Ik kan om kwart over 3 terecht. Tis nu donkerrood. Heb met a.s. geluister maar twijfel of t niet mijn eigen hartslag is die ik hoor
Ik vertelde hier laatst toch dat ik het hartje gehoord dit was dus niet zo het was m'n eigen hart! Het hartje van de beeb is echt een galopperend paard gisteren voor het eerst gehoord, heb ik minuten naar m'n eigen hartslag liggen luisteren *schaam*
je moet ver naar beneden zoeken voor de beeb zijn hartslag..net zo boven je schaamhaar ongeveer..je baarmoeder zit daar ongeveer.. het hartslag van je beeb is een stuk sneller..vind het zon stoomtreintjes geluid.. heel bijzonder he!!
Tetta ik duim voor je dat het niks is Ik kan m'n baarmoeder ook best voelen. Tussen m'n schaam bot en navel zit het nu halverwege ongeveer.
Hahaha FleurSylvano! Alles was goed. Geen idee waar het vandaan komt. Als het aanhoud moet ik woensdag naar het ziekenhuis voor inwendig onderzoek
@tetta, aah gelukkig meis miss toch een vaatje of iets.. Pff bloed moet gewoon nu even niet!! DIkke knuffel! @fleursylvano, hahahahaha wat een giller @baarmoeder, ik heb geprikt en gepord en gevoeld maarr ik voel niks hoor.. Kan het zijn dat ie er nog niet is omdat ie beetje naar achter ligt? of voel ik hem wel maar dat ik niet weet dat dat het is. Had hiervoor natuurlijk ook gewoon een harde buik (buikspieren) ik droom ff verder
ja hoor kan goed zijn dat je hem nog niet voelt de bm..zeker als je buikspieren hebt is t lastiger te voelen..nog een paar weekjes en dan voel je hem vast en zeker tetta... meid wat een goed nieuws pffff..laat je maar onderzoeken in het zhuis.. dat stelt je mischien gerust..
Pff Tetta je houdt de spanning er wel in Vervelend hoor, gelukkig doet de baby het er niet minder om. Fleur hahaha oh daar moest ik echt even om lachen. Helemaal verliefd op je eigen hartslag Is ook een wondertje hoor hoe die werkt daar mag je best even van genieten Ja kan toch dat je je baarmoeder nog niet voelt! Het is ook echt nog klein, ik voel m overdag ook niet. Moet er iig echt goed naar zoeken. Ik heb vandaag een positiebroek aan en póef, daar is de babybump! Niet meer te midden. Heb er echt even van genoten
Hier nu nog wel wat bruinverlies maar wordt steeds lichter gelukkig. Nu maar hopen dat t helemaal weggaat en weg blijft. Hoe is t met de rest? Vind t hier zo rustig altijd ben ik niet gewend van mijn 2011 groep!
Oow wat fijn tetta!! We zijn ook niet met heel veel meiden hier miss dat het daarom wat rustiger is Enne hier histeren de angel sound gekregen enne we konden gelijk het hartje vinden. Me mama was erbij en die zei gelijkja hoor dit is hem. e was zo blij dat ze het ook gehoord had echt leuk! De beeb zit bij aan de linkerkant want daar hoorde we het rechts niks haha
Djoon wat super! Maar dat kan iedere keer anders zijn hier zit ie ene keer links dan rechts dan midden.
Hier gaat het weer iets minder, qua energie. Was ik nog zo enthousiast dat het wat beter lijkt te gaan, is het de afgelopen dagen echt prut. Heel veel slapen en nog meer kunnen slapen. Woensdag hebben we controle bij de vk en wil ik dit ook aankaarten of dit echt wel normaal is en hoe ik ermee om moet gaan. Is heet een kwestie van gewoon accepteren en er aan toegeven of juist tegen vechten. Ik weet het niet meer. Ik kan nu al weer op zien tegen de aankomende werkweek. Verder ben ik nog steeds heel blij Ik probeer af en toe of ik wat voel en dan leg ik mijn handen op mijn buik, maar nog niets. Ik wil zo graag een teken van leven. Woensdag horen we iig het hartje, dat is voor het eerst. Ik heb er erg veel zin in.
@lielief lekker laten gaan en aan toegeven, vergeet niet dat je lichaam bezig is met een kindje he. @tetta fijn dat het weer minder is, het is hier wel rustig ja maar klets ookmmee in dat andere topic dus zo blijf je wel bezig haha. Hier morgen alweer 14 weken, nog 18 dagen tot de geslachtsbepaling n wat gaat het toch snel
Met 14 weken iets voelen zou wel heel vroeg zijn lieflief. Hier voelde ik de eerste mst 19 weken. Dat futloze gevoel kan wrl tot 16 weken duren helaas en het weer werkt ook niet echt mee
Deze week krijgen wij de uitslag van de vlokkentest, vind het zo spannend! Dan hoop ik eindelijk naar de roze wolk te gaan en eindelijk te gaan shoppen voor de kleine! Gister zei me oma dat ik dikke billen kreeg en het vast een meisje zou worden.. Ben benieuwd, het geslacht horen we ook gelijk bij de uitslag van de vlokkentest..
hallo dames ja hier ook niet veel te melden..alles rustig aan..energie is er wel alleen de avonden ben ikbrak. gister heeft mijn oudste dochter van 6,5 jaar kleertjes uitgekozen bij prenatal voor de baby. zo lief..ze liep als een groot dametje door de winkel en had een eigen smaak..het zijn 2 schattige pakjes geworden... een staat voor de allerlierfste op op de ander..voor mijn kleine vriendje!! zelf naar de kassa gebracht en in laten pakken.. wat was ik trost. Thuis werd het meteen aan papa geshowd en ging ze hem vertellen hoe hij die kleren aanmoest doen bij de baby hahhahaha hier voelde ik de babys pas rond 20 weken..heb mijn placenta bij alle 3 voor liggen..dus tja..dan duurt het wat langer nou fijne zondag..wij gaan zo naar de sinterklaas intocht groetjes