Hoi dames, ben ik weer. Ben biet zo veel in dit topic geweest de laatste tijd. Bij een topic als dit vind ik hetaltijd prettig om alles te lezen, en niet en stukje. En wegens drukte tot een paar dagen terug lukte dat steeds niet. Maar de rust is terug, dus ik klets graag weer mee. Zwangerschap verloopt prima. Ben intussen 1 dag vooruit gezet, dus officieel 15 mei utgerekend. Maar uitgaande van de eerste twee zal deze uk ook wel voorbij de 41 weken komen.
Hier samen met een vriendin zwanger die is alleen 33 weken haha. Andere vriendin gaat er vanaf januari weer voor na een doodgeboorte dus ook erg bijzonder. Mijn nicht is ook zwanger nu die is nu 19 weken. Dus veel hormonen hier haha. Welkom terug moaatje
Thnx Hier ook samen zwanger met vriendin. Alleen hoeft zij nog maar 3 dagen... Maar wie weet. Best kans dat ik een 10 weken zwangere in mijn omgeving heb waarvan ik het pas over 2 weken hoor.
Ik was samen met mijn nicht zwanger bij de eerste maar dat liep helaas niet zo gesmeerd. Mede door de hormonen knallende riuzie gekregen in het begin van de zs en dat is pas na de bevalling van mijn nicht weer hoed gekomen..
Haha wat die hormonen dan wel niet allemaal doen Welkom trg mamootje! Ik was samen zwanger met schzus maar heeft een miskraam gehad en vind het nu heel moeilijk bij mij. Snap ik wel..
gefeliciteerd speentje! Ik ben ook niet tegelijk met iemand samen zwanger. daardoor voel ik me juist wel 'bijzonder'. angelsound heb ik vaker over gehoord. heb alleen ook gehoord dat dat ook tot ongerustheid kan leiden bij jezelf als je het hartje een keertje niet goed kan horen/vinden.
Hier ook niet tegelijk met iemand zwanger. Hoewel me dat wel heel erg leuk lijkt! Ik heb ook al een angelsound in huis. 2x geprobeerd, maar tot nu toe het hartje nog niet gevonden. Dus ben denk ik nog iets te vroeg. Volgende week maar weer een keer proberen. Heb hem niet in huis gehaald als 'geruststelling', maar meer omdat het me gewoon bijzonder lijkt om samen met mijn vriend het hartje te kunnen luisteren. Welkom Speentje! En gefeliciteerd nog!
Gister middag vond ik het hartje vrijwel gelijk. Toen vriend uit werk kwam wilde ik het hem natuurlijk ook laten horen, geen hartje te vinden. Savonds later nog eens en toen vond ik m weer, had toen volle blaas scheelt denk ook.
Leukk ik wil eigenlijk ook zo'n dopler maar miss ook weer niet haha ik twijfel! Bij mij helpt het juist niet wen volle blaas omdat me baarmoeder nog te ver naar achter ligt
Hoi hoi allemaal , Hier geen doppler gekocht , ben bang dat als k niks hoor in de stress schiet ! Combinatie test was super , mooie echo gehad en allemaal kansberekingen van 1 op 16.000 en zelfs 1 op 60.000 . Er was bij mij ook een stagiaire die even mocht oefenen dus ook nog langer kunnen gluren ! Even een vraagje .. Ik ben sinds ik zwanger ben alleen maar afgevallen :S nu zelfs al 4,5 kilo ! Terwijl k wel gewoon eet en snoep enz .. Oké wel minder dan normaal ( gewoon minder eetlust ) en drink natuurlijk geen bier meer maar vind t toch wel gek .. Is dat bij jullie ook ?
Is niet erg zolang je maar genoeg vocht binnenhoudt , dus niet overmatig moet spugen/diarree. Aankomen komt vanzelf. Mocht je nou echt veel afvallen even de verloskundige bellen
@tijm, nou hier al 2 kilo aangekomen:0 komt denk ik voornamelijk door me borsten daar zit zowieso een kilo! Ik wel enorm moeten spugen maar toch steeds wat gegeten en gedronken
Joehoe. Hier is 2e trimester begonnen :-D:-D:-D:-D Ik ben al binna 4 kilo aangekomen. Volgens mij zit het hem in vocht vast houden en niet kunnen poepen. Ik snoep niet veel ofzo.