Hier ook tot nu toe 1 kilo lichter, terwijl ik nooit over hoef te geven en eigenlijk meer eet dan voorheen. Denk dat het toch te maken heeft met dat mijn lichaam meer energie verbruikt nu met de kleine erbij. En het aankomen gaat vanzelf nog wel komen Vandaag weer met de angelsound geprobeerd en dit keer wel het hartje gevonden! Bijna gelijk. Wat een heerlijk geluid. Als ik iets naar rechts ging, hoorde ik mijn eigen hartslag en dan weer terug de snelle hartslag van de kleine.
Ik begin een buikje te krijgen verder niet dikker op benen enzo.. Geen idee hoeveel ik aangekomen ben, voor de zwangerschap ging ik ook nooit op de weegschaal.. Ik voel me prima en dat is het belangrijkste!
Toevallig vandaag op de weegschaal gaan staan en weeg een kilo minder dan voor de zwangerschap. Mijn toeten wegen zeker een kilo meer dus ook alleen maar afgevallen. Niet veel hoeven spugen nog maar heb ook niet veel trek. Vrat voorheen als een bouwvaker, schepte altijd 2x op en nu krijg ik nog nieteens een half bord leeg. Bij de eerste 8 kilo afgevallen
Gek eigenlijk dat het bij iedereen zo anders is ! Heb ook niet hoeven spugen , denk dat t komt door geen alcohol te drinken en kleinere porties te eten .. Hier ook al een beetje een buikje , vooral in de avond ! M'n vriendinnen willen nu allemaal al voelen haha .
Hier ook nog helemaal geen buik. Heb normaal 38 in mijn broeken en gisteren een broek gekocht die ik liever in 36 had gekocht maar die hadden ze niet. Echt bizar.
Hoi meiden, heb een drukke week gehad en het forum niet bij gehouden. Heb direct een achterstand van 10 pagina's... Komt wel weer. Ik heb deze week.zwangerschapsbroeken aangehad. Heerlijk! En het grappige is dat ik me daarom ook weer een stukje meer zwanger voel. Mijn buikje begint wel te komen nu. Iemand die me niet kent zal het niet zien, maar anderen wel een klein beetje. Ik vind het heerlijk om over die 3maandengrens te zijn. Het voelt nu zo veel echter en zekerder!
Ja het voelt wel echter! Maar wat ben ik onzeker zeg! Ik voel me s'ochtends een stuk minder misselijk me borsten zijn iets minder gevoelig. Pff dat maakt mij dan weer ontzettend onzeker!
Hallo Allemaal, Hier 1 kilo afgevallen, maar mijn oude broeken pas ik al lang niet meer hoor! Allemaal door de opgezette darmen . Hopelijk kan ik het aankomen beperken, maar moet eigenlijk toegeven dat ik net in mijn lunchpauze toch maar een patatje ben gaan halen (had daar al drie weken zo'n trek in) vandaag echt aan mezelf toegegeven. Verder voel ik me ook niet op en top zwanger. Had al sinds het begin niet veel last van kwalen, maar ik blijf het iedere keer maar spannend vinden tot de volgende echo!. Als ik de kleine dan zie bewegen ben ik weer wat gerustgesteld. Ik vind het toch raar dat je het niet iedere dag in de gaten hebt dat er wat in je groeit! Op 27 november mag ik weer voor de 16 weken echo! Mystje
Wat grappig! Ik mag ook 27 november weer voor een echo. Ik vind het ook nog steeds gek dat je (nog niet) iedere dag merkt dat je toch echt een groeiend mensje in je buik hebt. Maar soms voel ik dan toch ineens zo'n soort zwaarder gevoel in m'n buik en dan denk ik weer: ja ik word toch echt mama.
Hier vandaag met mijn moeder aan het shoppen geweest. We hebben in november 2 bruiloften en moest echt wat nieuws hebben, al mijn oude jurkjes passen niet meer. Gelukkig ben ik erg goed geslaagd, al zeg ik het zelf Daarnaast ook nog nieuwe bh's en 2 warme vesten, die had ik nog niet. Heerlijk. Ben echt super blij. Helaas wel flink wat centjes lichter, maar dat zat hem vooral in de feestoutfit. Dat mag dan ook wel. Het zijn bijna allemaal kleren die je ook wel aan kan als je niet zwanger bent, dus erg leuk. Ik zal morgen kijken of ik een foto kan posten.
Ik heb vandaag mijn eerste zwangerschap kledingstuk gekocht. Een onderbroek haha. Had het elastiek van een andere in mijn buik staan.
Oh hahaha hier moest ik even heel hard om lachen Wonderlijk he wat je allemaal ineens niet meer past! Ik ben de afgelopen week ineens afgevallen Denk dat het komt doordat ik nu echt meer energie verbruik en nog steeds hetzelfde eet als eerst. En ook ik vind het wonderlijk dat er gewoon een mensje in me groeit terwijl ik het zelf af en toe bijna (BIJNA!!) vergeet.. Kan echt niet wachten tot je het echt kan zien want ik zat mijn buikfoto's te kijken en die zijn al vanaf week 8 hetzelfde. Wij hebben het afgelopen weekend EINDELIJK aan iedereen verteld. De reacties waren zó lief! Mijn schoonzusje begon spontaan te huilen haha lieeeef 's Avonds had zij het op facebook gezet (met toestemming) en mijn facebook ontplofte zowat. Zo leuk ik voel me echt even heel speciaal. Ineens wil iedereen op bezoek komen ook. Wel lief hoor! Maar daar gaan mijn vrije dagen
Aah zoo leuk ok ben heel benieuwd ik ben niet zo van alles op fb zetten ben meer een kijker maar dit wil ik toch graag erop zetten wij zetten het er zondag op Ben ook zoo benieuwd
Morgenavond weer naar vk en echo. Ben dan precies 12 weken. Hoop zo dat alles goed is. Kan ik eindelijk adem halen haha
Op facebook een positieve bom gooien is leuk! Ik had binnen 10 minuten geloof ik wel 20 reacties. De onderbroek past niet... Hij is ter groot bij m'n billen... En maat s hebben ze niet bij HEMA dus ga maar wat online bestellen.
Ooh ik baal! Ik dacht al de hele week dta mijn echo vanavond is en nu kijk ik op de lijst is t morgen!!