16 t/m 31 mei 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Moaatje, 3 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djoon

djoon Niet meer actief

Welkom terug lbw:)
    Ik ook aardig misselijk geweest veel spugen:(
    Mja nu komt de betere tijd aan he:)

2. LoveBeyondWords

8 okt 2013
    15
    0
    1
    NULL
    NULL
    :) Dank je Djoon...

Jaa vreselijk hè?! :(.. Ik was vooral misselijk, maar spugen? Ik vind dat heel eng, dus probeer het echt te voorkomen :-S Inmiddels gelukkig van die misselijkheid af.. Maar ben zoooo moe..pff..

Ja er zouden idd betere tijden aan moeten komen! Dus daar gaan we dan maar vanuit! Komt goed..! ;)

Ik zie dat je een meisje krijgt! Wat leuk!!.. Ik kan niet wachten tot ik het geslacht weet.. hihi..

3. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Vandaag op controle geweest, ik kopieer even mijn topic:

Vandaag bij de verloskundige geweest, alles was prima.
    We hebben besloten te willen bevallen in het geboortecentrum ook met het idee mocht er iets zijn/pijstilling dan kan ik snel bij de verloskamers van het ziekenhuis zijn.
    Ik wil ook graag in bad bevallen, de verloskundige vond dit een goed idee zei ze de vorige keer. Nu hadden we een andere deze vertelde dat het bad in het geboortecentrum fijn is om de weeen op te vangen maar niet groot genoeg om te persen ook moet je volgens haar met je benen buiten bad persen. Dit zie ik dus helemaal niet zitten. Mijn idee was lekker zo'n bad huren en die daar opzetten en in houdingen die IK prettig vind bevallen. Maar er was niet genoeg tijd voor om daar zo'n groot bad op te zetten zei ze, ik bedoel nee heb je ja kan je krijgen toch ik kan het toch proberen? Mijn vorige bevalling duurde 26 uur dus verwacht niet dat het nu ineens in 8 uur gedaan is.
    Hoelang duurt het om zo'n bad op te zetten en iemand nog meer tips? Het liefste wil ik gewoon thuis maar ik hoor ook enge verhalen dat vrouwen thuis zijn bevallen en kindje overleed, als ze in het ziekenhuis waren was het niet gebeurd, ook voordat je dat pijnstilling kan krijgen duurt zeker 30 minuten. Wat nu?
    Sorry voor mijn warrige verhaal..

Wat zouden jullie doen? Mijn hypnobirthing/badbevalling wens valt een beetje in duigen :(

Verder alles goed baarmoeder zat al bij mijn navel :)

4. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Cassiere in een supermarkt
    Nieuwegein
    Is een bad thuis geen optie?

Morgen m'n eerste afspraak met de psychologe.
    Ik ben heel benieuwd.

5. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Nieuwegein
    Hebben jullie trouwens ook wel eens onderin je buik soort spierpijn achtig gevoel?
    Alsof je blaas op knappen staat of zo.
    Geen idee of dat dat mijn blaas is.
    Echt pijn doet het niet, meer een gek gevoel.

6. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Ik durf eigenlijk niet thuis te bevallen dat is het probleem..

Ik hoop dat het je helpt! :)

7. blues

blues Actief lid

29 jun 2011
    370
    6
    18
    Net terug van de fysio met oefeningen voor bekken.. Hebben jullie al klachten en hoe ga je daarmee om?

8. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Sinds 7 weken alweer bekkeninstabiliteit. Ik praat mee met meiden in het topic: Actuele bekkentopic erg fijn!
    Hier niet echt oefeningen ivm overbelasting wel veel tips gehad over hoe uit bed traplopen en tillen.
    Ook een bekkenband voor zware dagen en boodschappen doen of shoppen. Door die bekkenband kan ik toch een uurtje uit. Rolstoel heb ik ook staan voor hele lange dagen bijvoorbeeld de 9 maanden beurs in Februari.

9. djoon

djoon Niet meer actief

Ik heb geen iddd hoe zoeits voelt wat ik wel sinds deze week heb is dat ik soms verkeerd sta en dat ik dan door 1 been even zak. Maar dat is wel snel over

10. blues

blues Actief lid

29 jun 2011
    370
    6
    18
    Waar valt dit topic onder?

Inmiddels gevonden gelijk.. Gewoon iets verder kijken dan je neus lang is :)

11. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    @Fleur, je kunt het altijd vragen toch! Gewoon kijken hoe snel je bevalling gaat dan en misschien kun je kijken of je genoeg tijd hebt dan?

@Ivy, ik herken denk wel wat je bedoelt. Apart gevoel inderdaad.

's Nachts heb ik nu ook soms last van mn zij (banden?) als ik me omdraai. Dan heb ik ook echt zo'n mini bump onder mn navel. Benieuwd hoe lang het nog duurt voordat ik niet meer op mn buik kan liggen! Geniet er nog maar even van nu....

12. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.714
    205
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Hey meiden. Ben ff een paar dagen niet geweest, ben ziek, Bleg. We hebben een nieuwe afspraak voor de geslachtsbepaling, 16 december gaan we opnieuw kijken. Nu al zin in.

13. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Nieuwegein
    Hippidepippy dan ben ik gelukkig niet de enige.
    Geen idee of het mijn blaas is trouwens, maar met liggen heb ik er minst last van.

14. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn bm zat de laatste keer 2 vingers onder mij navel maar datgene waarvan ik denk dat het de baby is wat ik voel voel ik op dezelfde hoogte ongeveer aan de zijkant. Dus kan t dan de beeb wel zijn?

15. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Nieuwegein
    Als ze op de kop ligt?

16. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat bedacht ik me ook al. Gisteravond voelde ik t lager dus zal toch echt de beeb zijn

17. Yara3626

Yara3626 Bekend lid

6 apr 2011
    774
    0
    0
    thuiszorg
    omg utrecht
    Wil iemand mij op de lijst zetten?
    2e kindje
    31mei uitgerekend zh kv

14 dec gesl bepaling
    19 dec contr gyn
    14 jan 20 wk echo

18. happyone

happyone Niet meer actief

hallo mama,s.

hier ben ik dan..ruim een week geen internet gehad..ooo wat was dat afkicken.. probeer terug te lezen..
    zie dat sommige het geslacht al weten..super leuk
    ik heb dinsdag weer een echo maar bij gync..ik heb een iets wat stugge gync dus weet niet of hij naar het geslacht gaat kijken..
    verder voel ik me prima, alleen wat las van mijn bekken..dus rustiger aan doen.

buik is flink gegroeid.. en met sint kadootjes voor beebje gekregen.
    verder las ik iets over fb..leuk!!! hoe werkt dat... heb zelf wel fb maar las wat over gesloten groep??

19. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Happyone, leuk dat je al dingetjes hebt gekregen voor de baby. Wat heb je allemaal gekregen?

Als je tetta een privébericht doet met je volledige naam, dan kan zij je toevoegen aan de facebook. Heb het gister ook gedaan en 't is wel erg leuk! :D

Hebben jullie als je wakker wordt ook zo'n ontzettend gespannen, bijna harde buik??

20. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Dat is je blaas, die drukt je baarmoeder omhoog :)
    Als je geplast hebt zal het weg zijn :)

Deel Deze Pagina