16 t/m 31 mei 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Moaatje, 3 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Woeeehh Fleur respect! Dat is een echte buik-buik :D
    Kan sowieso echt blij worden van alle mooie buikjes, zo mooi meiden! Weten jullie nog dat jullie vol verwondering naar de twee streepjes op de test zaten te staren? ;)
    Ik geniet zo van mijn buikje, kijk er elke avond even naar als ik me uitkleed.

Lieflief, heel fijn dat de vermoeidheid wat afneemt. Moe zijn is zoooo.. vermoeiend ;)

Ik zal zo even een foto maken van m'n belly.

2. hippydepippy

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Ook maar even een met shirt aan want zonder shirt lijkt het echt niks haha huh

3. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Cassiere in een supermarkt
    Nieuwegein
    Dat is een schattig buikje!

Lieflief, ook al een flinke buik! Leuk!

Ik denk de hele tijd dat ik al een enorme buik heb.
    Maar valt dus nog wel mee.

4. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Leuk dames! Ja ik weet die dag nog als de dag van gisteren en nu alweer bijna op de helft! Moet echt genieten nu want een derde komt echt pas over een aantal jaren mochten we het dan nog willen. Dus ik ga genieten met volle teugen :D Vanochtend heeft vriend de schopjes kunnen voelen zo leuk :D

5. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Hebben jullie trouwens ook de hele dag lichte bandenpijn en een zeurderig gevoel in je baarmoeder? Een soort groeipijn lijkt t wel..

6. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.714
    205
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    FleurSylvano: Ik heb best wel wat last van mijn banden, dat niet de hele dag door, maar met flinke steken van een paar seconden.
    Wel voel ik (al een paar weken) bijna continu mijn bm. Ik kan niet zeggen dat het zeer doet ofzo, maar het zit er gewoon. Dat is natuurlijk ook wel logisch, want die wordt groter en zwaarder enzo. Maar niemand heeft mij ooit verteld dat je dat zo kan voelen. Als ik me veel inspan voel ik het meer en kan het wat zeuren.

7. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Herkenbaar lieflief, dat heb ik ook continu. De ene dag wel meer dan de andere dag. Bandenpijn net zo. Het hoort er idd bij, alhoewel ik dit wel was vergeten van de eerste zwangerschap.

8. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier inderdaad hetzelfde. Mijn baarmoeder voel ik sommige dagen echt heel goed. En als ik dan opsta of van houding wissel kan het ook echt een beetje trekken.

9. hippydepippy

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Jeeej! Net ledikantje, reiswieg, buggy en autostoeltje besteld. De eerste grote aankopen zijn een feit en ik ben gelukkig

10. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk hippy! Maar jr gaat dus alles los kopen of heb je de rest al?

11. hippydepippy

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Meeste krijgen we van vrienden en familie dus hoef buiten dit eigenlijk niet zo veel meer te kopen op de kleinere dingen na. Vond het gisteren ook ineens heftig dat we echt nog helemaal niks in huis hebben dus ik "moest" wat shoppen :p

12. Mystje79

Mystje79 Lid

4 jun 2013
    99
    0
    0
    Rotterdam e.o.
    Tof hoor! Wij gaan na de kerst onze grote inkopen doen en starten met het schilderen van de kinderkamer. Ik kijk er enorm naar uit dat de meubels komen. We hebben met Sinterklaas best al wel wat spullen gekregen die nu los op de grond in de kamer staan. Het zou wel fijn zijn als we straks alles een plekje kunnen gaan geven! Met de kerst verwachten we ook nog wel het één en ander van de andere kant van de familie :).

Verder slaap ik de afgelopen tijd slecht. Heb veel last van mijn rug en het blijkt dat de rechterkant vast zit, loop nu bij de fysio. Gelukkig zijn het niet mijn bekken, maar niet minder vervelend. En daarnaast is de kleine in mijn buik vooral 's nachts actief waardoor ik slechter slaap. Herkennen jullie dat ook?

Vandaag over 1 week hebben we de 20-weken echo! Spannend hoor, maar ook wel weer fijn om de kleine weer te kunnen zien.

13. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier hebben we de grote spullen ook nog al wil ik eigenlijk nieuwe meubeltjes. Vind deze te meisjesachtig. Was eerat wel van plan om het mee te nemen naar de nieuwe kamer van dl maar de kast wordt te klein, ze krijgt een groot bed en de commode gebruik ik niet meef dus dan blijft er weinig over.

Dat de beeb snachts actief wordt is normaal. Overdag wordt ie in slaap gewiegd en als je stil ligt wordt ie wakker.

14. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Ik lig ook s' nachts wakker door de bewegingen heel vervelend maar goed het hoort erbij :)
    Leuk allemaal die grote spulletjes :)
    Hier aan het twijfelen over de autostoel grrr

15. hippydepippy

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Jeetje zo veel voel ik de kleine nog niet hoor! Enige waar ik 's nachts last van heb zijn bizarre levendige dromen en blijkbaar zit ik ook steeds te knarsetanden en zit ik af en toe rechtop in bed te schreeuwen ;)

16. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Nieuwegein
    Ik voel de kleine in de nacht niet echt.
    Wel vaak voor ik naar bed ga.

17. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb er nu ook nog geen last van maar kan t ke herinneren van de vorige zs

18. Mystje79

Mystje79 Lid

4 jun 2013
    99
    0
    0
    Rotterdam e.o.
    Begrijp me niet verkeerd hoor. Het is niet dat ik bont en blauw wordt geschopt, maar het rommelt gewoon de hele tijd 's nachts in mijn buikje. De kleine is gewoon lekker bezig en omdat ik al zo licht slaap vanwege mijn rugpijn, wordt ik hier ook al snel wakker van.
    Maar moet er wel bij zeggen dat dit aan de andere kant wel heerlijk vind! Niets is fijner dan dat de kleine zich af en toe meld! :p

19. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Nieuwegein
    Wie is hier eigenlijk de eerste voor de 20 weken echo?

20. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Ik geloof ik 30 decmenber :)

Deel Deze Pagina