16 t/m 31 mei 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Moaatje, 3 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Hoi dames, ben ik weer.
    Ben biet zo veel in dit topic geweest de laatste tijd. Bij een topic als dit vind ik hetaltijd prettig om alles te lezen, en niet en stukje. En wegens drukte tot een paar dagen terug lukte dat steeds niet.
    Maar de rust is terug, dus ik klets graag weer mee.

Zwangerschap verloopt prima. Ben intussen 1 dag vooruit gezet, dus officieel 15 mei utgerekend. Maar uitgaande van de eerste twee zal deze uk ook wel voorbij de 41 weken komen.

2. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Hier samen met een vriendin zwanger die is alleen 33 weken haha.
    Andere vriendin gaat er vanaf januari weer voor na een doodgeboorte dus ook erg bijzonder. Mijn nicht is ook zwanger nu die is nu 19 weken. Dus veel hormonen hier haha.
    Welkom terug moaatje :)

3. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Thnx :)

Hier ook samen zwanger met vriendin. Alleen hoeft zij nog maar 3 dagen...

Maar wie weet. Best kans dat ik een 10 weken zwangere in mijn omgeving heb waarvan ik het pas over 2 weken hoor.

4. jolin

jolin Niet meer actief

Hier nog een collega 10 weken. En een kennis 15 weken dus word hier echt babyboom mei juni.

5. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was samen met mijn nicht zwanger bij de eerste maar dat liep helaas niet zo gesmeerd. Mede door de hormonen knallende riuzie gekregen in het begin van de zs en dat is pas na de bevalling van mijn nicht weer hoed gekomen..

6. djoon

djoon Niet meer actief

Haha wat die hormonen dan wel niet allemaal doen:)

Welkom trg mamootje!

Ik was samen zwanger met schzus maar heeft een miskraam gehad en vind het nu heel moeilijk bij mij. Snap ik wel..

7. speentje2012

speentje2012 Actief lid

3 okt 2012
    474
    0
    16
    zeeland
    Ja ik kan mij hier ook melden. 21 mei uitgerekend. 2e kindje

8. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Cassiere in een supermarkt
    Nieuwegein
    gefeliciteerd speentje!

Ik ben ook niet tegelijk met iemand samen zwanger.
    daardoor voel ik me juist wel 'bijzonder'.

angelsound heb ik vaker over gehoord.
    heb alleen ook gehoord dat dat ook tot ongerustheid kan leiden bij jezelf als je het hartje een keertje niet goed kan horen/vinden.

9. blues

blues Actief lid

29 jun 2011
    370
    6
    18
    Gefeliciteerd speentje, welkom!

10. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier ook niet tegelijk met iemand zwanger. Hoewel me dat wel heel erg leuk lijkt! Ik heb ook al een angelsound in huis. 2x geprobeerd, maar tot nu toe het hartje nog niet gevonden. Dus ben denk ik nog iets te vroeg. Volgende week maar weer een keer proberen. Heb hem niet in huis gehaald als 'geruststelling', maar meer omdat het me gewoon bijzonder lijkt om samen met mijn vriend het hartje te kunnen luisteren.

Welkom Speentje! En gefeliciteerd nog! :D

11. djoon

djoon Niet meer actief

Welkom speentje, en gefeliciteerd!!

12. jolin

jolin Niet meer actief

Gister middag vond ik het hartje vrijwel gelijk. Toen vriend uit werk kwam wilde ik het hem natuurlijk ook laten horen, geen hartje te vinden. Savonds later nog eens en toen vond ik m weer, had toen volle blaas scheelt denk ook.

13. djoon

djoon Niet meer actief

Leukk ik wil eigenlijk ook zo'n dopler maar miss ook weer niet haha ik twijfel!
    Bij mij helpt het juist niet wen volle blaas omdat me baarmoeder nog te ver naar achter ligt

14. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mag hier een doppler van een vriendin lenen. Bij de eerste niet gebruikt.

15. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Hier het hartje nog niet kunnen vinden maar ben ook te ongeduldig denk ik :p Ik wacht gewoon nog even :)

16. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    Hoi hoi allemaal ,
    Hier geen doppler gekocht , ben bang dat als k niks hoor in de stress schiet ! Combinatie test was super , mooie echo gehad en allemaal kansberekingen van 1 op 16.000 en zelfs 1 op 60.000 . Er was bij mij ook een stagiaire die even mocht oefenen dus ook nog langer kunnen gluren !

Even een vraagje .. Ik ben sinds ik zwanger ben alleen maar afgevallen :S nu zelfs al 4,5 kilo ! Terwijl k wel gewoon eet en snoep enz .. Oké wel minder dan normaal ( gewoon minder eetlust ) en drink natuurlijk geen bier meer maar vind t toch wel gek .. Is dat bij jullie ook ?

17. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Is niet erg zolang je maar genoeg vocht binnenhoudt , dus niet overmatig moet spugen/diarree. Aankomen komt vanzelf. Mocht je nou echt veel afvallen even de verloskundige bellen :)

18. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Cassiere in een supermarkt
    Nieuwegein
    ik ben nog niks afgevallen.
    heb ook totaal niet hoeven overgevn.

19. djoon

djoon Niet meer actief

@tijm, nou hier al 2 kilo aangekomen:0 komt denk ik voornamelijk door me borsten daar zit zowieso een kilo! Ik wel enorm moeten spugen maar toch steeds wat gegeten en gedronken

20. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Joehoe. Hier is 2e trimester begonnen :-D:-D:-D:-D

Ik ben al binna 4 kilo aangekomen. Volgens mij zit het hem in vocht vast houden en niet kunnen poepen. Ik snoep niet veel ofzo.

Deel Deze Pagina