16 t/m 31 mei 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Moaatje, 3 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madje

madje Bekend lid

4 mei 2011
    560
    0
    0
    Kma idd wel of in ieder geval verminderen

2. Appels

Appels Niet meer actief

Gefeliciteerd Hanneke en Jose

Hanneke... hopelijk voel je je snel wat beter..
    Jose, wordt vast een drukke boel, maar wel gezellig! :)

@ hier vandaag naar de ha geweest... meteen bloed afgenomen ivm met de waarde van mijn schildklier. Ik moet deze afwachten, over twee dagen bellen. Ze gaat overleggen en dan krijg ik de verwijzing voor de gyn. Ze had zoiets van ja, jij moet gelijk naar de gyn, moet namelijk ook bij de internist lopen, om de waarde in de gaten te houden.

Vanmiddag ook nog ff een testje gedaan... cb digital..3+...:D Dus er is wel wat gebeurd na zaterdag, haha..

Qua klachten voel ik nu mijn borsten steeds meer.. en steken van onderen.. in de vagina.. niet erg fijn.. Is iemand hier bekend mee?
    Verder wel wat misselijk, maar heel licht..

Ohw, uhm.. ik zal sowieso in het zh bevallen en begin met borstvoeding. Bij eerste heb ik het borst voeden niet vol kunnen houden..:(

3. Appels

Appels Niet meer actief

Tetta, wat is kma? :)

@ Madje, jeetje idd heel voorzichtig doen zeg! Er bestaan wel veel glutenvrije producten toch?
    Nou, ook balen zeg, verwacht je lekker gezellig te gaan eten... Vreemd dat ze dan maar gewoon ja zeggen, vraag het dan ff na bij iemand anders...
    Hmmm, dat is nou de reden waarom ik altijd aan andere ouders vraag of hun kind iets wel mag hebben, voordat ik het geef..
    Nu hopen op het beste bij deze zwangerschap!

4. djoon

djoon Niet meer actief

Ik heb ook afventoe steken bij vagina en afventoe lichte jeuk.
    Verder me darmen zijn erg aant rommelen. En moest vandaag 2 x naar de wc:0 haha nou beter dan helemaal niet;)

5. happyone

happyone Niet meer actief

hallo aanstaande mama,s

ik ben nieuw hier en ik mag ook het blijde nieuws vertellen dat ik zwanger ben van nummer 3!!! ongelooflijk wat een verassing..
    ben vandaag in het zhuis op controle geweest en ik ben nu 5 weken zwanger.
    volgende week terug voor nog een echo..nu was er alleen te zien dat het vruchtje zich goed had ingenesteld en volgende week hopen we een kloppend hartje te zien..

groetjes

6. Appels

Appels Niet meer actief

Hier nog niets verteld.. wil de echo afwachten. Sowieso een lastige tijd, want mijn moeder start eind van de maand met bestraling en mogelijk chemo..:( En dat ander halve maand lang... Dus ja wanneer is het juiste moment.. Weet niet hoe ze zich zal voelen...

Mijn dochter , daar wil ik een T-shirt voor kopen, met de tekst Ik wordt grote zus... en die haar ' cadeau' doen.. En dan kijken hoe ze reageert als ze het leest..:D En of ze het überhaupt snapt..

Ben nog aan het bedenken om het om een speciale manier aan mijn fam. te vertellen.. alhoewel 'gewoon' vertellen al heel speciaal is..:)

7. Appels

Appels Niet meer actief

Ok ok herkenbaar dus :)..

Jaaa, nou nu je het zegt.. hoe kan ik dat vergeten.. Ik heb dat ook die rommelende darmen.. en ga heeel vaak naar de wc.. al vanaf de bevruchting denk ik zo..

Hahah idd beter dan helemaal niet..;)

8. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    KMA is koemelkallergie

9. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Hier ook steken onderin en flink rommelen de darmen. Dat van die darmen heb nu al twee weken ongeveer, maar alles is beter dan obstipatie wat mij betreft.

Bij ons weet iedereen het al. We hadden eerst grote plannen om het geheim te houden en op een bijzondere manier te vertellen, maar zodra je dan te horen krijgt dat je de MMM in moet loopt dat toch anders. Dat wil je namelijk ook delen....

10. Appels

Appels Niet meer actief

Ow ja natuurlijk... zo stom! En dan te bedenken dat mijn dochtertje dat ook heeft gehad...:) i.c.m. een kippenei allergie...Het is ook alweer zo lang geleden, en was van redelijk korte duur.. Ze kreeg toen Nutrilon Pepti En daar is zij inderdaad overheen gegroeid..! :)

11. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij de eerste wist ook iedereen het de eerste dag al terwijl die nieteens gepland was. Mja ik had het mijn nicht die ook zwanger was verteld en toen ging het als een lopend vuurtje. Doen we dus ook niemeer ;)

Hier veel last van dunne afscheiding. Ik lek aaneen stuk door lijkt wel denk af en toe echt dat t bloed is. Verder leek ik vandaag al last van mijn banden te hebben.

12. Appels

Appels Niet meer actief

Haha, nee idd verstopping lijkt mij helemaal rot!

Begrijpelijk dat je dat wilt delen... alle steun is dan welkom...
    Hoe waren de reacties op het nieuws!? :)

13. Kahlan83

Kahlan83 Bekend lid

24 jul 2013
    904
    0
    16
    Heel leuk mogu! Iedereen is zo blij voor ons :)
    Maar dat zal iedereen vast wel hebben binnen de familie, hoop ik!

14. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Veel rood bloedverlies :(. Ik denk dat mijn tijd in dit topic voorbij is :(. Nog geen krampen maar wel ongigevoel en bloeding neemt toe. Ben ontzettend moe na alle emoties van de afgelopen paar uur maar ik denk niet dat ik ga kunnen slapen.

15. kim198

kim198 Bekend lid

29 jun 2011
    898
    0
    0
    O nee Emily! Wat erg...

16. kim198

kim198 Bekend lid

29 jun 2011
    898
    0
    0
    @vertellen; wij houden het deze keer voor ons tot minimaal 10 weken. Wel weten mijn ouders, schoonouders, zus en beste vriendinnen het al. Verdere familie, collega's en kennissen horen het later pas. Heb bij vorige zwangerschap verteld met 6,5 week. Kreeg vaker "wat vertel je dat vrieg" dan "gefeliciteerd" te horen. Werd heel raar op gereageerd. Sommigen vonden het nog niet "tellen", wacht eerdt de 3 maanden maar eens af...

Nee dat vroeg vertellen gebeurt hier niet meer

17. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL

Oooh emily wat vreselijk meis...

18. vlindertje12

26 aug 2012
    52
    0
    0
    Emily wat vreselijk!! Super veel sterkte!!

Ik ga in zh bevallen en fv geven

19. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Dank voor jullie lieve woorden, meiden. Nadat het gisteravond even echt bloedde vannacht alleen maar wat lichtrood elke keer bij het afvegen. Nu afwachten wat er gaat gebeuren nu ik ben opgestaan. Als het dan toch mis moet gaan heb ik het liefste dat het dan maar snel is! Bloedverlies tot nu toe nog dermate beperkt dat vruchtje er nog wel zit, lijkt me, maar het zal wel eerst nog wat op gang moeten komen ofzo.

20. djoon

djoon Niet meer actief

Aahneeh emily:( wat ontzettend kl*te . Sterkte meis!

Deel Deze Pagina