Ooh het stond er al Yara, hoe oud is je meisje? Fijn dat het nu wel goed lijkt te gaan, Wij willen het wel weten, liever gisteren als vandaag. Ben alweer naar namen aan het kijken maar stop er maar weer mee . Waarom moeite doen als je er toch maar 1 nodig hebt.
Wat wil je weten? Ik heb 28 nov afspr vk in zh 19 dec met gyn in zh en 14 dec geslachtsbepaling loop onder controle in zh ivm met trombose en hogere bloeddruk in zwangerschap bij onze dochter. daar wist ik pas met 28 weken dat ik zwanger was ...
Vraag ik me ook nog steeds af. Eerste 4 mnd gewoon gebloed wel misselijk maagklachten maar ja dacht niet aam zwanger was gewoon ongesteld dacht ik veel onderzoeken gehad zelfs maagonderzoek.. toen bleef menstruatie uit getest zwanger dokter dacht 18 weken in zh bleek 28...slik.....rollercoaster kom je in...
Ik ken meer van die verhalen! Buurmeisje kwam er achter toen ze 30 weken bleek en is bevallen met 34 lijkt me een vreselijke achtbaan ineens word je mama. Ik hoop dat je nu wat meer kan genieten
Oh binnen zo'n korte tijd weten en bevallen lijkt me niet fijn. Ik ben echt blij dat ik nog een half jaar heb voordat mini er is. Niet alleen fysiek maar vooral de mentale kant. Jemig, ik word mama... !
Vind ook heerlijk om nu alles mee te maken kleine frummeltje op echo etc... btw allemaal gefeliciteers as mama's
Welkom yara Enne nimou, joehoee super nieuws Wij willen ook het geslacht weten 4de. Geslachtsbepaling
Wij willen het ook graag weten. Volgende week woensdag weer naar verloskundige en misschien kunnen ze het dan al zien.
Net onder de getallen van het aantal pagina's (bovenaan, niet onderaan) van dit onderwerp staat er onderwerp tools. Als je daarop klikt dan komt er een rijtje tevoorschijn. Onderaan staat abonneren op dit onderwerp.
Welkom Yara, jij ook gefeliciteerd! Wat een verhaal zeg van je dochtertje! Ongelofelijk.. En wat fijn dat je nu alles heel bewust kunt meemaken, lekker van genieten!
Hier kijken ze ernaar vanaf 14 weken maar mn dochter had haar benen constant over elkaar dus helaas. Mijn vk is wel ook echoscopiste dus weet niet of het daaraan ligt.
Ik heb met 16 + 3 geslachtsbepaling, ook bij Sylvano met die termijn gehad en er is genoeg te zien Marita in Lommel doet geslachtsbepaling vanaf 13 weken en dit is niet gebaseerd op de NUB maar zij heeft speciale apperatuur ervoor misschien voor degene die echt niet kan wachten? Voor ons helaas te ver weg..
Welkom Yara! Nou urine is onderzocht en is niks afwijkends gevonden. Gelukkig is de lage rugpijn nu ook een stuk minder 's nachts. Dus ik ga er maar vanuit dat het 't stretchen van de Baarmoeder is. Soms ook stekend gevoel in mijn onderbuik! Gisteravond hebben we onze Angelsound ontvangen en hebben we heerlijk even naar de hartslag van de kleine liggen luisteren. Heel bijzonder en fijn om te weten dat het met de kleine allemaal goed gaat. Dat heeft ons toch gerustgesteld! Dus ik ga de rugpijn volgende week bij de verloskundige aankaarten en ondertussen gewoon een stapje terug doen. Liefs Mystje!
P.s. krijgt iedereen met 16 weken een echo bij de verloskundige? Ik niet namelijk, bij onze praktijk luisteren ze alleen naar hartje en is er geen echo de 16de week. Ik was benieuwd hoe dat bij anderen was?