16 t/m 31 mei 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Moaatje, 3 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mystje79

Mystje79 Lid

4 jun 2013
    99
    0
    0
    Rotterdam e.o.
    Wat een mooie buikjes allemaal! Ik ben niet zo dapper dat ik hem durf te showen hoor! Maar ik ben dan ook niet zo mooi dun als alle dames hier. Was 8 kilo aangekomen door te stoppen met roken en voordat ik zwanger werd, had ik dus 10 kilo overgewicht. Ik was ook met dietist bezig om dat er af te krijgen :D, maar sinds ik zwanger ben, ben ik meer bezig om het aankomen te beperken in plaats van zorgen maken over nog meer aankomen. Al is dat soms erg lastig.
    Vorige week kwam de uitslag dat ik zelfs wat afgevallen was, maar er wel dikker uit zie ;) dus was even los gegaan en lekker gensoept en patatje gehaald van het weekend. Nu weer netjes gezond blijven eten en het aankomen beperken!

Verder heb ik sinds twee dagen last van enorme lage rugpijn en lichte ongesteldheidspijn op de plek van mijn baarmoeder:(. Kan dit het stretchen zijn? Morgen moet ik urine inleveren bij de huisarts om blaasontsteking uit te sluiten.

2. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Hier ook niet heel dun hoor maatje 42 maar wel een echte darmen/baby buik :p
    Goed dat de urine even nagekeken wordt :) Misschien bekkenpijn? Of geen last van je stuitje, heupen, liezen en schaambotje?

3. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.714
    205
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Dames, ik kom ff klagen hoor!

Vandaag weer een lang dagje (voor mijn gevoel) op het werk gehad. Vanmorgen maar even een gesprekje met mijn manager gehad over hoe het gaat en dat het erg moeizaam gaat. Mogelijk word ik al eerder overgeplaatst. Woensdag overleg ik met de vk over wat ik ermee aan moet. Daarnaast heb ik ik voor volgende week maandag en dinsdag weer noodgedwongen vrij. Ik wil me nog niet ziek melden en ik had toch nog wat uren staan.
    Daarnaast heeft mijn vader ws een tia gehad. Hij heeft vandaag onderzoeken gehad en ze zijn nog niet zeker of alle vaten wel oké zijn. Hij krijgt deze week de nodige onderzoeken en krijgt dan volgende week de uitslag. Ik merk dat ik er niet zo goed tegen kan en ik het voor mezelf op een afstand houd. Mijn vader is mijn alles, zeg maar, ben een echt een pappa's kindje. Daarnaast is mijn moeder erg labiel en dat geeft ook wel de nodige zorg. Ik merk dat dit alles ook wel de nodige energie kost.
    Bah, ben er echt ff klaar mee. Sorry hiervoor. Lucht wel even op.

4. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mystje daar heb ik ook weleens last van. Sowieso sinds een paar dagen wcht pijnaan mijn schouder en nek dus vanavond maar eens even lekker in bad.

5. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    @LiefLief doe maar lekker rustig aan! Even afstand nemen van de situatie is misschien wel verstandig ook voor de baby. Vindt jet het vervelend dat je waarschijnlijk eerder overgeplaatst wordt? Veel sterkte knuffel :)

6. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.714
    205
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Ik weet het niet. Het gaat wel heel snel zo. Voor de cliënten gaat het dan ook ineens snel. Die weten nu nog niets en het kan al over 2 weken in gaan. Donderdag hebben we het er opnieuw over.

7. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Ja dat lijkt mij ook, lastige situatie maar doen wat voor jou het beste voelt.

8. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Jeetje Lieflief dat is flink ellendig allemaal! Goed voor jezelf blijven zorgen he! Inderdaad is een beetje afstand nemen misschien helemaal zo slecht nog niet.

Mystje kan idd het oprekken zijn. Wel vervelend!

Ik heb niet echt meer pijn aan m'n borsten maar m'n tepels hebben het overgenomen. Auwie!

Ben bang dat ik over een tijdje minder moet gaan werken, het valt me best wel zwaar merk ik. Wordt nog wat om dit voor mezelf te gaan toegeven. Normaal ben ik van het niet piepen maar doorgaan.

9. vlindertje12

26 aug 2012
    52
    0
    0
    Hier ook alweer een hele poos niet gereageerd, maar geen een bericht gemist. Heb ze allemaal gelezen :).

Hier 14 weekjes onderweg en heb het vandaag op het werk verteld.
    we zijn bezig met fuseren dus een hoop onzekerheden. Nu is er uiteindelijk wat duidelijkheid dus vandaar pas zo laat verteld. Collega's reageerden leuk, maar teamleider wat minder.

Hier verder geen kwaaltjes. Buikje groeit wel goed.

Wij weten nog niet of we het geslacht willen weten. Twijfelen erover.
    waarschijnlijk wel pretecho dus nog even wachten en dan mogen we hem of haar weer even bewonderen

10. djoon

djoon Niet meer actief

@lieflief, oow meid dat is echt niet leuk!! Idd goed voor jezelf Orgen! Familie is dan ook vele male belangrijker dan je werk!!

11. Yara3626

Yara3626 Bekend lid

6 apr 2011
    774
    0
    0
    thuiszorg
    omg utrecht
    Dames is er nog ruimte voor 1 ???

12. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook nog wel voor 10! Welkom Yara

13. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Welkom Yara!

14. Yara3626

Yara3626 Bekend lid

6 apr 2011
    774
    0
    0
    thuiszorg
    omg utrecht
    Leuk!! Dank jullie wel:)
    Ik ben 31 mei uitgerekend van onze tweede. Ergspannende tijd gehad na twee mk maar lijkt allemaal goed nu gelukkig

15. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Cassiere in een supermarkt
    Nieuwegein
    Welkom yara!

16. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Welkom yara!

Willen jullie allemaal het geslacht weten?

17. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Wij wel hoor FleurSylvano. We hebben op 11 december de pretecho gepland staan om te kijken of we erachter kunnen komen of het een jongen of een meisje gaat worden :)

18. blues

blues Actief lid

29 jun 2011
    370
    6
    18
    Hallo dames, hier even een positief bericht! De vlokkentest was helemaal in orde en wij krijgen een JONGEN!

19. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk NiMou!

Yara heb je nog wat meer info voor de lijst?

20. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.714
    205
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Leuk NiMou!

Welkom Yara!!!

Fleursylvano: Wij willen het ook weten, wij hebben 2 dec. de geslachtsbepaling. Iets minder als 2 weken en we weten het!!! Woehoe!!!

Deel Deze Pagina