16 t/m 31 mei 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Moaatje, 3 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    Ik moet ook in het ziekenhuis bevallen vanwege medische indicatie.. Het lijkt me best mooi om het thuis te doen maar ook al mocht ik zou ik het niet aan durven.
    + in het ziekenhuis loop ik geen risico dat er heletijd mensen aan de deur staan.
    Morgenochtend heb ik weer een echo :)

2. happyone

happyone Niet meer actief

ik ga ook bevallen in het zhuis..moet ook wel vanwege med indicatie maar anders had ik het toch ook gedaan..
    wij hebben morgen ook de nekplooimeting...
    ik heb nog niets gehoord over die test in antwerpen..
    zal het eens opzoeken.

moe heid blijft hier ook helaas..heb al ijzer tabletten gekregen omdat ik bloedarmoede heb gekregen..dus ik hoop dat de medicatie snel gaat werken..
    erg lastig moe zijn en toch denken dat je heel de dag vooruit moet:D

3. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    Ik kies ook voor ziekenhuis , alles in de buurt mocht het nodig zijn . Dat is voor mij een prettig gevoel . Wij hebben vrijdag de nekplooimeting dus ben benieuwd , hopen dat we er geen vervelend gevoel van krijgen .. Anders is Antwerpen niet zo ver weg dus dan kunnen we altijd nog daar de test laten doen .

4. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Hihi die past niet meer dus heb ik open aan.

Jaa daar is ze hoor Kletskoek eindelijk :D

*gaat even bijlezen*

5. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Ik ga voor een thuisbevalling. Ben altijd erg van het mensen niet willen (durven) 'lastig' te vallen en weet zeker dat ik me thuis veel fijner en vrijer voel. En als we alsnog naar het ziekenhuis moeten is dat hier 5 minuten rijden vandaan dus dat komt ook wel goed.
    Zo echo! Heb er zin in :D

6. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Hier ga ik bevallen in het kraamhotel, 3 minuten van de verloskamers van het ziekenhuis mocht het nodig zijn.
    Vandaag de nekplooimeting die was 1.6 mm dus prima! Volgende week de echte uitslag. En het hartje gehoord blijft bijzonder!
    Hier niet de NIPT omdat we het gewoon veel te duur vinden helaas. Ja kletskoek hier ook gisteren gespuugd in een broodzak bij de supermarkt hihi.

7. hippydepippy

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Hier is onze mini dan! De armpjes zaten de hele tijd voor z'n gezichtje en de beentjes hoog opgetrokken. Ook nog even tussen de benen gekeken maar er was nog niets te onderscheiden. Mini draaide op het eind de rug naar ons toe, zó leuk om te zien,hij was het nu al zat haha :) Ook nog heel eventjes 3D gekeken. I love onze verloskundige! Voorzichtig vooruit gezet naar 11w6d maar ze houdt obv mijn laatste ongesteldheid nog wel 25 mei aan als uitgerekende datum. Kan van buitenaf mijn baarmoeder zelfs al voelen! Grappig :) Ik ben gelukkig :)

8. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    Super mooie echo hippy !! Denk dat k maar ga overstappen naar jou verloskundige want die maakt veeeeeeel mooiere beelden dan die van ons !

9. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    @ hippy wat een prachtige duidelijke foto!
    Hier die van ons vandaag bij de Nekplooimeting NUB is een jongen lijkt het vind het maar lastig.

10. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Prachtige echo hippy! Idd veel duidelijker dan de echo's van mijn vk...

11. hippydepippy

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Ja knap he! Zelfs via blurry skype kon me moeder alles onderscheiden.

Fleur, bij jou zie je ook echt een mini mensje al, echt tof om te zien. Die kaakjes, schattig :D En dat nubben moet ik me ook maar in verdiepen want ik zie echt niks, bij mij ook niet. Maar als zelfs de vk niks durft te zeggen dan hou ik het ook maar op 'het'.

12. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Ja vind het maar eng die kaak en botjes hihi.
    Kan er niks over zeggen bij jou de beentjes zitten opgetrokken, heb je nog een andere foto?

13. jolin

jolin Niet meer actief

Zal morgen even foto plaatsen van mijn echo, duidelijke nub!!!

14. hippydepippy

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    #1174 hippydepippy, 5 nov 2013
    Laatst bewerkt: 5 nov 2013
    Heb nog wel een paar foto's maar die zijn minder dan deze. Ze heeft ook echt tussen de beentjes gekeken maar het lijkt nu nog te veel op elkaar om er wat van te maken zei ze. Maar vind het ook wel leuk om over een paar weken pas te weten te komen. Heb over 2 weken een echo bij een opleidingscentrum dus misschien dan? Krijg een usb met de echo mee dus dan kan ik die gaan bestuderen :)

15. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    Nub ? Waar staat dat voor ? Die term heb k nog nooit gehoord :S

16. hippydepippy

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Moet je maar ff googlen, is het uitsteeksel (nub in het Engels) waaraan je zou kunnen zien of je een jongetje of een meisje krijgt.

17. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die hele nub-theorie heb je niks aan als je het mij vraagt. Je hebt toch geen zekerheid nog dus je weet eigenlijk evenveel als wat je nu weet.
    Maar Hippy idd wat een mooie echo!

18. djoon

djoon Niet meer actief

Mooie echo's:)

Hier wil ik ook geaag in het kraamhotel! Vl wil niet thuis hij kan niet tegen bloed en voor hem voelt dit dan veiliger

19. jolin

jolin Niet meer actief

Echo's 12 weken.

Foto 1 zie je de NUB

Bijgevoegde bestanden:

20. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Als de theorie klopt zou dit een jongetje moeten worden, toch Jolin? Heb me er nog niet heel erg in verdiept, maar het is zeker een duidelijke foto :)

Deel Deze Pagina