Mijn vriend gaat de eerste week in de kerstvakantie de babykamer leeg maken en alvast beginnen tweede week ben ik ook vrij sn gaan we aan de slag met kopen Fleur wow jij hebt al een schattig bolletje Bij mij begint het te komen! Was vrij slank maar nu zie je ook bij mij beetje bolletje Dus loop lekker met me buikje naar voren Oow dat word druk in week1 in de baby winkels hahaha Is er ook vaak sale he dames
Wij gaan vanaf januari beginnen met de babykamer. De kinderwagen is al besteld, die komt begin maart. De meubels voor de babykamer hebben we al.
Onze kamer staat al klaar .. Beetje vroeg ik weet t maar ja alleen de details nog , lampjes, schilderij enz
Hier eerst een de kamer van mijn dochtertje klaarmaken en die omhuizen. Wil aan de babykamer beginnen zodra die af is en ik het geslachts weet. Ben nu 1 kilo aangekomen en begin ook wel al een buikje te krijgen. Tis alleen nog niet echt duidelijk een zwanger buik vind ik.
Wij gaan deze week kijken naar meubels voor de kinderkamer Op dit moment een kilo afgevallen. Krijg al wel een buikje, maar die had ik ook al wel maar merk dat het verandert in zwangerschapsbuikje
Kinderkamer meubilair staat al klaar, was een prachtdeal via marktplaats. Zodra we het geslacht weten gaan we kijken wat we willen met kleur en aankleding enzo. Kinderwagen is wonder boven wonder ook al binnen. Besteld met een langer levertijd, maar werd ineens al bezorgd Gelukkig kunnen we m wel redelijk kwijt. Hier nu ook al een redelijk beginnend buikje, en 2 kilo aangekomen. Denk dat het de goede kant op gaat, zie wel steeds meer mensen stiekem kijken, haha
Kinderwagen heb ik al en is nog in gebruik. Die hadden we toen ook al snel. Konden em meteen meenemen!
Hier ook al best veel klaar. We hopen erop dat de basis in de kerstvakantie staat (behang, meubels) zodat we echt vakantie kunnen hebben met z'n tweeën ipv veel klussen (ook voor het laatst immers). En daarna veel tijd voor de kleine, leuke extra's.
Wat zijn jullie vlot zeg! Het liefst zou ik ook beginnen hoor maar helaas hebben wij et erg druk tot het einde van het jaar.. Wel zijn we voor het kamertje geweest en ik denk dat we die vast gaan bestellen het weekend.. Volgens mij vannacht een groeispurt gehad, mijn jas ging ineens niet meer dicht haha
Nou die kilo die ik was bijgekomen is weer met de noorderzon verdwenen. Bm flibke groeispurt gehad. 2 weken geleden nog onder t schaambot en nu 2 vingers onder de navel. Geslacht nog niet zichtbaar, beeb lag net zo eigenwijs als grote zus met de benen over elkaar! Jullie ook pakketje van nutricia gehad?
Ik heb niks gehad, waar kreeg je die? Heb me wel al aangemeld voor het pakket van WIJ jonge ouders en van Kruidvat (gratis is altijd goed he hihi) Hier nog niet begonnen met de babykamer of wat dan ook hoor.. Heb serieus nog niks gekocht... (wordt misschien wel eens tijd). Heb het nu zo onwijs druk op het werk en word maximaal ingezet dus hou totaal geen tijd over. Ga in januari als het wat rustiger word op zoek naar de nodige spulletjes. Krijg ook veel van vriendinnen enzo die al kinderen hebben.
Hier best wel saai eigenlijk. Babykamer is natuurlijk al aanwezig, eveneens een kinderwagen. Geboortekaartje zijn we min of meer al over uit en de namen ook al. Alleen mocht het een meisje zijn dan moet er geklust worden op de babykamer Hier al een paar dagen plopjes onder in m'n buik. Eerst dacht ik: het zullen vast m'n darmen zijn maar ben er nu eigenlijk wel zeker van dat het kleine uk is. Wauw wat een heerlijk gevoel weer <3
Wat blijft het bijzonder he Wij hebben eigenlijk ook alles behalve de duo wagen maar die zal echt alleen maar in de weg staan. Dus nog even geduld, als het een meisje is mag ik shoppen
Wij hebben nog helemaal niets. Waarschijnlijk nemen we best veel over van mijn zwager en schoonzus. ML gaat ervan uit dat we alles overnemen, maar ik vind hun babykamer helemaal niet mooi, dus heb al gezegd dat we toch ook echt wat zullen moeten aanschaffen. Daar had hij nog niet aan gedacht.... Binnenkort maar eens een lijst maken met wat we allemaal nodig gaan hebben, zodat we dat af kunnen vinken. Ik merk al wel dat ik een soort druk begin te voelen, dat ik wil dat we er wat aan gaan doen. Nu is het allemaal zo rustig en kaal.
Gisteren heb ik bericht gekregen van WIJ dat ik de zwanger box mocht ophalen bij de Etos. Wel erg leuk hoor wat er allemaal in zit: luiers, knuffeldoekje, billendoekjes, creme, fopspeentje en aardig wat magazines!! Volgens mij is de tas van Kruidvat een stuk later, pas rond week 30 ofzo.
@tetta, aah jammer nog geen geslacht! Ach je heb gewoon nette kindjes @hier vk controle gehad alles goed ze zei al dat de baarmoeder netjes lag maar ik voel echt die tennisbal niet hoor mja Beeb was verstoppertje aant spelen want toen we het hartje hadden keerde die om haha bij elke keer. Mja ik had een grote big smile op me gezicht
Nutricia nog niks van gehad! Wel wij jonge ouders Wij hebben een box opgehaald via marktplaats en de newborn set de grote dingen gaan we in week 1 bestellen Vl heeft er nog niet veel haast mee maar heb hem wijs gemaakt dat de levertijden heeel lang zijn Ik wil ook zo'n doos kunnen ophalen haha Wel een dettol gekregen van de vk Verder gaat vl in week52 de kinderkamer helemaal leeg maken en willen we verven ooow zin in