5 jaar geleden gestopt, maar dat kan ik nog steeds wel eens missen. Het wordt wel anders het verlangen. Houd vol dames!!!!!

12. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Ik was gisteren wat aant drinken met vriendinnen en zij gingen de eerste ronde ook netjes aan de cola maar daarna bestelden we bitterballen en toen gingen zij aan de witte wijn... Ik maar met een smoesje dat ik zo moest rijden aan de spa rood gegaan. Zucht, toen miste ik het wel hoor! Maar kan er verder goed afblijven.
    Laatst heb ik Jillz 0% gedronken, die was ook erg lekker! Ga van de week denk alcoholvrije wijn halen, dan kan ik vrijdag als m'n vriendinnen komen eten ook gezellig 'mee drinken'... Soort van.
    Ga het m'n vriendinnen vrijdag trouwens vertellen en ik heb er zoooooo veel zin in :D:D:D

13. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    Spannend hippy ! Vond het erg leuk om het aan m'n vriendinnen te vertellen :) bij ons weet nu iedereen het , dus hoef niet meer stiekem te doen met het stappen dat is wel fijn ! De feestdagen gaan idd lastig worden , niet alleen met het niet drinken maar ook met die 100 lekkere dingen die we niet mogen eten :( maar ja volgend jaar maar flink inhalen dan :D met een baby met een kerstmutsje op erbij :D

14. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    Die wijn vond ik trouwens echt heeeeeel vies hippy .. 0.0 bier wel lekker :)

15. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Ik heb het vooral lastig met roken. Een drinker ben ik toch al niet dus dat kan ik heel makkelijk laten staan. Maar de geur van een sigaretje....heerlijk. Ik hoop wel dat dat makkelijker gaat worden de komende paar maanden. Ik rook echt niet meer, maar heb het er zeker nog wel lastig mee.

16. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Hier laatst wel een Shandy op wist niet dat er serieus alcohol inzat oepsie. Hier sinds 4 dagen gestopt met roken schaam me diep maargoed beter laat dan nooit. :)

17. blues

blues Actief lid

29 jun 2011
    370
    6
    18
    Volhouden fleursylvano! Goed dat je nu nog wel stopt.

18. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Ik heb net aan een cliché over zwangerschap voldaan, ik heb een half potje augurken op. Mjammie.
    Hebben jullie nog bijzondere eetgewoonten? Of lekkere dingen?

19. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier geen rare dingen. Sla alleen nogal vaak de chocola af als vl me een stukje wil geven en dat vind hijzelf heeeeeeeeeeeeeeeeel vreemd.

20. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo dronk ik dus de vorige zs vaak Wieckse Rose 0,0. Op een avond zei mijn sm heb je wat van dat Rosebier meegenomen. Vond het maar vreemd smaken... Toen ik het flesje bijna leeg was keek ik op het etiket, had ze de verkeerde meegenomen, gewoon mét alcohol!!! Oeps!!

Deel Deze Pagina