16 t/m 31 mei 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Moaatje, 3 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Appels

Appels Niet meer actief

@ Kim.. Bij mijn eerste ben ik gelijk naar de vk gegaan..., maar echt na twee bezoeken kon ik naar de gyn..;)

Toen ik hier de ha belde, werd er verder niets gezegd. De assistente was alleen maar geïrriteerd, omdat de afspraak ff niet wilde lukken.. Dan had zijn geen plek of ik geen tijd.. Pfff.. met het slechte been uit bed gestapt denk ik!

Jaa bedankt hoor! Komt vast wel goed..;)

2. djoon

djoon Niet meer actief

@lw85, waah mag je morgen al kijken :) hoop zo dat het er goed uit ziet!

@mvm, is geweest een super posi test. Ik mag over een week beginnen:) en ik mag het bij een depot brengen dus opzich hardstikke fijn:)
    Ze vond me test erg duidelijk voor nog maar 5 weken:0 nu word ik ook nieuwschierig zou het er geen 2 zijn:) haha

3. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.714
    205
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Spannen LW85. Ik ben benieuwd hoeveel het er gaan zijn.

Hier ook het gevoel dat het wel eens een tweeling kan zijn.... Waarom, ik weet het niet.
    Mijn buik is nog steeds behoorlijk opgezet. Ik heb één vriendin die op de hoogte is en was echt verbaasd over mijn buik. Ze zei: Als ik niet beter zou weten zou ik zeggen 16-18 weken :$:$:$
    Mijn broer en schoonzusje hebben een tweeling van 3,5 en toen zij zwanger was, kon je dat ook al heel vroeg zien. Nu ga ik er wel vanuit dat het mijn darmen zijn, maar toch zou het me ook niet verbazen als het er 2 zijn.
    Ik heb ML nog maar niets gezegd, die zou echt gaan flippen van het idee van 2, haha. Dat mag de verloskundige dan wel vertellen met de echo, haha.

4. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog maar weinig symptomen. Vorige week wel buikgriep gehad (al twijfel ik nu of het wel buikgriep was). Wel word ik af en toe duizelig. Ik vind mijn testen trouwens erg licht wat me wel onzeker maakt. Heb er inmiddels 4 gedaan, maar die waren allemaal van een ander merk dus die mag ik eigenlijk niet met elkaar vergelijken. Ze worden donkerder dat wel, maar bij mijn dochter had ik een knaller 1 dag na mn nod. Weet iemand of HCG opbouw per zwangerschap kan verschillen?
    Hier ook veel last van afscheiding. Ga ook constant naar de wc om te kijken of het geen bloed is.
    Ik voel vanalles in mn buik. Steekje hier, plopje daar, krampje in mn bovenbeen. Herkennen jullie dit? Ik kan het me van mijn eerste zs echt niemeer herinneren.

MVM, heb me proberen aan te melden maar het lukte niet via de website. Zal morgen nog eens proberen. Vorige keer niet het hele traject af kunnen maken. Ik hing al de hele dag boven de wc en van die geur werd het alleen nog maar erger. Zal blij zijn als de flessen er zijn dit keer, dan hoef ik niet meer naar beneden te lopen als ik snachts naar de wc moet:p

Mijn eerste echo is trouwens op 1 oktober.

5. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
  6. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    @Tetta: hier ook weinig symptomen, af en toe wat steekjes en plopjes inderdaad, maar heel veel meer ook niet.

Ik ga tot volgende week wachten om aan te melden bij MvM, hopelijk voel ik met met 5 weken toch iets zekerder :)

7. madje

madje Bekend lid

4 mei 2011
    560
    0
    0
    Mijn dochter heeft een gluten allergie. En nu im zwanger ben van de tweede heb ik toch wel wat vragen . Bij de huisarts en de kinderarts konden ze die niet beantwoorden. Daarvoormoest ik echt doorgestuurd worden naar de gyn. En in mijn vorige zwangerschap veel complicaties gehad dus daar wil ik ook wel even het een van ander van weten. Watik weet kun je niet kieze wat je wilt gyn of verlos. Teminsinste vorige zwangerschap niet ben ik van gyn naar verlos gestuurd toen weer naar gyn.

