690,- exact! En je kan na de uitslag opvragen of je baby een jongen of meisje is. Die info wordt alleen gegeven als je erom vraagt. Wordt ook vastgesteld. Liefs Mystje
Vanmorgen een echo gehad, alles was goed! Het enige is dat ik antistoffen aanmaak die de baarmoeder door kunnen dringen en dat ons kind net als ik een schilklierafwijking heeft.
Wauw, wat een mooie echo's zijn er voorbij gekomen! Toppie dames. Wij hebben uiteindelijk besloten geen combinatietest te doen, het zou er niets aan veranderen, ik wil het sowieso houden. ML wilde het in eerste instantie wel om een soort van voorbereid te zijn, maar toen hij de kosten hoorde hoefde het toch niet, haha. Hier ondanks de vermoeidheid (waar ik ook echt wel zat van ben) enorm aan het genieten. Ik blijf het zo superbijzonder vinden. Ik ben zo dankbaar, blij enz. Fantastisch.
Lieflief vervelend he die moeheid ! Ik word er ook niet goed van . Heb de hele dag toch 28 kids voor m'n neus die een hoop energie van me vragen .. En heb het ook steeds zo verschrikkelijk koud , zelfs met een deken voor de open haard zit k te rillen . Hebben jullie dat ook ? Morgen de combinatie test , ben vooral nieuwsgierig om die kleine frummel weet te zien
Lieflief wat heerlijk dat je er zo van geniet! Ik vind het ook zó bijzonder dat er zo'n minimensje met alles erop en eraan in je buik aan het groeien is. Heb het nu een paar mensen verteld en iedereen reageert ook zo lief! Kan elke keer wel huilen van geluk (doe ik niet hoor ). Net eindelijk mijn eerste positiebroek gekocht (hemels!), zelfs de mevrouw van de h&m was extra lief. Of misschien is ze dat altijd wel en verbeeld ik me nu dingen @Tijm, ik heb het juist steeds heel warm. Als m'n vriend niet thuis is doe ik de kachel zelfs uit en dan is het hier 18 graden... Terwijl ik normaal zo'n koukleum ben!
Hier vallen me ogen ook rond half 9 savonds dicht, begin het een beetje ongezellig voor me vriend te vinden. Vandaag even geshopt, hydrofiele luiers en washandjes gehaald, en 1 pak luiers toch voor een jongen ga er vanuit dat het een jongetje word, ik geloof in de NUB haha. Wilde voor mezelf positie broeken halen nergens te krijgen hier dus maar online bestellen. Maar welke maat, maat die ik altijd draag wat groter???
Jolin, mij is in de winkel verteld dat je je eigen broekmaat moet kopen. Als je niet heel veel extra aankomt (dus naast babygewicht) zou dit geen enkele probleem moeten zijn.
Zo das zeker wel genoeg, op de uitzetlijst staat 6 volgens mij maar lijkt mij erg weinig. Als het echt zeker een jongen word haal ik er nog een paar in kleur bij.
Oh meiden, zó genant... Was net in de supermarkt een kopietje aan het maken van de echo om aan m'n schoonouders te geven.. Doe ik de klep van dat apparaat open, vliegt de echo er zo achter. Kon alleen van achter de servicebalie gepakt worden dus ik naar die caissière toe.. begin ik zowat te huilen Kind is nog niet eens geboren en ik heb m nu al laten vallen haha zucht.. Hier het resultaat ondanks alle drama
Leuk gedaan zo Hippydepippy. Net even een broek en 2 truitjes besteld bij H&M. Tip voor meiden die daar toevallig ook gaan kijken, kortingscodes 0560 en 1304 gaven mij 15 euro korting!!!
Ik zou gewone maat doen! Heb een prenetal broek gewoon mijn maat maar is nog veelste groot bij me buik en kont:0 haha