Nou wat een geluk heb ik toch! Vandaag voor een consult naar de gynecoloog ivm Hashimoto en dus om te kijken of er nog wat nodig was kwa medicatie, snapte de afspraak al niet helemaal omdat ik allang bij de Internist loop. Maargoed de verloskundige wilde het perse. Het liep al 30 minuten uit en na het gesprek zei ze, wil je nog een echo? We hebben een student die aan het oefenen is! Dus ik heb het hartje weer gehoord en 3 foto's meegekregen en 1 is de beeb aan het duimen! Wat bijzonder toch Zij kwam op 12 weken 4 dagen maar mocht niks veranderen dat was dan weer jammer
Meiden! Wat leuk om jullie berichtjes te lezen. Ik ben even een paar weekjes afwezig geweest. Sorry daarvoor. De miskraam was vreselijk, met name fysiek heel zwaar. De pillen raad ik zelfs m'n ergste vijand af! Maar goed.. Een week later bleek de miskraam volledig. Nu ruim 2,5 week na de mk is ook mijn test sinds vandaag weer negatief. We gaan opnieuw beginnen. De ovatietestwas uiteraard hartstikke negatief vandaag, maar ik blijf voorlopig testen tot ik m'n ei vind. Heb ik in ieder geval wat te doen. Leuk om te lezen dat het jullie goed gaat. Genieten jullie maar van jullie dikker wordende buikjes, vermoeidheid en alle andere kleine kwaaltjes! Hopelijk mag ik snel ook weer. Ik blijf meelezen en ga me vanaf vandaag melden het nieuwe NOD topic. Life goes on! Dikke x Kim
Kim! Wat goed om van je te horen! Wat zal jij een heftige tijd achter de rug hebben.. Knap dat je hier nog mee leest hoor, had het helemaal begrepen als je dat niet getrokken had.. Hoop voor jou dat het snel weer raak mag zijn en dat dat kleintje dan héél lang bij je mag blijven. Dikke knuffel!
@kim, woow wat heftig allemaal! Hoop zo dat je weer heel snel zwanger ben en dat je weer lekker kunt genieten!! Dikke knuffel!!
Kim, geweldig om even wat van je te horen. Ik vind het ontzettend knap hoe je ermee omgaat, wat een lastige tijd moet dit voor je zijn. Ik wens je ontzettend veel succes de komende tijd en ik hoop dat het heel snel weer raak is en dat je er dan volop van mag genieten!
Dapper van je Kim! Een mk wens je idd je ergste vijand nog niet toe, tis een hel om in te zitten... Hopelijk hebben jullie ook snel een mooie plakbeeb. Het kan heel snel gaan Hier gisteren eindelijk de termijnecho gehad. Een prachtig spartelend ukje zagen we <3 zo opgelucht nu! Ben wel naar achteren gezet en kom nu uit op 2 juni als uitgerekende datum. Klopt in mijn opinie niet maar hetzij zo. Graag blijf ik hier wel meeschrijven aangezien deze uk wel eind mei geboren zal worden...
@ Kim wat knap dat je hier nog even wat van je laat horen en respect hoe je ermee om gaat! @ Baukje jij mag gewoon blijven hoor
Veel succes Kim! Hopelijk snel weer zwanger! In aug zelf vmk gehad en daarna gelijk weer raak! Houdt moed! De vervelende kwaaltjes gaan hier langzamerhand weg, heel blij mee! Eindelijk wat energie!
Hoop dat t snel weer raak mag zijn Kim!!! Vanochtend angelsound gescoord via mp, net even zitten luisteren nou gaat tekeer als een sneltrein haha.
Mijn klachten zijn ook officieel weg! Heerlijk, voel me zo goed! Vandaag aan m'n collega's verteld en die zijn helemaal enthousiast Gisteren ook superleuke reactie van m'n nichtje. Heb echt een topweek haha Nu vanavond m'n vriendinnen nog en morgen m'n schoonouders, kijk uit naar hun reacties. En oh oh die positiebroek! Die bewaar ik na m'n zwangerschap voor als ik uit eten ga, hoef je nooit meer een knoop los te doen
Hihi die zitten lekker he! Fijn al die postieve reacties! Even wat anders he, er staat your baby is the size of a plum, wat is een plum?
Dat is een pruim Oow ja ik vind de broeken ook heerlijk zitten morgen krijg ik van me vriendin nog een stapel kijk er nu al naar uit
O dat is raar want in mijn app stond dat dus ook maar die week ervoor was de baby zo groot als een limoen?? Dat klopt niet toch?
Vandaag een leuk nieuwtje, ben samen met me zusje zwanger zij is nu 8 weken. Vind ik wel heel bijzonder lekker samen zwangeren.
samen met je zus zwanger..wat bijzonder zeg..super fijn..geniet er samen van. ben trouwens eerder uitgeteld..datum is nu 18 mei..ben weer naar voren gezet..
Haha wat toevallig ik ben zwanger met mijn beste vriendin/ schoonzusje!!! Zo leuk alles samen delen.. Zij is alleen 28 weekjes 😃
Bij mij in de app staat ook een limoen.. Zal qua lengte wel ongeveer even groot zijn denk! Hier voor zover ik tot nu toe weet met niemand samen zwanger. Maar gelukkig heb ik jullie