8. jolin

jolin Niet meer actief

Goedemorgen,

Ook ik heb vanochtend weer test gedaan, had nog een
    Mvm test liggen die ik extra had gekregen vorige keer omdat ik toen maar een licht streepje had met 5 weken (bbz)

Vandaag weer 5 weken en heb een knaller, die er nu ook eerder stond dan de c-streep. Dus ik ben weer wat geruster zal ze vanmiddag even plaatsen lukt helaas niet met telefoon.

9. madje

madje Bekend lid

4 mei 2011
    560
    0
    0
    Kim vind de testen er netjes uitzien hoor. Probeerte genieten meis.

Emily fijn en nu waar laatje ze nu neerzetten

Lw85

Spannend laat je weten hoe het was

Haha wat grappig dat meer van jullie het idee hebben dat het erweleens twee kunnen zijn hier ook hoor mijn buik is al zo opgezet pffff

10. madje

madje Bekend lid

4 mei 2011
    560
    0
    0
    Tetta lopen je testen wel op . En heb je wel beetje zelfde tijdstippen gedaan. Kijk de een zou meer in hcg aanmaken dan de ander natuurlijk

11. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    @Madje: ik had 3 rijpe follikels dus vandaar dat de kans er is :)

Eiiindelijk begin ik me wat meer zwanger te voelen, mn borsten beginnen beurs aan te voelen met aanraken.

12. kim198

kim198 Bekend lid

29 jun 2011
    898
    0
    0
    @LW85; hoe laat is je afspraak? veel plezier en laat je ons weten hoe het was?

13. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    Hallo ik kom me ook hier aanmelden.. Ben ongeveer 26 mei uitgerekend. Totaal niet verwacht.. Wij zijn na de eerste niet meer aan de pil gegaan omdat we bij hem er 5 jaar over gedaan hebben.

14. madje

madje Bekend lid

4 mei 2011
    560
    0
    0
    Wow lw85
    Jeetje spannend. Ben benieuwd

Hanneke 88 welkom

15. jolin

jolin Niet meer actief

lw85 vol verwachting klopt ons hart....

Welkom hanneke88

16. jolin

jolin Niet meer actief

Bij deze mijn MVM testen, de lichte is van mijn vorige zwangerschap met 5 weken bbz.
    De donkere van vandaag 5 weken, ga er dus vanuit dat de kleine nu wel op de goede plek zit

Bijgevoegde bestanden:

17. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL

Dies mooi donker!

18. jolin

jolin Niet meer actief

Mei mama's (16-31 mei)

16.
    Moaatje 3e kindje
    Twis88 1e kindje
    7nov12 2e kindje

17.

18.
    Zwanger2014 1e kindje

19.
    Djoon ... kindje
    Lieflief 1e kindje
    Mogumogu 2e kindje
    Madje 2e kindje

20.
    Vlindertje12 2e kindje
    Jolin 1e kindje bv/tb

21.
    Kim198 2e kindje
    Lw85
    Nimou 1e kindje

22.
    Emily 27 2e kindje

23.
    Tetta 2e kindje
    24.

25.
    Beapy81 4e kindje

26.
    Kahlan83 1e kindje
    Hanneke88 2e kindje

27.

28.

29.

30.

31.

Jongens:
    Meisjes:
    Vlindertjes:1

Afspraken lijst:
    19-9 twis 88 1e echo
    25-9 nimou 1e echo
    27-9 jolin 1e echo
    30-9 kim 198 1e echo
    1-10 Lieflief 1e echo
    3-10 djoon 1e echo
    9-10 Kahlan 1e echo
    10-10 vlindertje 12 1e echo

19. jolin

jolin Niet meer actief

Tnx Tetta, streep stond er ook eerder dan de controle streep, jij had lichte testen maar maak je niet druk hoor(zeg ik haha)

Lijst weer even bijgewerkt, zelf even aangeven of je voor tb of zh gaat en bv of fv als je wil.

20. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Nog geen nieuws van LW85?
    Ik ben zo benieuwd!!

En welkom Hanneke, we hebben dezelfde datum, gezellig!

Deel Deze Pagina