16 t/m 31 mei 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Moaatje, 3 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee ik voel nog niks

2. happyone

happyone Niet meer actief

bubbelbad...hier mij afgeraden de eerste 12 weken en na 34 weken indd..
    verder hier ook al 5 kilo erbij..pffff maar goed ik voel me prima..is een zorg voor straks..we bevallen lekker voor de zomer..dus deze mama gaat veel wandelen dan en joggen hahha komt wel goed

fijne zondag iedereen

3. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    Hoihoi sorry ff een tijdje niet meer op t forum geweest. Ik val alleen maar af van t zwanger zijn ! Nu al 5.5 kilo afgevallen ! Voel nog niks .. Ook geen plopjes ofzo , maar dat is niet raar toch ?

4. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Hihi neehoor dat is niet raar.
    Sylvano voelde ik met 18 weken :)

5. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tis eerder raar dat fleur wel al iets voelt

6. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Raar? Denk dat dat gewoon afhankelijk is van de placenta ligging en dat ik al eerder zwanger ben geweest, paar dames van het forum voelde ook vanaf 13 weken dus raar is het niet hoor , iedere zwangere is gewoon anders :)

7. djoon

djoon Niet meer actief

Ik lijk ook iets te voelen kriebelen helemaal beneden maar of ik het nou wil voelen of het echt is. Het zijn idd niet mijn darmen:0 haha
    Kan heel goed hoor dat gleur het al voelt!

8. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Hee meiden, lekker weekend gehad?
    Ik voel hier nog niks hoor! Terwijl op de echo te zien was dat de baby flink om zich heen aan het trappelen is maar daar voel ik nog niks van. Begin wel echt al een buikje te krijgen. Familie blij want die waren vandaag op visite voor m'n verjaardag alvast. En moet natuurlijk wel wat te showen hebben ;) Ze kwamen ook allemaal al met kadootjes voor de baby, heel lief!
    En gisteren bij een vriendin geweest om haar babyspullen uit te zoeken. Heb flink wat positiekleding van haar gehad en ook alvast wat babyspulletjes. Zij gaat binnenkort verhuizen dus zij is alleen maar blij dat ze dat niet mee hoeft te verhuizen :)
    Nu wel helemaal afgedraaid. Hoop dat er vanavond geen visite meer komt want ik ben op!

9. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wanneer iemand iets voelt is heel verschillend. De één heeft dit al met 14 weken, de ander pas met 18 weken. Niets raars aan :) gewoon het bijzondere van het menselijk lichaam. Geniet er lekker van Fleur! Ik kan ook niet wachten tot ik wat voel! :D

10. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Cassiere in een supermarkt
    Nieuwegein
    Ik voel ook nog niks.
    Of misschien wel maar kan ik het gevoel niet thuis brengen.

11. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Ik heb heel soms het idee dat ik wat voel en als ik me daar op probeer te concentreren is het al weg. Ik hoop het snel zeker te weten :D

12. Mystje79

Mystje79 Lid

4 jun 2013
    99
    0
    0
    Rotterdam e.o.
    Het heeft even geduurd, maar daar ben ik weer. Deze week nogal vervelend nieuws op mijn werk. Mijn baas wil mijn functie met een dag terugschroeven en volgens mij mag dat niet eens terwijl ik zwanger ben en er niet eens aanleiding is om dit te doen, behalve een passende begroting maken.

Verder heb ik komende woensdag de 16 weken controle. Ben erg benieuwd. Deze week is het aankomen begonnen, ben nu vanaf het begin van de zwangerschap een halve kilo aangekomen, dus valt nog mee gelukkig!:D

Verder heb ik al wel af en toe het gevoel dat er onder in mijn buik in mijn baarmoeder iets verschuift van links naar rechts. Alsof er iets langs de binnenkant van mijn baarmoeder heen en weer gaat. Collega's die al kinderen hebben zeggen dat het veel te vroeg is om nu al wat te voelen, maar ik ben er bijna zeker van dat dat de kleine moet zijn. Wat denken jullie?

13. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zeg alleen raar omdat ik weet niet meer wie dacht dat zei raar was omdat ze niks voelde. Het kan zeker met 14 weken maar is wel erg vroeg.

14. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Mystje balen van je werk.
    De 1 is gewoon anders als de andere en alleen jij weet wat je voelt ;)
    Hihi hier 4 kg aangekomen :O

15. blues

blues Actief lid

29 jun 2011
    370
    6
    18
    Afgelopen weekend heerlijk aan het kijken geweest voor de babykamer! Wanneer gaan jullie beginnen? Wij willen in januari gaan schilderen enzo, voordat je het weet is het al mei! Zeker nu met die feestdagen ertussen.

16. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Wij blijven reageren tot februari op nieuwe woningen dus tot die tijd doen we niks :(
    Kinderwagen ook tegen die tijd want die zal alleen maar in de weg staan nu. Sylvano gaat vanaf maart over naar een groot bed en de baby dus in zijn ledikant dus het kan precies over allemaal :)
    Mocht het een meisje zijn moet er wel een nieuwe kast komen en een roze kamer maar verder niks :)

17. Mystje79

Mystje79 Lid

4 jun 2013
    99
    0
    0
    Rotterdam e.o.
    Wij gaan met de kerst, de kamer leegruimen en schilderen. Als het ons lukt tijdens de feestdagen willen we ook wat meubels uit gaan zoeken en de kinderwagen bestellen, maar dan wel allemaal als de 20 weken echo goed is en die krijgen we 23 december!
    Kijk er echt naar uit om de kleine dan weer lekker te kunnen aanschouwen!

@FleurSylvano, thanks! Dat versterkt het gevoel dat ik al had! Fijn hoor! En trouwens ben ook maatje 42 ;);)! hihi Mooi volslank zoals ik dat noem whahahahahaha!
    :p

18. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Hihi hier ook maatje 42 ach ik zal boven de 100 uitkomen deze zwangerschap maar daarna kan ik wel weer lekker gaan sporten hou ik maar in mijn achterhoofd :)
    Hierbij mijn "bolletje'' als ik lig hihi

19. Mystje79

Mystje79 Lid

4 jun 2013
    99
    0
    0
    Rotterdam e.o.
    @FleurSylvano Ohhh mooi lief buikje hoor!!!!! Ben jaloers!

20. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wij willen ook vanaf januari gaan starten met het kamertje. We zijn nu al wel aan het oriënteren wat voor meubeltjes we willen. En na 13 december zullen we vast ook al wel de kleuren enzo uit gaan zoeken :) Kan niet wachten!

Deel Deze Pagina