Ik ben ook niet goed in de lijst kopiëren met die kleuren enzo 2/1/2014 20 weken echo, thuis bevallen, borstvoeding, een jongen, datum is 18 mei geworden
Volgens mij heb ik vannacht de baby gevoeld! Van die kleine plopjes rechts onderin mn buik. Weet het niet zeker maar het was iets wat ik nog nooit eerder heb gevoeld. Beste verjaardagskado ooit
Hey dames, Hoe is het? Gisteren hebben de hele dag een bruiloft van vrienden gehad. Een gezellige dag. 's avonds was mijn schoonzusje daar ook en zij voelde even aan mijn buik. Ze keek me doordringend aan en zei: "je hebt een harde buik, je moet wel even gaan zitten, hoor." Ik voelen en mijn buik was echt keihard. Hebben jullie hier ook al last van? Gisteren ook weer het kleintje gevoeld Hoe gaat het met jullie verder?
16. Moaatje 3e kindje 7nov12 2e kindje Jose1710 5e kindje 17. Mystje79 1e kindje Djoon 1e kindje bv Ivystoeter 1ste kindje 18. Zwanger2014 1e kindje Lieflief, 1e kindje, bv/zh 19. LoveBeyondWords 2e kindje zh/bv Madje 2e kindje Nimou 1e kindje FleurSylvano 2e kindje bv/kraamhotel 20. Vlindertje12 2e kindje zh/fv Happyone 3e kindje zh/bv 21. Lw85 Ladyshira 2e kindje 22. DorienB 24. Koali 1e kindje 25. Tijm86 Hippydepippy 1e kindje, tb/bv Tetta 2e kindje zh/bv 26. Kahlan83 1e kindje Hanneke88 2e kindje 27. Pebble 1e kindje 28. Espoir 1e kindje Baukje1985 2e kindje zh/waarschijnlijk fv Remoon 1e kindje Jongens: Meisjes: Vlindertjes:4 Afspraken lijst: 02-12 Lieflief Geslachtsbepaling 02-12 FleurSylvano Geslachtsbepaling 04-12 Djoon Geslachtsbepaling 27-12 Djoon 20weken echo 27-12 Ivystoeter 20 weken echo 30-12 FleurSylvano 20 weken echo @Lieflief hier al regelmatig last van harde buiken gewoon even wat rustiger aan doen Mochten ze pijnlijk worden en met regelmaat komen moet je even aan de bel trekken.
Oh ik heb nog was toe te voegen voor de lijst: 2 december geslachtsbepaling. 18 dec. Controle vk. 27 december 20-weken echo. Overmorgen weten we ws of we een zoon of dochter krijgen. Begint nu spannend te worden. Ik vind het zo leuk.
Uitgerekende data: 16. Moaatje 3e kindje 7nov12 2e kindje Jose1710 5e kindje 17. Mystje79 1e kindje Djoon 1e kindje bv Ivystoeter 1ste kindje 18. Zwanger2014 1e kindje Lieflief, 1e kindje, bv/zh 19. LoveBeyondWords 2e kindje zh/bv Madje 2e kindje Nimou 1e kindje FleurSylvano 2e kindje bv/kraamhotel 20. Vlindertje12 2e kindje zh/fv Happyone 3e kindje zh/bv 21. Lw85 Ladyshira 2e kindje 22. DorienB 25. Tijm86 Hippydepippy 1e kindje, tb/bv Tetta 2e kindje zh/bv 26. Kahlan83 1e kindje Hanneke88 2e kindje Koali, 1e kindje, bv 27. Pebble 1e kindje 28. Espoir 1e kindje Baukje1985 2e kindje zh/waarschijnlijk fv Remoon 1e kindje Jongens: Meisjes: Vlindertjes: 4 Afspraken lijst: 02-12 Lieflief Geslachtsbepaling 02-12 FleurSylvano Geslachtsbepaling 03-12 Koali controle vk 04-12 Djoon Geslachtsbepaling 13-12 Koali geslachtsbepaling 18-12 Lieflief controle vk 27-12 Djoon 20weken echo 27-12 Lieflief 20 weken echo 27-12 Ivystoeter 20 weken echo 30-12 FleurSylvano 20 weken echo 07-01 Koali 20 weken echo
Oja uitgerekende datum blijft zo staan. Heb het verhaal aan de ha verteld en ook zij zei dat ik uit moest gaan van mijn eigen datum omdat het nooit zoveel kan afwijken..
@Lieflief ik heb elke nacht harde buiken. Echt alsof er een voetbal in me buik zit. Niet zo heel raar ook want ik sta de hele dag op mn benen en moet veel sjouwen. Maar doet geen pijn ofzo gelukkig.
aanvulling lijst: ik moet van de 26ste naar de 27ste het geslacht is geheim, ik heb een ziekenhuisbevalling en wil borstvoeding gaan geven. Afspraken die ik heb staan: 9dec geslachtsbepaling en 11 dec gyn
Oow bah dat lijkt me zoo erg die droom! Ik droom steeds dat ik ruzie maak met me ouders over de baby ook niet leuk
Vannacht gedroomd dat het een jongetje is, vorige week nog dat het een meisje is hihi. Gelukkig nog geen nare dromen gehad. Hier nu echt aftellen tot morgen Eerst om 8:00 uur naar de tandarts voor mijn eerste gaatje ooit, ben nog aan het twijfelen of ik verdoving wil.. iemand ervaring?
Ik moet morgen ook naar de tandarts, gewoon controle. Mag van de verloskundige gewoon een verdoving, maar ze zegt als het niet heel noodzakelijk is zou ik eventuele behandeling lekker laten zitten tot na de bevalling. Dit ook omdat ik erg bang ben voor de tandarts en het dus flinke stress is.
Nooit een gaatje gehad dus geen idee. Hier voelde ik ook iets in mn buik vanmorgen maar voordat ik t kon plaatsen was t weer weg.